סרט טורקי

05/02/2017 1222 צפיות אין תגובות

פעם אחת, כמו שהתחילו סיפורי בדים, בעולם הישן, כלומר במילניום שעבר, חיו להם זוג צעיר.
הוא היה גבוה ונאה, והיא היתה חמודה למדי. האהבה היתה שורה בביתם.
יום בהיר אחד "צנצנת הדבש" נגמרה ! וזהו.
הבחור קם והלך לרעות בשדות זרות… היה מגיע בלילות עם ריחות בשמים של נשים אחרות.
והאשה הצעירה, ישבה ערב ערב בביתה, סרגה ורקמה כמו שעשו פעם בעולם הישן.עוד לפני שהוא התפתח והנשים דרשו וגם קיבלו שיוויון זכויות די מלא…
ואז היא היתה בהריון. ונולד להם בן מקסים וחכם , והילד הקטן ,מיד חש שהוריו מתנכרים זה לזה, ולפעמים גם רבים , עד כדי אלימות מצד האב. בפיקחותו הרבה , למרות גילו הצעיר ראה שאין האהבה שורה בביתם כבר זמן רב.ומה ילד קטן רוצה בסך הכל שאבא יאהב את אמא הכי בעולם. וזה לא קרה.ואז יום אחד , היא לקחה את הילד הקטן ועזבה .
החליטה ביוזמתה הברוכה , לפתוח דף חדש. לחפש עבודה.למצוא לילד גן, לשכור דירה או אפילו חדר אצל אשה בודדה.ואכן זה הצליח לה. אבל הבחור לא הסכים לתת לה גט.
"תני לי את הילד ואתן לך גט"
נשמות טובות ריכלו וסיפרו לה שזה זמן רב הוא נפגש עם בחורה צעירה רווקה, והיא עומדת על זה שינשא לה .
עכשיו הוא חיזר אחריה כדי שתסכים לקבל ממנו גט.אבל שתוותר קודם על הילד. הוא יגדל אותו.
בשום פנים היא לא הסכימה, היא כבר ידעה שהוא מתכנן לגדל את הילד עם אשתו החדשה.
מה זה הגט הזה ? היא חשבה ,היא ממש לא צריכה אותו. אפילו חבר לא היה לה.בתרבות הקודמת הגבר יכול היה לצאת עם בחורות כאוות נפשו,אבל אשתו שעדיין לא קיבלה את הגט ,נחשבת אשה בוגדת ומורדת. על כן העדיפה לשבת בבית .
ואז כשהיא לא הסכימה לתת לו את הילד וויתרה על הגט. הוא הלך לבית הדין הרבני, ואמר שאשתו סרבנית גט , ושיאפשרו לו להתחתן.
ואכן הוא הצליח להתחתן גם בלי הגט שלה .
אבל את הילד הוא רצה יותר מכל.
בינתיים הילד גדל , הלך לבית הספר , כבר היה בכתה א"
בימים קבועים היה בא אביו לקחת אותו. לפי ההסכם.
עורך הדין שלו אמר שאם הוא רוצה את הילד אצלו. הוא צריך להכפיש את האם.
וכך היה.במשפט שנערך על משמורת הילד,כי לפי החוק היבש הילד עובר לאבא במידה והאבא מעוניין בגיל שש. ואז פתאם היא שמעה בבית המשפט המחוזי , שהיא אשה מורדת, ראו אותה יושבת עם גבר לא מזוהה בבית קפה , היא מזניחה את הילד , הוא הולך מלוכלך לבית הספר, הוא לא מקשיב כי הוא עצוב כל היום.היא משאירה אותו לבד בלילות ויוצאת לבילויים. כהנה וכהנה שקרים וחצאי אמיתות.
השופט לא התרשם כלכך. זה היה כלכך מגמתי.גם בן אדם מן השורה היה שם לב להשתלחות חסרת הרסן של העורך דין המלומד.
בדיון הבא, ביקש השופט לראות את הילד. לשמוע ממנו. איפה בדיוק הוא רוצה להיות, עם אמא או עם אבא.
באותו יום הלבישה אותו יפה.הוא היה מסורק ונראה כמו נסיך קטן.
השופט הזמין אותו ללשכתו.
לבד, בארבע עיניים.
הוא שאל שאלות והילד ענה ברהיטות וללא מורא.
"כן טוב לי אצל אמא" אני רוצה להיות אצלה .,
גם יש לי חברים .
אני יודע שאני אמשיך לבקר אצל אבא, אבל לא רוצה לגדול שם עם אשתו החדשה .
הילד יצא . רץ מהר לאמו וחיבק אותה.
השופט קרא להורים.
לפי ההחלטה שלו , איך שהבין מהשיחה עם הילד.
האב הולך הביתה. לאשתו החדשה. הילד נשאר אצל אמו.
סידורי משמורת חדשים ייקבעו בהקדם.
דקות אחרדות אחר כך . האבא נופל אפיים ארצה ובוכה בכי תמרורים. הילד רץ אליו אבא אבא אל תבכה , והוא בוכה גם ,
"אם לא תהיה איתי אני אתאבד אקפוץ מהחלון הגבוה של בית המשפט.."
הילד מסכים להכנס שוב לאולם הדיונים. הוא משנה את דעתו. הוא רוצה ללכת לאבא. כי אבא מסוגל להתאבד…לאמא הוא יבוא פעם בשבועיים . מדי פעם בחגים ואמא תוכל לבקר אותו עם הודעה מראש.
וכך היה. הילד הקטן ,הלך לביתה הספר במקום מגורי האב. האם החורגת שבינתיים נולדו לה ארבעה ילדים ,בכלל לא ספרה אותו. כשקנתה בגדים , קנתה רק לילדיה .הילד היה בוכה , הרבה ובערב היה מספר לאביו אבל הוא לא התיחס לזהע ברצינות . כשהיה בא לאמו היה יושב ומספר לה את סיפור חייו העצוב.
היא הבינה שהם רומו . מלכתחילה הבינה זאת .
כשנה אחרי הסיפור של בית המשפט , הכירה בחור צעיר והם התאהבו.
את הילד שבא לביקור , הוא אהב מאד.לקח אותו למשחקי כדורסל וכדורגל. הכיר לו את חבריו והתנהג אליו כאילו היה בנו. הילד העריץ אותו עד מאד. כשלפעמים היו רבים , אמו והבחור,ואז מנתקים את הקשר ,היה הילד בא ומתחנן לאמו שתשלים עם החבר. אם היתה מנסה להכיר מישהו אחר היה פוסל אותו מיד.
ואז, יום אחד היא סיפרה לילד שהיא מתחתנת.
אבל בגלל שזאת משפחה עתיקה ומיושנת, והיא גרושה עם ילד והבחור רווק , הם מבקשים שהילד לא יבוא לחתונה.זה ציער אותה מאד.כי ידעה גם על הקשר הטוב והמיוחד של בנה עם בן זוגה.
לימים הוא היה מזכיר זאת , "אמא את לא רצית שאני אבוא לחתונה…"
והיא אמרה לו " זה לא היה מתאים ,כלה בשמלה לבנה בתולית , עם ילד בן 12…"
זה היה כמובן אז בעולם הישן .היום כלה יכולה להיות בהריון בחודש תשיעי ועם ארבעה ילדים ולהתחתן…אין שום פסול אם בני הזוג מסכימים ,כולם מתיישרים .
כשגדל הילד ועדיין לא חזר לביתה.לילה לילה היתה שוכבת במיטתה וחושבת ,למה היתה כזאת ותרנית?
"זה עושה עליך רושם …?" היא רק שאלה והסתכלה בבוז בבעלה שבסוף טרף את הקלפים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך