מה עוד יש לי?

דון בבלס 29/06/2016 709 צפיות אין תגובות

מה עוד יש לי?
אתה כבר עזבתה אותי שהבנתה שהכל רגיל.
שהבנתה שהגשמתה את מטרתך שאני לא שווה לך יותר כלום.
למה עשיתה לי את זה? למה אין בך טיפת רחמים?
לא אוכל לבטוח יותר באיש אחזור להיות פרנואידית אף אחד לא יוכל התקרב יותר אל ליבי.
אני רוצה לקפוץ, אני רוצה לתבוע למות.
לא נאשר לי יותר כלום ממך, לא נשארה בי שמחת חיים.
לקחתה הכל ועזבתה השארתה אותי עדיין נערה חשופה לעולם הגדול והמפחיד.
אני מפחדת אני כל כך מפחדת להישאר לבד, אני לא מכירה מציאות בלעדיך.
אז מה אם מצאתה לעצמך "מטופלת" חדשה שגם אותה תשקם ותגרום לה להתאהב ואז שוב תשבור אותה ללא שום התראה תקום ותלך לנערה אחרת.
אהבתי אותך מאז אותו הלילה ששאלתה לשמי וקטעתה את השיחה שהייתה לי אם הירח.
ננתי לך את שמי ואת ליבי, עשיתה אותי קצת יותר מאושרת עשיתה אותי טובה עשיתה ממני אישה אמיתית.
ואז נעצתה לי סכין בגב ולא חזרתה מעולם משאיר את הפצע פתוח.
אני לא יודעת כמה עוד אני יוכל לסבול בעולם בלעדיך.
הרחקתי את כולם בישביל להיות איתך לא הייתה לי משפחה ועכשיו גם אין לי חברים לא נותר לי דבר בעולם הזה.
אני מוכנה לזה אני מוכנה ללכת כבר אמא אני מוכנה להגיע אליך למרות שביקשת שאני לא יגיע בזמן הקרוב אני הבטחתי לקחת את הזמן אבל… הזמן הזה ישנה אותי יגרום לי להירקב אני לא מוכנה להישאר כאן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך