הרחק הרחק ממני – פרק רביעי:

19/12/2014 671 צפיות תגובה אחת

בבוקר קמתי עדיין באותם בגדים שלבשתי אתמול. נרדמתי אחרי הכדור המרגיע שלקחתי החרא הזה עובד. אני מכורה אליהם יותר מידי לוקחת אותם. זה סמים נכון? לא אכפת לי… העיקר לא לקום למציאות הזאת.
עוד יום עבודה מזוין … אני מאחרת ? הסתכלתי על השעון זה היה מוקדם , התריסים בחדר תמיד היו סגורים בחדר לא אוהבת שמש …
החדר היה חשוך כמעט תמיד , הפעם גם בחוץ היה … פתחתי את הפלאפון וכמובן שהוא לא ענה. זהו זה אבוד … הסימנים על הידיים נשארו היו ממש ממש ורדורדים … יש לי עוד שלוש שעות עבודה … יום אחרון השבוע , סוף סוף.
ההיסטריה של אתמול עברה … הלכתי להכין לעצמי קפה שתיתי … הלב נרגע… החיוך עדיין לא היה על הפנים הוא כמעט אף פעם לא היה. זוג היונים ישנו … כנראה… הדלקתי טלוויזיה , חדשות הבוקר שאף אחד לא קם מספיק מוקדם בשביל להסתכל . שוב תאונת דרכים שוב מחבל שם ועוד מקרה מצער. למה ? למה בחדשות אין משהו משמח ? למה למשל? יאיי עוד ילד באפריקה האכילו אותו או יאייי הזילו את מחירי הדירות או מחיר של משהו … זה באמת חלום שיגידו ממש טוב בחדשות חוץ ממזל טוב עוד מישהי בהריון. זה שמח, רק מה זה העניין שלנו? שהיה להם מזל טוב !
ככה עברו השעות התכוננתי לעבודה , לקחתי אוטבוס והקדמתי ברבע שעה.
הייתי בלתי נראית וככה טוב לי אמרתי שלום למנהלת והלכתי להעביר את הכרטיס השעות עברו מהר הייתי עסוקה בעבודה מזל שיש דבר כזה אחרת הייתי משתגעת לגמרי. לחשוב כל היום על אהבה שלא תגיע .. לבכות על הגבר שעבר. זה הכל שיעבוד הגברים האלה לא צריכים בנאדם הם צריכים בובת סקס.
פעם הבאה אני אבוא לבושה כמו בובת סקס אולי זה יגרום להם לרצות אותי.
החלטתי להפסיק , לא יותר דייטים להתרכז בעבודה ובלימודים ולא בטפל. נמצא את עצמי קריירית ואולי אז ירצו מישהי מצליחה … שזה בערך עוד עשר שנה … וזה גם בסימן שאלה.
חזרתי לחדר זוג היונים היה … אני באמת מופתעת זה הקשר הכי ארוך שהיה לסופי זה בדרך כלל יומיים ואז יש גבר אחר.
סופי הייתה בצבא וחבר שלה הנוכחי כבר עובד … הוא נאה וכל זה אבל מצליח הוא לא. לא חושבת שיש לו בכלל בגרות , עובד פה עובד שם .. מפרנס את הבית … משלם יותר מאיתנו כי מה לעשות חיילת ועובדת בת 18 לא מי יודע מה אפילו שההורים שלי משלמים. לא שלה. מבחינת משפחה גם לה לא קל … וזה למה רצינו לעזוב לחיות לבד היא לא רצתה לבד אז גם לי לא היה אכפת. להורים פחות אבל אני אחזיר להם … העיקר שאני אוכל ללמוד ואז לעבוד, לעבוד טוב. חזרתי הביתה מוטשת מהיום היה קשה… אבל היה שווה לפחות שחכתי קצת מהכל. אני מתגברת אני מתגברת מהר … כי זאת לא הייתה אהבה .. סתם … דייט כושל. מבינה שהשגעון שלי אתמול לא היה שווה, זה כולה בן…. יש מלא כאלה … אני נשמעת כמו סופי עכשיו ולפחות אופטימית . לא אני לא זה היה הכל באשמתי יכלתי לההצליח איתו אם לא הייתי מתרחקת אם לא הייתי חסרת ביטחון. אולי הוא היה לידי בבוקר. ואולי לא.
אחרי כמה דקות דני הגיע שאל אותי לגבי הדייט , יש לנו סימן … אם אני מעקמת את הפה עדיף לא לשאול וזה עבר לא טוב.
הוא היה מסריח מהעבודה הלך למקלחת … לפעמים … לפעמים הסתכלתי אליו … כאילו הוא אל … אבל מיד שיניתי את מחשבותיי כי הוא לא שלי וגם לא יהיה שלי. מקווה שהם יהיו מאושרים לא כמוני .. הם זוג יונים. לא כמוני. לא יהיה לי זוג.
הלכתי להכין ארוחת ערב עשינו תורות. היה התור שלי , כי אני השפית בבית רוב הפעמים אני עושה את האוכל. סופי הגיעה , חיבוק נשיקה … "איך היה אתמול?" היא שאלה.
עיקמתי את הפה. היא הפשילה לי את השרוולים לא היא ידעה מה אני עושה. היא ידעה אותי טוב מידי. למזלי הקווים הורורדים עברו מאתמול. היא בחנה את היד מכל הכיוונים חטפתי את היד והמשכתי עם הבישולים.
ישבנו אכלנו שאלתי על היום שלהם
"היה כל כך מצחיק היום … " סופי אמרה וסיפרה לנו על איזה מקרה שקרה בבסיס. היה מצחיק. הצלחתי לברוח מהמחשבות הרעות , חייכתי לשם שינוי. ישבנו מול הטלוויזיה הם מתחבקים ואני הגלגל החמישי הם כל כך חמודים … בחיים לא אזכה להיות מאושרת כמוהם , בחיים.
למדתי קצת לפסיכומטרי ואז נהיה מאוחר , היום עבר כל כך מהר ומזל שכך .
דני וסופי הלכו לטייל ואני נשארתי בבית לבד, אין לי מישהו אחר אני לא ילדה של לצאת לבלות … אני תקועה בבית בין ארבע קירות.
נכנסתי לאפליקציית הכרויות העלתי כמה תמונות בינתיים כלום .. טוב אני לא כזאת יפה. ראיתי סרט נחמד שיעלה לי את המצב רוח – עבד , והנה ההיי הראשון והשני וכך גם השלישי .. הם היו נחמדים אבל היה ניתן לראות שהם חרמנים חרמנים. לא מעוניינת בסטוץ או בסתם מישהו שישתמש בי ויזרוק אותי להראות לו כמה תמונות וזהו … ושם זה יגמר כמו חן כמו עם כל גבר שהייתי איתו. הם לא צריכים אהבה אני לא מחפשת במקומות הנכונים … אני מחפשת רק במקומות של חרמנים. ככה עוברים הימים , מכירה עוד בחור אבל כולם אותו הדבר לא צריכים אותי רק את הגוף שלי.
ואני נשארת בודדה בין ארבע קירות, עבודה , לימודים ואז הכל חשוך , חשוך בעיניים וחשוך בלב כי אין אף אחד שאותי אוהב.


תגובות (1)

וואי יפה ועצוב….

06/04/2015 21:36
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך