הרגשתי זאת שוב

02/12/2016 647 צפיות 2 תגובות

מהתחלה חשבתי שיהיה לי קשה איתך אבל לא ידעתי מה מסתתר שם בתוך כל העולם הענק שנמצא אצלך בראש.
ועם הזמן ניסיתי לפצח את האגוז הקשה בחיי, אבל את מצידך לא היית מוכנה לכלום עד לרגע שישבנו ודיברנו על איך את עובדת ועדיין השיחה הייתה מעורפלת עוד יותר.
וככל שזרקת עלי יותר מידע הבנתי שאני רוצה עוד ידע. אבל את לא מוכנה להוציא וכל הזמן נמצאת עם שרשראות ומנעולים שאף אחד לא מסוגל לפתוח את כולם ולגלות את האדם הנפלא שבך.
וכל פעם שעברה בי המחשבה לוותר ולהמשיך הלאה נזכרתי שמשפט שאמרת לי שרק בן זוג יוכל להוציא אותך מהכונכייה אבל הרבה ניסו ומבחינתך היה לך קשה (וגם את זה הסברת בצורה שעלו לי עוד 20 שאלות)
ואז אני מחליט לא לוותר כי אני יודע שאני רוצה להיות איתך ביחד, להנות מהאושר שלך והמיוחדות שלך, רוצה להיות איתך לחזור מהצבא ולהגיע למיטתך לישוק לך על המצח בזמן שאת ישנה ולראות אותך מחייכת או לשמוע אותך מדברת כאילו התעוררת לפני 3 וחצי שניות
אבל מבחינתך יש חומה מאוד גבוה עם צבא שלם ששומר עלייך ומשקר למגיעים בכדי לעבור את החומה ולהגיע לאוצר הכי מקסים שקיים בעולם הזה.
הכי מצחיק שהרגשתי שזה ילך כך עוד לפני שאמרת שזה לא בזמן לזה.
זה לא הפעם הראשונה שזה קורא לי
לפני שנה וחצי היא אמרה לי שגם אם ארצה מעוד חזק היא לא רוצה שאפגע ממנה משום שיש תקופות שהיא נסגרת בחדר ולא יוצאת ולא רוצה לראות אף אחד ועוד כל מיני התנהגיות מיוחדות של בנות מיוחדות.
ואת עכשיו עושה בדיוק את אותו הדבר.
פעם חשבתי שאסור לי להמשיך אלא לחכות שהיא תרגיש יותר טיב עם עצמה. אבל הבנתי שאני חייב להמשיך כי אף אחד לא מבטיח לי כלום.

אבל איתך, איתך זה משהו אחר. אני מרגיש שאני לא מכיר אותך מספיק בשביל לומר שהגיע הזמן להמשיך. אני מרגיש שמסתתר אצלך מפנים הדבר הכי מופלא שיש אבל את מפחדת לפתוח את עולמך למעני, כשאני מוכן לתת את עולמי למענך.
איך את לא מבינה כמה חשוב לי לדעת עלייך יותר
אני אהיה שם למענך תמיד את הכי חשובה לי בעולם


תגובות (2)

סיקרנת אותי והסיפור מושך מאוד. יש כמה שגיאות של שפה וניסוח שיכלו להיטיב עם הסיפור ואני ממליצה לך לעבוד על זה (לקרוא הרבה ספרים במשלב לשוני גבוה יעשה את העבודה). אבל עם זאת, הסיפור נפלא!

03/12/2016 11:36

וברוך הבא לאתר!

03/12/2016 11:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך