פרידה מכוערת

ל.ר.י 04/03/2015 1722 צפיות 2 תגובות

ואוו כמה זמן לא דיברנו.
או יותר נכון אתה לא דיברת.
שלחתי לך הודעות,ואתה לא הגבת.
כל זה בגלל הפרידה המכוערת שהייתה בינינו במקום להיפרד כחברים טובים נפרדנו כשונאים.
זה הורג אותי לראות אותך כול יום בלי יכולת לדבר איתך.
בכל פעם שאני מתקרבת צעד אחד אתה עובר עשר אחורה.
אתה כל הזמן מקניט אותי בעקיצות סתם כי באלך.
אתה לא מבין שזה פוגע בי,במיוחד שזה בא ממך.
אז תתעורר ותגלה שאתה לא היחיד שנפגע מהפרידה הזאת.
היינו פעם החברים הכי טובים סיפרנו זה לזה הכול,והיום אפילו שלום אנחנו לא אומרים אחד לשני.
אתה מזה שנפגעת ממני ולא מסוגל לחשוב אפילו על לדבר איתי,ואני על הפחד לדבר איתך ולהתעמת איתך על דברים.
ידענו שזה לא יהיה לעד,אבל אתה כנראה חשבת שזה כן.
אני חשבתי שרק החברות הטובה שלנו תימשך לעד.
ובכל פעם שהייתי איתך בתור חבר חבר,הרגשתי לא טוב עם עצמי כאילו שאני הורסת כבר את החברות שלנו על ידיי ההתאהבות הקטנה שלנו.
אז תקרא את המכתב הזה ותבין,אני אוהבת אותך אבל לא ככה,לא כמן שאתה רוצה.
ואנחנו לא חייבים להפוך את הפרידה שלנו,לפרידה מכוערת,ואתה ידע את זהוגם אני.
אנחנו חשובים יותר מדי אחד לשני.
אז בוא בבקשה ונדבר נפתור את זה כמו שני אנשים בוגרים ורק לא נהפוך לפרידה המכוערת כמו שבסרטים.


תגובות (2)

זה יפה.אבל אם הוא אוהב אותך ואת לא.אתם בחיים לא תחזרו להיוץ כמו פעם.להיוץ חברה טובה שלו שהוא אוהב אותך יותר מיזה רק הפגע בו.הוא יפתח צפיות אלייך.אז או שתנסי להסתכל למעבר חברים טובים או שתשאירי את זה ככה ותני לזמן לעשות את שלו

04/03/2015 22:27

אני מסכימה עם לולה,
הסיפור כתוב יפה מאוד. אבל גם אני הייתי במצב הזה ורציתי מאוד שנישאר ידידים טובים אחרי הפרידה המכוערת שהייתה לנו,
אבל ברגע שהוא אמר שיש לו עוד רגשות אלי מעבר לידידות ידעתי שאסור לי למשוך את זה, כי הוא ייפגע מזה קשה, גם אם לי זה לא יפריע…
את צריכה להבין את זה ולשחרר. לא כל קשר מצליח בסופו של דבר, גם אם מדובר רק בידידות…
תמשיכי לכתוב ^_^

04/03/2015 23:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך