פרק 1- הכירו את נתנאל ושירן , החברים הכי טובים

נתנאל ושירן אף פעם לא חשבו שהם ייפרדו. הם אהבו להיות תמיד ביחד אחד עם השני. הם בכלל לא האמינו שחברות טובה כמו שלהם תתפרק.
שתבוא מישהי שתפריד ביניהם לתמיד. שירן לא האמינה שזה יקרה כי תמיד נתנאל דאג לכך שהיא לא תישאר לבדה.
הם ישבו על הדשא והיא הביטה בו במבט סקרן. הוא החזיר לה חיוך מובך ומשך בכתפיו.
" נתי , אתה חושב שאי פעם ניפרד? מה יהיה עם החברות שלנו?" שאלה שירן בדאגה.
נתי הביט בה וחייך .הוא שלח יד כדי להסיט קצוות שיער מורדנית למאחורי האוזן .
" אני מבטיח לך שאף פעם לא ניפרד." הוא אמר בחיוך מבטיח ומשך בכתפו.
" אני צריכה לדעת שאתה לא תעזוב אותי לעולם, חברים טובים אף פעם לא עוזבים. " הוסיפה שירן בחיוך עצוב.
" נכון , חברים טובים לא עוזבים, ואני מתחייב לא לעזוב אותך אפילו עכשיו. תמיד נהיה ביחד ." אמר נתי לשירן . הוא חייך אליה והיא חייכה אליו בקצרה.
השניים לא הוסיפו לדבר. נתי ליווה את שירן עד לביתה.
" נתראה מחר. לילה טוב , שירני." אמר נתי בהתרגשות כשהוא נפרד ממנה בכניסה לביתה.
" לילה טוב , נתי. " ענתה שירן בחיוך והביטה בו בסקרנות לפני שנכנסה לביתה.
באותו הלילה , שירן המשיכה לחשוב על נתי ועל מה שהיא מרגישה אליו , על שתמיד היא הייתה מאוהבת בו ולא הייתה מסוגלת לדבר על רגשותיה באופן גלוי.
גם נתי לא הפסיק לחשוב על שירן על כמה שהיא יפה וחמודה והכול , על כך שהוא מעולם לא הצליח לשכוח אותה.
הכול היה כל כך מושלם ביניהם , הם תמיד דיברו זה עם זו בטלפון .
שירן חייכה לעצמה והיה לה ברור שהיא הייתה מאוהבת כל כך בנתי. היא רצתה להגיד לו את זה אבל היא לא מצאה את הזמן הנכון להגיד לו את מה שהיא הרגישה אליו.
היא רצתה כל הזמן להיות קרובה אליו. אבל גם היא פחדה להגיד לו שהיא כן אהבה אותו.
כי אז יכול להיות שהיא תיפגע כל כך חזק , כי האהבה היא רגש מסוכן.
היא הרגישה שהיא עוד מתפוצצת מרוב רגשות.


תגובות (4)

מהמם

11/03/2018 00:55

תודה רבה

11/03/2018 00:59

עצוב

11/03/2018 17:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך