יום מושלם

כותב מהלב 27/09/2016 598 צפיות 5 תגובות

"את פשוט… מדהימה" אמרתי לה, בעודנו יושבים יחדיו במסעדה, עם חיוך גדול על פניי.
היא חייכה אליי בחזרה, תוך כדי שהיא מסיימת את ההמבורגר שהזמינה.
"כאילו… באמת. את פשוט הבחורה שחיפשתי. האחת שחיכיתי לה כל החיים."

"לא היה לך משעמם לחכות לי כל החיים? לפחות הבאת משהו לקרוא?" שאלה בשנינות האופיינית לה.
"אוי, כל כך מתאים לך להגיד משהו שנון כשאני מדבר על משהו רציני". אמרתי תוך כדי גיחוך קטן.
"אני אוהבת אותך" אמרה.
"גם אני אוהב אותך" השבתי.
התנשקנו נשיקה ארוכה.

יצאנו משם, אוחזים את היד אחד לשני. ופשוט הסתובבנו יחדיו, ללא יעד מסוים, ללא מטרה מסוימת. הסתובבנו לשם להסתובב אחד עם השני.
הסתובבנו, ודיברנו, הרבה. השיחות שלנו תמיד היו קולחות, ותמיד התאפיינו בכל המאפיינים של שיחה טובה: הן תמיד היו גם מעניינות, גם מצחיקות ולעתים גם עמוקות.

השמיים היו כחולים באותו היום, והציפורים צייצו. היה נראה ביום הנפלא הזה שכאילו העצים ירוקים יותר, והפרחים יפים יותר.
מזג האוויר היה מושלם, לא חם מדי ולא קר מדי. היה כמעט נדמה שמישהו כיוון את הטמפרטורה, שתהיה בדיוק מושלמת.

המשכנו להסתובב למשך כמה שעות טובות, כשלפתע שמנו לב שמתחיל להחשיך. היום הכל כך יפה עדיין היה יפה, רק בצורה שונה, חשוכה יותר.

החלטנו שנחזור לביתנו, אליו עברנו לגור ביחד ממש לא מזמן.
התחלנו להתקדם לעברו, עדיין מחזיקים ידיים. עדיין שוחחנו רוב הזמן אבל השיחה נהייתה קצת עייפה יותר ובחלק מהזמן אף שתקנו.

כשהגענו לבית, פתאום הרגשתי מן הרגשה מוזרה בכפות הרגליים. ולפתע, הרגליים שלי ניתקו לאט לאט מהאדמה, עד שהתחלתי לעוף. ראיתי את כל הנוף היפה הזה שראינו היום, אבל הפעם מלמעלה. לא הבנתי מה קורה פתאום. היא הסתכלה עליי, כאילו זה טבעי לחלוטין. זה בכלל עורר בי חשד.

ואז התעוררתי. הרגשתי עצוב, כשגיליתי שכל זה היה בעצם חלום.
ואז הבנתי, שכנראה שאהבה מושלמת כזאת, ויום מושלם כזה, קיימים רק בחלומות.


תגובות (5)

קיים במציאות.

אך המציאות מחליטה בשבילך מה הקץ של ״השלמות״ הזו.
יש כאלה שזוכים לחוות אהבה שכזו, אך כואבים עליה כל חייהם, ויש שלא, אך מצפים לה.

הייתי מעדיפה לצפות מאשר לחוות ולכאוב אותה.

בכל אופן כתיבה יפה מאוד.

27/09/2016 14:29

    המסקנה שלך מעניינת.
    אני מציע לך לראות את הסרט "עיר של מלאכים".
    שם המסקנה היא הפוכה.

    27/09/2016 23:58

    כן אני מניח שזה קיים, אבל זה נדיר והסיפור די מביע תסכול על כמה שזה נדיר…
    הסיפור כאילו אומר שזה כל כך נדיר עד שנדמה שזה קיים רק בחלומות…
    ותודה רבה!:)

    29/09/2016 01:28

כתיבה יפה.
יש כאן קצת קלישאות מוכרות.
הייתי משנה קצת ניסוחים אבל זה ממש בקטנה.

27/09/2016 23:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך