פרק 5 – המכתב של שירן

למחרת היום , שירן ישבה מול שולחן הכתיבה שלה וחשבה איך לכתוב לנתי מכתב שיתאר את כל מה שהיא מרגישה אליו.
ככל שהיא העמיקה במחשבותיה , כך גם המילים שיצאו מעומק ליבה מילאו את הדף עד אין מקום.
" לנתי שלי , אני כותבת לך מכתב זה בשביל שתדע שמעומק ליבי אני תמיד מאוהבת בך. אינני יודעת אם המכתב הזה יגיע לידך , אבל אני חייבת שתדע שאני אוהבת אותך. לא העזתי להגיד לך את זה כי פחדתי.
אתה תמיד תהיה החבר הכי טוב, יותר טוב מאח.
אני מנסה לכתוב משהו שתבין שיש לי רגשות כלפייך.
אם לא אנסה לכתוב איך תדע איך אני מרגישה?
חשבתי שלכתוב את המכתב הזה יוקל עליי במקצת, אך זה הקשה עליי כפליים.
בטח תחשוב שאני מאוד מגוחכת בכך שאני יושבת מול שולחן הכתיבה שלי וכותבת בשבילך מכתב.
מקווה שלא תבין את זה מאוחר . אז כבר לא יהיה לנו סיכוי להיות ביחד.
מקווה שתבין אותי ושנוכל להיות ביחד כמו שחלמתי עלייך.
ממני באהבה , שירן החברה הכי טובה שלך." כששירן סיימה לקרוא את המכתב שהיא כתבה , עיניה התמלאו בדמעות.
היא קפלה את הדף והכניסה אותו לתוך המעטפה.
לאחר מכן היא כתבה על המעטפה באותיות קידוש לבנה " זה בשבילך נתי."
היא קיוותה בתוך ליבה שנתי לפחות יקבל את המכתב שהיא כתבה בשבילו. שירן רצתה להאמין בכל ליבה שבאיזשהו מקום נסתר בתוך תוכו נתי מרגיש כמו שהיא מרגישה אליו.
מה שכן , היא פחדה מלהתאכזב. היא פחדה מאוד שהוא יעזוב אותה.
נתי חיכה ששירן תתקשר אליו , ברגע שהטלפון הנייד שלו התחיל לצלצל.
הוא ניגש לענות .
" היי," הוא אמר בטון שמח. הוא שמח ששירן התקשרה אליו.
" לא ראית את ההודעות ששלחתי לך בוואטאפ? איפה היית?" שאלה שירן בכעס.
" הייתי בבית שלי , התקשרת? וגם שלחת לי הודעות בוואטאפ. אני מצטער שלא יצא לי לראות אותן. מה , כל כך דאגת לי?" שאל נתי את שירן וחייך לעצמו.
" כן , אני שמחה לשמוע שאתה בסדר , נתי. רק רציתי לדעת מה שלומך! טוב , אני חייבת לנתק. נתראה." היא אמרה ולפני שהיא ניתקה , היא שמעה שוב את קולו של נתי קורא לה.
" ושירן? " הוא אמר .
" כן , נתי?" שאלה שירן בקול מסוקרן.
" את מעוניינת שנדבר? אני כבר מתגעגע , לא יוצא לי להיפגש איתך בכלל ואני כבר רוצה לראות אותך." אמר מתי ונאנח.
" בטח , נתי . אני מעוניינת ואני אומרת שכן. אני רוצה שניפגש. נתי , תבטיח לי משהו, טוב?" אמרה שירן בפחד ונשמה עמוק כי היא פחדה להתפרק .
משהו בה נותר פגיע למדי והיא התקשתה מאוד להסתיר את רגשותיה כאשר נתי היה קרוב אליה.
" מה אני צריך להבטיח לך?" שאל נתי בפליאה.
" אתה צריך להבטיח לי שאף פעם לא תשכח אותי, נתי , אני מפחדת שתשכח אותי. בבקשה אתה צריך להגיד שאתה אף פעם לא עוזב!" הוסיפה שירן בעצב.
" שירן , אני כבר הבטחתי לך שאף פעם לא אעזוב אותך , אני לא אשאיר אותך לבד.." אמר נתי וניתק.
שירן כבר לא יכלה להתאפק והתפרצה בבכי.


תגובות (2)

פרק מדהים!! מחכה להמשךךך

15/03/2018 16:54

תודה רבה

15/03/2018 16:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך