פרק 4 – מה הסוד של שירן?

נתי פתח את דלת ביתו ואף אחד לא היה בפנים. הוא הרגיש שלא היה יכול יותר. הוא היה חייב להודות , שהוא מאוהב בשירן כל כך.
עד כדי כך שהוא מפחד מהרגשות שלו.
עד מתי הוא יברח מהרגשות שלו? שירן לא יודעת כמה שהוא אהב אותה , אהב אותה כל כך.
אבל הוא לא מעיז להגיד לה את האמת , שהוא עדיין אוהב אותה וימשיך לאהוב אותה כל חייו.
הרי הם חברים טובים , וחברים טובים כמוה אי אפשר לאכזב.
הוא מפחד כל הזמן להפר את מה שהוא הבטיח לה.
הוא לא יהיה מסוגל לעזוב את שירן רגע אחד לבד. לשירן היה פחד מנטישה , כי כשהייתה תינוקת השאירו אותה בפתח הבית ואפילו לא אמרו למה.
לכן היא מפחדת שהוא יעזוב והיא תצטרך להתמודד לבדה מול כולם. על מי אפשר לסמוך?
הוא מחויב לקיים בשבילה את ההבטחה הזאת.
כל יום שעובר , הוא מבין שאם הוא לא יאמר לשירן את מה שהוא מרגיש אליה . אז בטוח שהוא לא יקבל הזדמנות שנייה בשביל לומר כמה שהוא אוהב אותה.
מן הסתם , שהוא לא יברח מרגשותיו לנצח.
הוא יצטרך להתייצב מול שירן ולומר לה פעם אחת ולתמיד מה הוא מרגיש אליה.
נתי הבין שהוא צריך לקחת את עצמו בידיים ולעמוד מול האמת.
שירן התיישבה על הכיסא בשולחן הכתיבה והחליטה לכתוב מה שהיא מרגישה לנתי.
" לנתי , אהוב ליבי , כבר כמה זמן שאני מרגישה שאתה ואני היינו קרובים תמיד אחד לשני. תמיד עזרת לי. אני רוצה להגיד לך תודה על הכול . לא זה לא טוב.." הוסיפה שירן בתסכול וזרקה את הנייר לתוך פח האשפה.
היא לקחה דף אחר והתחילה לכתוב בו מחדש .
" לנתי היקר, אני לא יודעת איך להתחיל לכתוב את זה או איך לנסח את זה , אני רוצה שתדע שמעומק תמיד אהבתי אותך , אני עדיין אוהבת אותך.. תמיד אוהב אותך." היא כתבה בחופשיות על רגשותיה ולא ידעה בכלל שנתי מרגיש בדיוק אותו הדבר.
בזמן שהיא שוברת את הראש איך לכתוב לו מכתב שמתאר כל מה שהיא מרגישה אליו.
" די , לא!! למה אני לא מצליחה לכתוב?" הוסיפה שירן בתסכול ונאנחה.
היא זרקה את הדף וחשבה כבר לוותר . היא לא תכתוב לו את מה שהיא מרגישה.
שירן לקחה את הטלפון הנייד שלה וחייגה באוטומטיות את מספר טלפון הנייד של נתי אבל הוא לא ענה.
היא החליטה לשלוח לו הודעה בוואטאפ , וגם הוא לא ראה את ההודעה.
היא כבר כמעט השתגעה מדאגה. איפה נתי היה יכול להיות?
נתי תיכנן ללכת לישון מאוד מוקדם ממה שהוא היה רגיל , הערב ירד לאיטו. הוא חשב על שירן ומחשבותיו עליה לא נתנו לו מנוח.


תגובות (6)

פרק מהמם!!

14/03/2018 14:26

אני אמשיך מתישהוא

14/03/2018 15:32

אני מחכה..

14/03/2018 15:37

עצוב

14/03/2018 16:26

כן, מאוד!

14/03/2018 18:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך