פרק 6 – נטלי

מאז אותו שבוע עבר , נתי שכח את הבטחתו לשירן. הוא הבטיח לה שאף פעם הוא לא ישכח אותה . יום אחד הוא הכיר את נטלי . שהייתה כולה נלהבת מנתי .
נטלי כישפה אותו ובאותו הלילה הוא הלך לישון אצלה.
מאותו הרגע שנתי הכיר את נטלי , הוא התאהב בה בטירוף. הוא אהב את שירן בכל ליבו , אבל הוא נמשך מאוד לנטלי והוא חשב שהוא ינסה את מזלו איתה.
וכך הוא ישכח את שירן. הוא ידע שהיא עלולה להיפגע מזה . אבל נתי לא יכל להתעלם מיופיה המיוחד של נטלי.
נתי שכח משירן והתאהב כמו משוגע בנטלי.
למרות שהוא לא מכיר אותה , הוא הלך לביתה.
נתי לא שם לב שהיו שתי שיחות שלא נענו משירן.
עכשיו , נתי רק רצה דבר אחד : את נטלי, הוא רק רצה אותה ולא אף אחת אחרת , אפילו לא את שירן.
שירן השתגעה מדאגה , היא חשבה שקרה משהו לנתי ובגלל זה הוא לא מדבר איתה.
אבל היא לא ידעה שנתי הכיר מישהי אחרת והתאהב בה , מישהי שכישפה אותו לחלוטין.
מישהי שהשכיחה את אהבתו אליה . שירן לא הפסיקה לחשוב על נתי . אם רק קרה לו משהו היא אף פעם לא תסלח לעצמה.
איזו מטופשת! כתבה לו מכתב שמתאר את כל רגשותיה ועכשיו היא אוכלת לעצמה את הלב?
מעניין עם מי הוא נמצא. שירן רק רצתה לדעת מה שלומו של נתי ולא יותר מזה.
יום למחרת נתי שכח לגמרי להתעורר מוקדם ונטלי העירה אותו והציעה לו להישאר איתה עוד קצת.
שירן חייגה את מספר הנייד של נתי בידיים רועדות . היא הרגישה שקרה משהו לנתי ואולי בגלל זה הוא לא ענה לטלפונים.
" נו , נתי. תענה כבר. " היא אמרה לעצמה וחייכה לעצמה חיוך עצוב.
היא זרקה את הטלפון על המיטה ופרצה בבכי תמרורים. ברז הדמעות התפרץ שוב.
" למה אתה לא עונה לטלפונים , נתי? אולי מצאת מישהי אחרת? אני רק רוצה לדעת איפה אתה." הוסיפה שירן בנימה עגומה.
שירן שכבה על המיטה ולא זזה ממנה עד שהיא תשמע שנתי יחזור אליה בהקדם האפשרי.
" נתי ," שירן אמרה בקול חלוש, " אני מקווה שלא שכחת אותי." היא אמרה וקולה נשבר שוב.
נתי שכב במיטה והביט בחיוך על נטלי. הוא חשב שהתמזל מזלו לתפוס מישהי יפה כמו נטלי.
באותו הרגע הוא לא הבין את גודל הטעות שהוא עושה ושאולי תהיינה לכך השלכות בעתיד.
" את יפה ," הוא אמר לה וחייך.
נטלי הדביקה לו נשיקה והתבוננה בו ממושכות.


תגובות (10)

פרק מהמםם

20/03/2018 22:10

תודה רבה

20/03/2018 22:11

אני אמשיך מתישהוא.

20/03/2018 23:28

אסור לנתי להיות עם נטלי הזאת

20/03/2018 23:31

את תמשיכי בזה הרגע..

20/03/2018 23:33

אני אמשיך בקרוב

20/03/2018 23:36

מממ… מתלבט אם לצחוק או לבכות

21/03/2018 00:00

נכון , מאוד. עצוב מאוד

21/03/2018 00:24

"נתנאל ושירן סיפור אהבה טראגי" ו"אביטל הרגישה"… זה ברור כשמש ששתי המשתמשים שלכן זה אותו אדם! מה הקטע עם הדו שיח המוזר הזה התגובות.

21/03/2018 00:47

אני מבינה מה שאת אומרת.

21/03/2018 01:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך