כותבת מלידה:*
תגיבו בבקשה))))):

המבט החם והחיוך האוהב לא יעזרו לכאב-3

כותבת מלידה:* 23/05/2015 564 צפיות אין תגובות
תגיבו בבקשה))))):

"האמת ירד לי מימנה" הוא ענה ולקח סיגריה "למה ירד" מיכל שאלה מאוכזבת "לא יודע היא התחילה להראות פחות מיוחדת בעייני" "אתה טמבל אמרו לך פעם?" מיכל קמה והלכה לעבר אילונה שישבה על הספסל בוכה,

נ.מ של רועי
אילונה בכתה,ראיתי את העצב שלה ורציתי להיות לידה ולנקות לה את הדמעות, 'חתיכי שלי איפה אתה? ' המלצרית החתיכה שלחה לי היא בת 16 י"א בדיוק כמוני
'בבצפר איפה עוד '
'הברזתי מבצפר בשבילך 'היא שלחה לי
'אם ככה אני בדרך♥ ' עניתי לה לקחתי את תיקי ויצאתי לאוטו, "לאן זה אדוני הצעיר" השומר שאל "אני הקאתי אני עוד שנייה גוסס" שיקרתי "טוב לך הביתה"אמר ופתח את השער.

-חזרה לסיפור-
התחילו הלימודים,"איפה רועי ?" שאלה מיכל את אילונה,"מאיפה לי אני לא אמא של הזבל הזה", "אילונה אני רואה שאת לא מרוכזת ואני נורא כועסת גשי ללוח ותפתרי את מה שכתבתי"צעקה המורה,אילונה קמה והתיישבה ,"אני לא יכולה להתרכז כואב לי הראש" אילונה אמרה עצובה "טוב משוחררת הביתה גרתי הצעירה אך תשלימי שיעורים" אמרה המורה אילונה הנהנה לקחה את תיקה ויצאה מהכיתה,אילונה רצתה קצת אוויר והלכה לכיוון הפארק ברגליים כבדות לא היה שם אף אחד היא הרגישה טוב כאב לה הראש,היא אהבה את הלבד שלה הגשם נתן לה תחושה של מה שהיא הרגישה,היא ראתה מרחוק נערה ונער שמתנשקים צוחקים ונהנים עד שהיו לידה היא גילתה שזה רועי ויולי המלצרית,רועי נעמד מול אילונה ולא הבין מה היא עושה פה "מה את עושה פה ולא בבצפר?" שאל רועי עצבני "משהו עכשיו לך מפה ותן לי את הלבד שלי" "פשי הלבד שלך לפי מה שאני מכיר אותך את לא מסוגלת להיות לבד שנייה," "תעשה טובה קח תבלונדה שלך ותחפפו מפה" אילונה תקפה אותם "הלו חמודה סתמי מובן לך?" יולי ענתה לה, "מישהו פנה אליך בכלל תמשיכי לעמוד ותסתמי "אילונה תרגיעי יולי לא עשתה לך כלום"רועי כעס "למה אני מדברת עם שני פחים להתראות" אמרה אילונה והלכה, "מה יש לה זאת" יולי עשתה את עצמה נעלבת, "אל תתייחסי מלאכית שלי אני אטפל בזה" אמר רועי ונישק אותה בשפתיים.
-נ.מ של רועי-
הלכתי לכיוון הבית של אילונה בעצבים היא עברה כל גבול,דפקתי על דלתה חזק אבל היא לא ענתה ולא פתחה,מזלי שהיא סיפרה לי איפה המפתח, לקחתי את המפתח ופתחתי את הדלת,רצתי לחדרה למעלה פתחתי את הדלת,היא שכבה על המיטה ישנה וראיתי את התמונות שלנו החצי שלי היה גזור על הרצפה ורק שלה נשאר על הקיר, "כלבה" מילמלתי, "קומי יכלבה" צעקתי לה היא קמה בבהלה "מה אתה רוצה" "פשוט רדי מימני ומחברה שלי"אמרתי לה עצבני "מה אתה רוצה מהה לא נגעתי בך ובחברה שלך אז תחפף מפה ורד מימני" היא אמרה בקול שבור "אני לא מבין מה את רוצה מימני אילונה הסתבכתי בגללך בא לי אותך ולא בא לי אותך" עניתי לה, שלחתי את ידי לנקות את דמעותיה שלא הפסיקו לזלוג…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך