פרק 3 – האם נתנאל אוהב את שירן?

שירן הביטה בו מבוישת , היא לא הבינה מאיפה נתי הופיע לה פתאום.
" מה.. מה אתה עושה פה. איך נכנסת לכאן , הדלת הייתה פתוחה אז נכנסת מבלי לומר שלום?" שאלה שירן את נתי בפנים אדומות.
" אה , סתם דיברת כאן בקול בלי ששמת לב במקרה ששמעתי אותך מדברת.. שמעתי כל מה שאמרת , למי אמרת שאת אוהבת אותו?" שאל נתי בקול סקרן.
" אה , סתם דיברתי למראה , לא שמתי לב שנכנסת . אז אתה שמעת כל מה שאמרתי?" אמרה שירן בבהלה וידיה רעדו במקצת.
" כן ," הוא אמר בביטחון וחייך אליה.
היא התבוננה בו בעיניים מפוחדות , היא פחדה שהוא ייעלם לה , לפתע שירן פרצה בבכי תמרורים. היא בעצמה לא הבינה למה היא בוכה עכשיו.
" נתי , אם אתה באמת חבר טוב , אתה צריך להבטיח לי שלא תעזוב אותי.. " היא אמרה ורצה אליו.
הוא עטף אותה בזרועותיו.
" אני לא עוזב אותך , אני אף פעם לא אעזוב אותך , שירני. גם אם תרצי , אני אשאר כאן כל הלילה רק כדי לשמור עלייך." הוא הבטיח לה וחייך אליה.
" אתה אומר או רק מבטיח הבטחות?" היא אמרה לו והביטה בעיניו בחשש.
" לא , אני לא רק מבטיח , זה לא יקרה לנו , אני אומר לך." הוסיף נתי בביטחון.
שירן חייכה אליו וידעה שהיא נתונה בידיים טובות. זו הפעם הראשונה שהיא חששה פתאום שנתי יעזוב אותה לתמיד.
" אני פוחדת , נתי , אני פוחדת לאבד אותך. " היא אמרה לו וחייכה אליו חיוך עצוב.
" אני כאן , שירני , אני אהיה כאן כל הלילה. את לא לבד. אני אוהב אותך , אוהב אותך מאוד." הוא אמר לה
בחיוך וליטף את שערה ברכות.
שירן עדיין בכתה והביטה על נתי במבט מובך.
" תחזור שוב פעם על מה שאמרת.. אני שמעתי אותך אומר שאתה אוהב אותי.." אמרה שירן ברצינות ונעצה בו עיניים שואלות.
נתי הביט בה בפנים אדומות . הוא החוויר כמו סיד. פעם ראשונה שהוא לא ידע מה לומר .
" נתי , האם אתה אוהב אותי?" היא שאלה והביטה בו בעינייה הכחולות.
" לא , אני חושב שהתבלבלת טיפה.. אני אמרתי שאני אוהב אותך כחבר טוב , סליחה , אני חושב שאני צריך ללכת. להתראות בינתיים." אמר לה בבלבול ויצא משם מהר ככל שהוא יכול.
כן , אני אוהב אותך שירן אבל אני מפחד לפגוע בך כמו שאני מפחד לפגוע בעצמי.
שירן הייתה בעבורו הכול.


תגובות (3)

מהמם , המשךך

12/03/2018 19:59

תודה רבה

12/03/2018 20:00

אני אמשיך מתי שאתפנה

12/03/2018 21:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך