מצחיק לחשוב כמה החיים יכולים להשתנות בפחות משעה

19/04/2015 709 צפיות אין תגובות

אני מתגעגעת אלייך כל כך אתה חסר לי כמו שבחיים לא חסרתה לי החום שלך חסר לי, החיוך שלך ,הצחוק שלך, והכי חשוב הידיים האוהבות שלך.
אני מתגעגעת לימיים שהיינו יושבים רק אני ואתה אצלך במיטה ביום שטוף גשם ואני מניחה את ראשי על החזה שלך ומקשיבה לקצב פעימות לבך מתפללת שהרגע הזה ימשך לנצח ! וחושבת לעצמי מה עשיתי כל כך טוב שזכיתי בך ? כי אתה הבן אדם שגרם לי לחיוך תמידי אתה הבן אדם שהסב לי אושר כל יום מחדש הבן אדם שבזכותו אני מי שאני היום כי אם לא אתה אני לא רוצה לחשוב איפה הייתי היום, אני רוצה להודות על כל רגע שהיה לי איתך על כל הרגעיים האלה שבחיים לא יחזרו על המבט הראשון , על הפגישה הראשונה והכי חשוב לאני אוהב אותך , תודה על זה שבשנה וחצי הזאת גרמתה לי להרגיש הילדה הכי נאהבת שקיימת גרמתה לי להרגיש מה זאת בעצם אהבה אמיתת .
אני אוהבת אותך ,ומה שהכי כואב במצב זה שאתה לא הולך לחזור שהפעם אין נקודת אל חזור, שהפעם אי אפשר לתקן דבר כי גם אין מה לתקן. כי הפעם באמת הלכתה רחוק מכאן למקום טוב יותר … וכואב לי כל כך אני נשבעת לך שהכאב הזה שורף אותי מבפנים והריקנות הזאת אוי זה רודף אותי כל לילה ולילה שבו המיטה ריקה והחור הזה לא הולך בחיים להתמלאות ואני לא יחזור להיות מי שהייתי פעם כי חלק ממני הלך ביחד אתך ביום הכל כך נורא הזה … ואני נשברת קשה לי כל כך אתה לא פה בשביל למלאות את החסר, אתה לא כאן בשביל לנחם ולעודד וכנראה שגם בחיים לא תהיה כאן שוב !! אתה יודע זה מצחיק לחשוב כמה החיים יכולים להשתנות בפחות משעה מצחיק לחשוב ששעה ליפני דיברתה איתי בפלאפון ושעה אחרי כבר לא הייתה אני זוכרת ששמעתי צלצול מהפלאפון קפצתי מאושר במחשבה שזה אתה אבל זאת הייתה אמא שלך הבנתי שמשהו קרה כי היא לא הייתה מתקשרת סתם. שמעתי אותה בוכה, ואז כבר הבנתי הכול וכל עולמי חרב עליי באותה שנייה ונפלתי לרצפה ובכיתי את נשמתי צרחתי את שמך כאילו זה יעזור כאילו עוד שנייה תחזור והתחננתי התפללתי שכל זה עוד סתם חלום ואתה תהיה כאן עוד שעה ותגיד כמה שאתה אוהב ומתגעגע תגיד שלא הלכתה רחוק שאתה עוד פה כי נשבעתה לי שלא תעזוב לעולם שאני ואתה זה לנצח … אבל זה לא עזר כי בלוויה שלך לראות את הקבר שבו שכנתה הרג אותי מבפנים הם רצו שאני יספר עלייך וידבר על אותו ילד מלא שמחת חיים שהיה פעם אבל לא יכולתי הגעתי לבמה ולא האמנתי שזה אתה שם שוכן לא הצלחתי להוציא הגה רק הדמעות ודמעותיהם של רבים גם. אני קפאתי במקום מריצה את כל הזכרונות בראש משננת כל אחד רק לא לשכוח נזכרת בנסיעה לאיטליה בטבעת מחויבות שאמרתה שתקשור בינינו לנצח לא משנה מה יקרה נזכרת באהבה שלנו ולא מוכנה להרפות לא מוכנה לשחרר זה קשה להאמין שזה לא יחזור יותר שהקול שלך יותר לא הולך להשמע זה כואב לחשוב שיותר אני לא יתעורר לעוד בוקר רגיל לצדך, זה כואב לחשוב שיותר לא נריב מכות בצחוק ואת תזרוק אותי על המיטה ולא תתן לי לזוז … זה כואב לחשוב שיותר לא יהיה אני ואתה , שיותר לא יהיה צונו וצוני , והכי כואב זה שאני אוהבת אותך ואתה הייתה אהבת חיי ואתה עדיין והלב שלי יהיה שייך אך ורק לך וזה יהיה לנצח !!! כי בעוד כמה שניים נפגש בגן עדן רק שאני יזדקן בכמה שנים ואתה תישאר מושלם כמו שאתה ואז נהיה ביחד לנצח !!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך