פעם היו מתקנים , היום הכל זורקים

24/11/2017 819 צפיות אין תגובות

פעם היו מתקנים הכל. נעליים , תיקים ואפילו את חיי הנישואין. האנשים היו חולים ומתו… את בני העדם לא הצליחו לתקן ווזרקו.
היום זורקים הכל, קונים חדש. ואת חיי הנישואין זורקים הכי מהר ' הופ מתגרשים ומתחתנים שוב.
אבל את בני האדם היום , לא זורקים.מתקנים , מטפלים מאריכים את חייהם. איך שהוא .
זה ההבדל בין תקופתנו לימים עברו …
דברים שאפשר לקנות בכסף, אפשר להבין למה לתקן.? תמיד יש דגם חדיש יותר ומוצלח יותר.
חיי נישואין בעייתיים מנסים לשקם , בכל זאת עברתם כברת דרך ביחד . ומערכת יחסים חדש תמיד יפה יותר אבל מי ערב שתחזיק מעמד. ויש ילדים , וכבר מכירים את הבעייתיות של שני הצדדים. ללמוד מחדש את הקריזות של הצד שכנגד…בסכ"ה אף אחד לא מושלם, והרי התאהבת בו פעם כי היה "מסמר החברה", מה רצית עכשיו איזה למך שיושב בכורסא מתנדנדת? זה מה שאת רוצה?
רבקה , REBEKA, או בקי , יושבת לה רוקמת את מפית התחרה לשולחן הסלוני הנמוך , חברתה סוניה יושבת מולה, הילדים משתעשעים על השטיח הפרסי. בקי , אסופת שיער , ממושקפת , פניה נקיות מאיפור, רק שפחיה משוחות בשפתון ורוד.
"יונה התחיל עכשיו לצאת בערבים עם חברים . אחד מהם פושטק ידוע . אני לא שקטה " היא אומרת..
וסוניה מגחכת "התחיל"?
"מזלך שרק עכשיו התחיל"
"ליאון הבעל היקר שלי , שבוע אחרי החתונה קבע לי עובדה ' הוא יוצא עם חברים …
"אז מה הבגעיה פה בקי ?" "מה את רוצה אותו קשור לך לסינר ?"
"תצאי גם את ,כמוני ,הוא יושב בבית ומחכה לי עד שאחזור "
"אני שרה לו "את חכי לי ואחזור"…את זוכרת את השיר הזה ? האלמותי ?
בי צוחקת . הלואי שהיתה חופשיה כזאת כמו סוניה. בחיים היא לא תהיה ככה .
יש לה עקרונות אחרים.
יש לה בעל . היא רוצה זוגיות. לא מקובל עליה שהוא יוצא עם חברים. ואז גם עם חברות אולי . אי אפשר לדעת, כשהחבר הגרוש הזה שלהם דודיק מארגן להם ערבי יציאה.בקי לא סובלת את דודיק. הוא נותן ליונה רעיונות…
בקי בקי …מעירה אותה סוניה מחלומותיה. תתעודדי בסוף הוא חוזר הביתה. בחיים הוא לא יעזוב אותך ואת הילדים. כן בטח אומרת לה בספקנות בקי , וסוניה רואה שעיניה לחות .
בקי פורסת את המפית, היא כמעט מסיימת אותה . סודניה שמה לב שבקי השתתקה.
גם סוניה שותקת. לו ידעה בקי כמה סובלת סוניה. כמה ערבים היא לבדה. בעלה ליאון מותח את חבל, עוד מעט , עוד קצת והוא יקרע. המה חופש הוא צריך, לפעמים בא לה להעיף לו הכל ולעזוב. אבל היא מתעשתת, יש להם שני ילדים . היא לא תעשה צעד שיפגע בהם. אולי יום אחד ,יהיה לה מזל.ואיזה משפט שהיא תשמח מאד לשמוע הוא יגיד לה בחגיגיות.
כמו "סוניה יקירתי >צר לי אבל כאן שידורינו מסתיימים… אני עוזב אותך . את תשארי כמובן עם הבית ותקבלי קיצבה לגידול הילדים שלנו . " כן נעים לפנטז, אבל למה שהוא יעשה את זה …
"אולי אם תבוא מישהי ותחליט בשבילו." היא תשמח ,טבעת יהלום היא תקנה לה . ברור.
"בקי , היא קוראת לחברתה , מחר בערב אני ואת יוצאות למועדון. אם יונה לא ישאר בבית תביאי בייבי סיטר. סגור?"
בקי מחייכת חיוך עצוב לסוניה . "סגור" היא אומרת בלחישה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך