אשמח אם תגיבו

חיים בלעדי

22/09/2017 800 צפיות 2 תגובות
אשמח אם תגיבו

"יום אחד אתה תפגוש אותה. אותה אחת שתיכנס לך ללב, אותה אחת שמהרגע הראשון יהיה בניכם חיבור מטורף וכימיה מדהימה ולא תרצה להפסיק לדבר איתה אפילו לשניה. אותה אחת שכל שיחה איתה תעלה לך חיוך וכל רגע מהחיים שלך תרצה לחלוק איתה. היא כנראה תהיה יפה, אפילו יפה מאוד, כנראה גם שתעבור לך בראש המחשבה שלא פגשת יופי כזה בחיים. עם הזמן כשתסכל לה בעניים אתה תראה את כל עולמך, את מי שאחראית לאושר ולשמחה שלך ומי שברגעי שפל תהיה שם בשבילך ותעודד אותך בעזרת מילים חמות וליטופים אוהבים. אתם תהיו מהזוגות האלה שכולם מקנאים בהם. שיוצאים לכל מקום ביחד, שמשוויצים באהבה הטהורה שלהם אחד לשני בלי ריבים ובלי מסכות. הזוג המושלם.
יום אחד אתם תשכבו על המיטה בחדר שלה, בחדר שהפך להיות כמעט כמו החדר שלך, והיא תשאל אותך על הבנות איתן היית לפני שפגשת אותה. אתה תיתן לה רשימה של שמות בלי לפרט יותר מידי, אולי מילה פה מילה שם על איך הכרתם כדי להשתיק את הסקרנות שלה. החברה החדשה שלך תהנהן ותעקוץ אותך על היותך "פלייר", אולי תצחק על זה שאף פעם לא הייתה לך מערכת יחסים רצינית מלבדה ומיד תתחיל לדבר על האחרון שהיה לה על כמה שהוא אהב אותה והיא דחתה אותו או משו כזה.
ואתה תשכב שם, על המיטה, אכול רגשות אשמה. רגשות אשמה על כך שלא היית כנה לגמרי, שהחסרת שם אחד מהרשימה. שלא הזכרת את הראשונה שגרמה לך להרגיש מהי אהבה. שלא הזכרת את מי שהיית שם בשבילה בכל שעה ביום, בכל זמן שהייתה צריכה וידעת שהמצב הוא הדדי. שלא הזכרת את זאתי שהיית מוכן לעשות בשבילה הכל העיקר שתהיה מאושרת, כי כשהיא מאושרת אתה מאושר. זאתי שאהבת יותר מאת החיים עצמם.
אותי אתה לא תזכיר.
אותי, שחלקת איתי את כל הסודות הכי אינטימיים שלך. שהייתי שם בשבילך בכל רגעי הבכי והצחוק. אותי שהסתכלת לי בעניים ונשבעת שלעולם לא תעזוב אותי, שלעולם לא תפגע בי ותלך.
לרגע אחד אתה תרצה לעצור את זאת ששוכבת לידך שם במיטה, תרצה להגיד לה "שומעת לא הייתי מספיק כנה איתך, הייתי מאוהב עד מעל הראש במישהי וכמו אידיוט הרסתי את זה ושברתי לה את הלב" אבל אתה רק תסתכל על אהבת חייך החדשה מדברת ותחייך לעצמך חיוך קטן כשתיזכר איך הייתי חופרת לך שעות והיית מתעניין כאילו זה הכי חשוב לך בעולם למרות שכל כך רצית לישון.
אתה תחייך חיוך קטן ועניך יתמלאו בעצב כשתבין שהגיע הזמן לעבור הלאה. שהגיע הזמן לסגור את הפרק הזה שנקרא "אני" ולהתחיל חיים חדשים. חיים בלעדי."


תגובות (2)

ממש אהבתי, מעניין ומרגש.

23/09/2017 02:36

    תודה רבה, חשוב לי לשמוע

    23/09/2017 14:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך