כותבת מלידה:*
בבקשה תגיבו אני משקיעה ואתן לא מגיבות וזה מעצבן):

המבט החם והחיוך האוהב לא יעזרו לכאב-2

כותבת מלידה:* 23/05/2015 612 צפיות תגובה אחת
בבקשה תגיבו אני משקיעה ואתן לא מגיבות וזה מעצבן):

"לללאאאאא רועיייי תחחיייהההה"אילונה קמה בצרחות,היא ניסתה להרגיע את הדופק שהיה מהיר אך ללא הצלחה, "רועי בוא אלי בבקשה"היא התקשרה אליו והתחילה לבכות "אישהשלי אני בדרך את לבד בבית?" "כ-כ-ן פשוט תבוא" אילונה ניתקה את השיחה וחיכתה לו,כעבור עשרים דקות היתה דפיקה בדלת אילונה רצה לדלת ופתחה,רועי היה לבוש במכנס קצר וחולצה קצרה הלבוש של הכדורגל הוא היה רטוב וקפוא, "את-ת-ה לא נורמלליייי"צרחה אילונה,לקחה אותו לחדר שלה למעלה עם המזגן ונתנה לו בגדים להחלפה והוא החליף מולה,אילונה הסתכלה עליו מובכת הוא שם לב לזה וקרץ לה,אילונה צחקה וקמה לידו,"וואה חייםשלי הפצע שאמא שלך עשתה לא נראה טוב בכלל" רועי אמר מפוחד,אילונה לבשה את החולצה בחזרה והתחילה לבכות "מה קרה יפהשלי?"רועי שאל בעצב תוך כדי שהוא מקרב אותה ללב שלו "אנ-נ-ני חלמ-מ-תי שאתה מת" אמרה בעצב "למה שאני אמות נסיכונת שלי"הוא שאל בהלם "אני לא יודעת אבל אם זה יקרה אני מתאבדת" "אישה שלי די להיות דיכאונית בואי לקפה ואת תרא איך תצחקי" ונפרד מהחיבוק שלהם,אילונה התלבשה מולו זה לא הזיז לה כי רועי ראה אותה המון פעמים ערומה,היא לבשה סריג ארוך אפור עם גופיה מתחת,טייץ ,מגפיים נמוכות עם עקב,מרחה אודם אדום,שמה כובע צמר לבן וצעיף,"אני מוכנה" אילונה חייכה רועי חייך ואמר "הרגע עברתי חלום וראיתי אתך מתלבשת"צחק וקרץ לה,היא גיכחה לקחה את תיקה והם יצאו.בקפה הם התיישבו בפנים אילונה הזמינה קפוצינו ורועי הזמין קפה שחור,"כרגיל אתה עם הקפה השחור" אילונה אמרה וצחקה "טעים החרא"אמר רועי בחיוך "חחח טמבל"אילונה גיכחה "טמבל שלך בלבד אילונה" הוא הוסיף, "חשבבוןןן"הוא צעק,הגיעה מלצרית מושלמת בלונדינית עם עיניים כחולות "הנה החשבון שלך אדוני" היא אמרה וחייכה "פשיי אדוני באיזה כבוד זכיתי" המלצרית צחקה והלכה, "פחחח עוד פרחה" אילונה הוסיפה "מה יש?"רועי נעשה עצבני "כלום פשוט …" "אנחנו לא חברים אילונה תביני אנחנו אקסים ידידים זה אומר שאני יכול להתחיל עם כל אחת גם אם זה לא טוב לך"רועי ענה בתוקפנות,"קח את העשרים שקל לא רוצה שתשלם עליי או שתתקרב אלי" היא אמרה בתוקפנות והלכה.אילונה נכנסה לכיתה ביום למחרת עייפה היא היתה לבושה בנעלי פלטפורמה לבנות שנראו כמו אולסטאר ג'ינס שחור חולצת בית ספר אפורה וסווטצרט שחור עם צמר בתוך .כולם הסתכלו עליה כי לא היו רגילים לראות אותה בלח חיוך על הבוקר,וגם כי רועי סיפר לכולם שהם נפרדו והוא המשיך,מיכל החברה הכי טובה של אילונה קפצה עליה ומשכה אותה החוצה, "אני דורשת הסברים למה הזוג של השכבה נפרד" היא שאלה בעצבים "מי נפרד מימנו הוא,הוא זה שזרק אותי" "הוא אמר שהוא יוצא עם מישהי כוסית ובלונדינית" "המלצרית מתאמול" אילונה מילמלה "איזה זבל רועי יווואאוו" מיכל צעקה, "אהלן בנות מה יש?"שאל רועי "לך לבלונדה שלך" אילונה התפרצה עליו והלכה, "מה לה זאתי" רועי גיכח "סתום רועי מה קרה בינכם שנפרדת מימנה?" מיכל שאלה בתוקפנות …..


תגובות (1)

סיפור,מוושלםםם

23/05/2015 00:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך