סיפור האהבה

נער בן 17 10/02/2018 580 צפיות אין תגובות

יום חמישי 19/9/2017 זה הוא יום חורפי וקר. בשעה 10:50 התחיל שיעור אנגלית, ואני יושב באחורי הכיתה מדמיין לי ,הולך על שפת הים עם אהובתי חיי.

האהבת חיי ,היושבת מלפני הכיתה, האהבת חיי ,בעלת החיוך המשולם, בעלת העיניים הכחולות הצלולות כבדולח, האהבת חיי החכמה ובעלת העומק שחיפשתי.

אני ילד ביישן, שקט, בעל אופי, ולא בעל יופי, אני אהוב אומנות מהמזרח הרחוק במיוחד אומנות יפן, אני אהוב מוזיקה משנות ה70 ה80 וה90.

אבל האהבת חיי לא יודעת עליי כלום ,ואני לא יודעה עלייה כלום. הלוואי ותדעי את רגשותי ותאהבי אותי. חבר'ה אין גבולות, ולא חוקים. אני אהוב אותך, שלי.

אני רוצה להכיר אותך ,לאהוב אותך, ולתת לך את האהבה שאת צריכה כדי לאהוב אותי… ובמסע הישראלי ,אני ואת ביחד באותה קבוצה. ביום הראשון עזרתי לך בעליית ההר. אחזת בידי, והרגשתי שחלומי להאהבה יתגשם בסוף המסע.

ביום השני ניסיתי להצחיק אותך. אך לא הצלחתי. אני כול המסע חשבתי רק עלייך ועל עיינך היפות.

בסוף המסע, אמרתי לי שאת יודעת. את ידעת איך אני מרגיש כלפייך. את לא רצית לפגוע בי. אמרת לי שאת תפתחי את לבך למישהו שאת אהובת. אני לא 'המישהו' הזה. לבי לא נשבר. אני לא רציתי לבכות, אני לא רציתי לחזור לישון. אני רק רוצה חיבוק.

אני אהוב אותך שלי. אבל זה לא אומר לך כלום. אני יכול לחיות עם זה. שמחתי לדעת שאת ידעת על רגשות כלפייך, שלי….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך