OlehHalash123
סיפורים בעברית קלה To be honest this is the category I truly belong to. This fourth story is related to the previous ones but can be read independently אשמח לקבל תגובות - כל תגובה שהיא

פסל חול – פרק 3

OlehHalash123 15/06/2018 1083 צפיות אין תגובות
סיפורים בעברית קלה To be honest this is the category I truly belong to. This fourth story is related to the previous ones but can be read independently אשמח לקבל תגובות - כל תגובה שהיא

נטלי הציעה לערוך את המסיבה בלילה בסירה המפליגה בסין. הסכמתי לרעיון הנפלא הזה והודענו לכולם על האירוע. שבוע לפני המסיבה, נטלי ביקשה ממני לתת לה את שמה של בת זוגי. פתאום נבהלתי. הבנתי שלא הייתה לי אף אחת שיכולתי להזמין. למען האמת, במהלך הנסיעות הרבות שלי בין פריז ללונדון הכרתי דיילת אחת של אייר פראנס. שכבנו כמה פעמים, אבל כרגיל זה לא זה החזיק מעמד. עניתי לה ברוגז: "למה את שואלת? אני עדיין לא יודע". נטלי חייכה ואמרה בעדינות: "אם אין לך מישהי, פיליפ, זה בסדר גמור. אני מוכנה לבוא איתך!".
– "באמת, אין לך בן זוג? לא יאומן, מלכת יופי בלי נסיך!" הוספתי במרירות.
נטלי לא שמה לב להערה שלי והמשיכה לדבר: "אל תדאג, יש לי בן זוג אבל אני לא רוצה שהוא יבוא".
– "מדוע? הוא עד כדי כך מכוער? את משחקת בגרסה חדשה של הסרט "היפה והחיה?"
הפעם, היא התרגזה: "תרשה לי להגיד לך שלפעמים אתה ממש טיפש, פיליפ! אני רק רוצה שימשיכו להאמין גם באמריקה וגם בפריז שאני איתך. זה הכל!". קפצתי מהכיסא שלי.
– "מה! מי חושב ככה?"
– "כולם! הם משוכנעים שאנחנו יחד."
– "אבל למה לא הכחשת את השמועה הזאת?"
היא צחקה והשיבה לי: "להיפך, אני זאת שהפצתי אותה על מנת שאף אחד לא ינסה להתחיל איתי או להטריד אותי". היא סיפרה לי כי הרעיון הזה בא לה בגלל רוברט. במהלך ביקורו הראשון במשרד הוא ניסה להטריד אותה מינית. אז כדי להיפטר ממנו היא שיקרה לו וטענה שהיא החברה שלי. אבל, בגלל חשש מרכילות, החלטנו לשמור את זה בסוד. בחזרה לארצות הברית, רוברט סיפר כמה מהמם היה יופייה של נטלי והפיץ את השמועה שאנחנו ביחד. בלי שידעתי, הודות לנטלי צברתי נקודות בחברה גם כמנהל וגם כמאהב.
נשארתי בלי מילים!
– "ומה היה קורה אם רוברט היה שואל אותי עלייך?"
– "אני מכירה אתכם הגברים, ואתה לא יוצא מן הכלל, פיליפ! אין לי ספק שלא היית מכחיש את זה, נכון?
ניסיתי לתפוס אותה: "ואילו הייתה לי מישהי עכשיו?"
– "לא נורא. הייתי באה עם החבר שלי, וכולם היו חושבים שאנחנו נפרדנו. זה קורה."
הרגשתי מבולבל. כעסתי על נטלי מפני שהיא השתמשה בי כמו בובה. מצד שני היא הייתה הפתרון לבעיה שלי, נלך ביחד למסיבה כמו זוג רגיל.
חשבתי שסיימנו עם ענייני המסיבה. אמרתי לנטלי: טוב, אפשר לעבוד עכשיו? היא עמדה לחזור למשרדה אך נעצרה לרגע כאילו לא ידעה מה לעשות. "אני ממש מצטערת פיליפ, אבל יש גם משהו אחר, משהו רגיש מאוד"
– "מה עוד? את רוצה להרוס לי את היום?"
– "קיבלתי עדכונים, בסוף רק רוברט יבוא למסיבה". נטלי המשיכה: "הוא שלח לך אימייל. תדע לך שהוא בתהליך גירושים והוא במצב-רוח לא טוב בכלל".
– "באמת! לא ידעתי."
נטלי חייכה: "זהו אחד מהחסרונות שלך, פיליפ, חוסר סקרנות. אתה לא רואה כלום, אתה לא מתעניין בחיים הפרטיים של אף אחד. עבודה, רק העבודה חשובה לך".
– "ואת, בתור מזכירה יעילה, את יודעת את כל הסודות של כולם! נכון?"
– "כן, בדיוק! רוברט מתלהב מביקורו בפריז אבל הוא לא רוצה לבוא לבד למסיבה, לכן הוא מבקש ממך שתמצא לו מישהי לערב".
נטלי עצרה לרגע והוסיפה: "בעצם הוא כתב במפורש, ללילה!".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך