neomy-k
אשמח לשמוע מה דעתכם ^_^

לעולם תהיי שלי

neomy-k 31/07/2015 856 צפיות 11 תגובות
אשמח לשמוע מה דעתכם ^_^

אני אוהב את איך שאת גורמת לי לשכוח, מהכל.
לשכוח מהגהינום שעברתי, מהשאול שמושך אותי עכשיו אל תוך החושך, לעולם לא שביב של אור שיחדור דרך האפלה הסמיכה.
אני אוהב לשקוע בעיניים שלך, ירוקות ועמוקות. בוערות, אבל לעולם לא מאכלות. הן אינן מסוכנות, שלא כמו עיניים אחרות שביקשו לשרוף אותי, לכלות את קיומי.
אני אוהב אותך כשאת צוחקת. אני אוהב את היופי הצובט הזה, כשדמעות מתגלגלות במורד לחייך. אוהב את הכאב החותך הזה כשאני מבקש לאבד את חיי ולו בכדי לגרום להן להיעלם, להצליח לגרום לחיוך להפציע על פנייך.
איני אוהב כאב, התמודדתי עם סוגים רבים כל כך ממנו שאיני מאחל לנפש בעולם הזה לעבור את שעברתי אני. אבל כשהוא קשור בך, יש בו מידה של יופי. מידה של נחמה, שלוחשת לי שאת עודך שלי, שעוד לא נגמרה מערכת הקרב על לבך ושאני עוד יכול לזכות בו מחדש.
אני אוהב אותך, על כל מה שאת, על כל מי שהינך.
אולי זהו לא מכתב אהבה שגרתי, בו אני אומר לך כמה את מדהימה ועד כמה שאת באמת חשובה לי. אבל אני לא מסוגל לכתוב את המילים האלה סתם כך על הנייר… ארגיש ריקני אם אעשה זאת, מכיוון שאת יותר מזה;
עבורי, את העוצמה, את גלי הים שמשתברים על הסלעים המשוננים שנהגו להקיז את דמי אל הקרקעית שלא ידעה שובע.
את הכאב והאושר שלי. את הדמעות והחיוך.
את כל עולמי, עם כמה אפור וחדגוני שיהיה, עם כמה בהיר ומלא צבעים.
את הנשימה שבאפי, את יופייך לעולם לא אוכל למנות, גם לא כשאביט אל שמי הלילה הקודרים ואחפש לי מקורות של אור להעניק לך, להאיר את דרכך.
גם לא כשאצעק בחוצות העיר את התכונות בך אותן אני מעריך אלפי ועשרות מונים מן השמש העולה, שם כדי להדגיש את הטוהר שבך, את ייחודך.
גם לא כשאני מזיל דם אל תוך הלילה, מבכה את לכתך, מבקש להחזיר את הזמן לאחור, כשזה מגחך בפניי וחולף, לוקח איתו את מעט הנשמה שעוד נותרה בי, לחפש אותך בין עננים; בעולם אחר מזה שהיה רק שלנו…
ואני יודע את שלוותך, חסרת המנוח.
כן… אני מכיר אותך יותר משהכרתי את עצמי. ואת מחפשת אחר מקור אחר לאוויר, מאחר וזה שהענקתי לך כבר לא יכול להרוות יותר את צמאונך.
ביקשתי שתדעי שאני תמיד כאן עבורך, גם אם לא נתראה יותר. גם אם תחליטי אי פעם כי הזרועות שלי כבר לא שלך כדי לאחוז.
גם אם מילים שהחלפנו, הבטחות שחלקנו, יישברו בבוא העת ויותירו אותך ריקה. את יודעת שאני תמיד אוהב אותך נכון? גם כעת, בלקיחתי מן היקום הזה את נשימתי האחרונה…
אני יודע שאת לא מסוגלת,
גם אחרי שניסיתי לדבר אלייך ואת קיבלת את סליחתי. אני יודע שאת עודך בוכה, כשאיש אינו רואה, אל תוך השעות הקטנות של הקור, של הבדידות.
הכאב לקח איתו את נשמתי, וכעת… ברגעיי האחרונים, אני רק יכול לקוות שאת עודך מאמינה באהבה,
זו שתשיגי לך בבוא היום;
יפה עשרת מונים מזו שיכולתי להעניק לך אני…


תגובות (11)

מדהים! אין לי מילים!!

31/07/2015 09:27

ווו

31/07/2015 11:23

וואו! זה מדהים! אתה מדהים! זה מה שכל בחורה הייתה רוצה לשמוע וזה כל כך אמיתי וכנה, אתה כותב בצורה מופלאה!

31/07/2015 11:25

וואו מושלם מדהים הכתיבה שלך כל כך סוחפת ומרגשת והתיאורים שלך מושלמים אי אפשר להפסיק לקרוא את זה! את אחת הכותבות הטובות שהכרתי ואשמח אם תתני חוות דעת לסיפור שהעלתי עכשיו3>

01/08/2015 13:17

תודה רבה לכולכן!
אופק, אני בחורה חח אבל שמחתי לשמוע,
וקרמבו, אשמח לקרוא (:
שיהיה לכן המשך סופ"ש מקסים! ♥

01/08/2015 15:51

זה מדהים. יש לך כתיבה מטורפת (בדיוק חשבתי שאם היית גבר ביום האהבה אז זה היה ממש מרגש לקבל ממך פתק עם שוקולד XD)
כבר לא נשאר לי שום דבר להגיד, יש לך תיאורים סוחפים שגורמים למי שקורא לחייך בנינוחות וכתיבה רצופה ומרתקת..
אהבתי מאוד ♥

02/08/2015 09:33

כתיבה מדהימה. ראיתי את תגובה לסיפור שלך בתגובות ונורא עניין אותי להיכנס לראות- ואני כל כך שמחה שעשיתי את זה!
אני מסכימה עם כל התגובות שיש מעליי. הסיפור יפהפה, סוחף וכל כך מעניין.. אין לי משהו להעיר כי הוא כל כך יפה!
נהניתי לקרוא את הסיפור הזה מאוד! אני מקווה שעוד אנשים יקראו אותו ויהנו♥

02/08/2015 09:55

אלפי תודות, אין לכן מושג כמה אני מעריכה את הדעה שלכן. תודה על שהקדשתן זמן לקרוא ולהגיב,
אני שמחה שאהבתן!!
באהבה ♥

02/08/2015 13:47

וואו לא יכולתי לנתק את העיניים כל מילה העלתה בי כל כך הרבה תחושות וואו כתיבה סוחפת מצמררת מדהימה מעלפת פשוט מושלמתתת

05/08/2015 17:32

ואני אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי :)

05/08/2015 17:33

אה וממש סורי שאני חופרת אבל ממש עזרת לי בכתיבה וכתבתי עכשיו סיפור חדש בהשראתך ואני ממש רשמח אם תקראי את אחת הכותבות הכי טובות באתר

14/08/2015 11:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך