ט״ו באב

31/07/2015 653 צפיות תגובה אחת

טו באב.. יום שכ״כ אין לו משמעות, כי מי שבאמת אוהב לא צריך את היום הזה שיזכיר לו את האהבה שלו.
זה יום כ״כ מיותר אך מהצד שני כ״כ מכאיב..
זה אחד מהימים האלו שנותנים לך תזכורת לכמה זה לא כיף להיות לבד, כמה זה לא כיף לחזור למיטה ריקה בלילה בלי שיהיה שם את מי שיחבק אותך ושיזכיר לך כמה שהוא אוהב אותך.
רוב הזמן אני שלמה עם זה שאני רווקה, אני מרשה לעצמי להנות מהתקופה היפה בחיים, תקופה שכנראה ולא תחזור על עצמה.
אז אני יוצאת לעוד מסיבה, משתכרת קצת, מכירה גבר.. ועוד גבר, אבל לא רוצה להתחייב לאף אחד מהם.
בכל זאת, אני רווקה כולה 5 חודשים אחרי תקופה של שנתיים שבהם התחייבתי רק לגבר אחד..
אך בכל זאת יש משהו ביום הזה שכל-כך מכאיב.. התמונות בפייסבוק, הסיפורים מהחברות, לראות זוג בכל פינה במשך כל היום הזה ולהתבאס כל פעם מחדש.
זה אחד מהימים האלו שנותנים תזכורות מהעבר, מאותן הלילות שהיה לי גבר שחיכה לי במיטה והייתי משתכרת אז מהאהבה ולא מהאלכוהול.
אחד מהימים האלה שמעלים בי געגועים. לא לגבר שהיה לי אלא לתחושה שהייתה לי כשהייתי איתו. לתחושה הזאת שתמיד יש מי שידאג לך, תמיד יפנק אותך, תמיד יבדוק שהכל בסדר איתך ולא חסר לך שום דבר.
אז לא היה חסר לי שום דבר, הייתי שלמה עם כל מה שיש לי והאמת שגם עכשיו אני דיי שלמה עם מה שיש ומה שאין. אבל דווקא ביום הזה כן חסר.. חסר כל החום, האהבה והדאגה.
אז אני אומרת לעצמי שהכל זה לטובה, שמה שצריך לקרות קורה. אבל דווקא עכשיו אני רוצה לחזור לתחושה הזאת שהייתה לי עד לפני 5 חודשים. לחזור לתחושה הזאת שהגבר משרה.
אני לפעמים תוהה לעצמי, מתי יגיע היום הזה שבו אני אכיר אותו? את הגבר שיתן לי את תחושת הסיפוק שהייתה לי? אני מקווה שזה יהיה בקרוב, אך לבנתיים אני אמשיך להנות לי בחיי הרווקות… או שלא?


תגובות (1)

יפה מאוד אהבתי:)

31/07/2015 10:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך