נתי ושירן – פרק 4

ירדן , מי שהייתה אחת מחברותיה הטובות של שירן , הלכה משם בוכה לשירותים.
רותם עקב אחריה.
היא הייתה שיכורה והיא החזיקה בידה כוס שמפניה. רותם נכנס והבחין בה.
" ירדן , למה את בוכה?" הוא שאל אותה בחום.
" סתם , אני מאוד מתרגשת בשביל חברתי הטובה שירן." הוסיפה ירדן בעליצות מעושה. " אני ושירן מכירות מגיל קטן , ופתאום היא ונתי יתחתנו , האין זה מוזר?" אמרה ירדן כמעט בביישנות.
" זו לא הסיבה שבגללה את עצובה , את בוכה בגלל משהו אחר." אמר רותם והתקרב אליה . הוא מחה את דמעותיה וחייך אליה.
" אתה צודק , רותם. לא בגלל זה אני עצובה , אלא בגללך." היא אמרה בכנות והביטה בו בסקרנות.
" מה זאת אומרת "בגללי"?" לא הבין רותם למה ירדן התכוונה.
" נראה לי שאני מאוהבת בך." היא הצהירה בפניו.
הוא הביט בה ונבהל טיפה מההצהרה המוזרה שנחתה עליו פתאום.
ירדן התקרבה אליו ונישקה אותו.
נתי הביט על שירן וחייך. הוא לגם מהקולה והציע לה לשבת לידו.
" זה נחמד, לא?" אמר נתי בעליזות , " יותר טוב מלהיות בית ולהיות משועממת." הוא אמר והבחין שרותם וירדן חזרו מחובקים.
" אה , אתה מדבר על המסיבה? נהדר פה, אני הייתי מתה משעמום בבית שלי." אמרה שירן וצחקה.
" מסיבה פצצה , דרך אגב , ראית את רותם וירדן חוזרים מהשירותים מחובקים. נראה שהשניים האלה הולכים להיות זוג! " אמר נתי במבוכה והתקרב כדי לחבק את שירן.
" קורה משהו לשניהם ואף אחד לא אומר לי מה קורה להם! אז רותם וירדן זוג! איזה יופי!" אמרה שירן בחיוך שמח .
" כן," הוסיף נתי בחולמניות. רותם וירדן התקרבו אליהם. שירן לא הפסיקה לחייך.
רותם וירדן נראו מאושרים למדי. שירן חייכה חיוך נבוך ובאה לחבק אותם.
" איך לא אמרת לי שאת היית תמיד מאוהבת ברותם? הפתעת אותי לטובה, יש לך טעם טוב בבנים." אמרה שירן בחיוך אל ירדן.
" כן , איזו הפתעה! לא יכולתי להסתיר את זה . תמיד הייתי מאוהבת ברותם. " היא אמרה זאת ובהסתכלה עליו , עיניו הירקות זהרו.
" כמה מפתיעים החיים , לא? גם אני אהבתי אותך , ירדן. אבל לא היה לי האומץ להודות בכך. כל דבר לוקח זמן, גם לי לקח הרבה זמן עד שהבנתי שאני מרגיש אלייך משהו.." הוסיף רותם וחייך אל ירדן. שחייכה מאוזן לאוזן והתקשתה להסתיר את רגשותיה.
" וגם אני אותך , שירן. אני לא יכול לחכות יותר." אמר נתי וחייך אל שירן שהסמיקה מרוב ביישנות.
" למה? לחתונה שלנו? יש לנו עוד זמן." הוסיפה שירן בהתרגשות.
נתי התקרב לשירן ונישק אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך