פרוין מזור הרוקחת המפתחת

07/09/2017 732 צפיות 2 תגובות

הרוקחת פרוין מזור, מנהלת בית המרקחת בית יהושע, בבית המרקחת שלה היא מפטפטת ארוכות עם כל הלקוחות, היא בת 29 ויש לה נסיון רב וגם ידע שאותו היא שואבת מהאינטרנט.
היא רושמת במחברת הצהובה של הדלפק את שמות האנשים שנשארים חייבים לה כסף, מה אכפת לה אין אינפלציה וכסף לא חסר לה. אפילו הכלב שלה היפוכונדר והיא מאכילה אותו במטעמים מעשה ידיה.
בחודש אפריל בשנת 2016 כשבית המרקחת היה הומה אדם איש כבן 35 נכנס וצעק:״פרוין אני אספר לכולם מה שאני יודע עלייך״ והיא צעקה:״תספר לכולם מה שאתה רוצה״. הגבר ששמו לא ידוע עד היום יצא מבית המרקחת ונכנס לאוטובוס הפרטי שלו ונסע. פרוין הייתה רווקה, אישה נאה מאד אך דוחה את חיזוריהם של גברים. היא גרה בוילה, לא היו לה ילדים, בשעה 19:00, כשבית המרקחת נסגר, חזרה לביתה ויצאה ממנו בסערה אל מכונית המוסטנג הישנה והכחולה שלה. לאן? אישה לא ידע, וחזרה אל ביתה 03:00. נרדמה וב-8:30 בבוקר פתחה את בית המרקחת וקיבלה בסבר פנים יפות את הבאים בשעריו. פעם ב-3 שנים נסעה לפריז להתענג על ״העיר באפור״. במלון האזינה לאדית פיאף איב מונטן והכי אהבה לשמוע את שיריו של שארל אזנבור, היה לה מבטא צרפתי חזק ותמיד אמרה שצרפתית היא שפת האהבה האולטימטיבית. גופה היה חלק לגמרי, היא הסירה לצמיתות את השיער. ואז כעבור חודשיים, כשבית המרקחת המה אדם, נכנס אותו גבר, בעליו של האוטובוס לבית המרקחת וצעק: ״פרוין אני אספר לכולם מה שאני יודע עלייך״ ושוב פעם פרוין צעקה:״תספר לכולם מה שאתה רוצה״. האנשים החלו לתמוה מה כבר הוא יודע על פרוין? ולמה הוא צועק? קורטוב של חרדה נכנס לליבה של פרוין אך בשעה 19:00, סגרה את בית המרקחת, האכילה את כלבה, טיילה איתו, נכנסה למכונית המוסטנג הכחולה הישנה שלה ונסעה איש לא ידע לאן. אנשים שהכירו את נהג האוטובוס החלו לשאול אותו: ״מה אתה יודע על פרוין שאנחנו לא״ ולאט לאט בלי שפרוין שמה לב לכך 30 גברים שרצו לדעת גם הם על פרוין מה שנהג האוטובוס ידע, נכנסו יום אחד בשעה 21:00 לאוטובוס שלו ונסעו למקום לא ידוע. האוטובוס הגיע לבית מרזח גדול במרכז נתניה ועל הבמה המוארת רקדו 6 חשפניות מברזיל ובמרכז הבמה רקדה פרוין מזור עירומה לגמרי כחתולת מין המעוררת חמדת בשרים בקרב בצופים בה. ביום המחרת בשעה 16:05 נהג האוטובוס שרצה להתנקם בה כי לא נענתה לחיזוריו נכנס לבית המרקחת כשאיתו כ-25 לקוחות וצעק:״עכשיו כולם יודעים מה את עושה בלילות״ ופרוין הקדימה תרופה למכה ואמרה בכל רם:״רבותיי ורבותיי עכשיו תשמעו טוב טוב עברית שלי, בימים אני חוגרת עלי את בית המרקחת ובלילות אני אחרת מתהוללת כמפתחת ויש לי מזה הרבה נחת כי בימים אני רוקחת משובחת ובלילות אני שדה משחת ולנהג האוטובוס אני כהזיה, הוא אף פעם לא יוריד ממנו במו ידיו תחתונים או חזיה!"


תגובות (2)

מדהים פשוט תענוג לקרוא סיפור כזה יוצא דופן. נהניתי מאד מאד ומקווה שיהיו עוד סיפורים מעניינים כאלה בתודה רבה בקי ♥♥♥♥

10/09/2017 18:31

    לבקי, תודה על התגובה לסיפור . בזכות הפירגון אני מקווה שהימים הנוראים
    לא יהיו נורעים.

    14/09/2017 19:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך