sunshine
רומאו ויוליה זה אחת המחזות הכי מסהים בעולם והיץכי אהובים עליי, אותו כמובן כתב שייקספיר ( האחד והיחיד !!) בקיצור זה קצת מה שאני רואה מכל הסיפור , מקווה שאהבתם :))

רומאו ויוליה – דמעות של אהבה

sunshine 09/09/2015 1745 צפיות 14 תגובות
רומאו ויוליה זה אחת המחזות הכי מסהים בעולם והיץכי אהובים עליי, אותו כמובן כתב שייקספיר ( האחד והיחיד !!) בקיצור זה קצת מה שאני רואה מכל הסיפור , מקווה שאהבתם :))

הרגע בו עיניהם נפגשו לראשונה הרגיש ממש כמו שסיפרו בסיפורים. עיניו חדרו אל תוך גופה והיא הרגישה ברעד בכל עצם וגיד בגופה. הוא לא התעכב ונמשך גם הוא לאותה ההרגשה; החיוך הזה, הקטן והמביוש משכו את עיניו וגם הוא עכשיו מרגיש משהו, עדיין לא בטוח מה. כל הערב לא הורידו מבטם אחד מהשניה, בעינים חוקרות וצמאות לעוד פיסת ידע אחת על השני לא הפסיקו לרגע להביט זה בזו. וממש ברגע אחד – התאהבו. אז היה קשה להם להיפרד, ושחשבו שכל אחד יחזור לביתו עכשיו, הם טעו. זה לא היה מובן, כאילו בלי שליטה רומאו נמשך לעבר ביתה של יולייה. הוא רק יציץ, זהו! רק יציץ. אך גם זו נמשכה לבחוץ ומבטם נפגש. הפרפרים הקטנים בבטן לא הפסיקו להתריע על משהו. אז כן , הם התנשקו שם על מרפסת ביתה של יולייה. ושם הם הבינו את מהות הפרפרים. זו לא היתה עוד סתם התאהבות נעורים – זו היתה אהבה.
אהבה אסורה, כך נראה אהבתם. לא יכלו להיפגש ולא יכלו לאחוז זה בזו. אך זה לא עצר אותם. הם עדין נפגשו למרות האיסור, אך לרוע המזל רומאו גורש.
עכשיו הגיע הרגע בו האהבה מעוורת, עושים כל דבר, אבל כל דבר על מנת שאהבה תמשך.
יוליה אחזה בבקבוק בידיעה שהיא תקום עוד מעט, ותשוב אל זרועתיו של אהובה. וכך היא בלעה , טיפה אחר טיפה, ונרדמה.
אך רומאו שלנו לא ידע על כך, וכששמע את הבשורה לבו נפל אל קרבו. הרגיש כאילו לקחו את לבו מחצו אותו ואז ניפצו אותו לאלפי רסיסים. הוא ידע שהוא חייב להיות עם אהבותו לא משנה מה.
כולנו כבר יודעים את ההמשך, הוא נשק לה נשיקה אחרונה ואז בלע את הנוזל ישר אל תוך המוות. וכשזו התעוררה ומצאה אותו נטול חסר חיים לידה, נפלה על חרבו. וכך מצאו אותם, שני אנשים שבסך הכל רצו לאהוב, נטולים חסרי חיים זה לצד זה. עכשיו פה בערך נגמר הסיפור, אך אוסיף ואספר – איי שם במרומים , שם בגן עדן, נפגשו להם רומאו ויוליה. רצו הישר אל זרועות האחת של השני , ולא רצו לעזוב. דמעות זלגו במורד עינים. דמעות של עצב ושמחה. דמעות של אהבה.


תגובות (14)

מדהים. הסיפור כל כך טבעי ויפה ככה וכל כך מקסים. ממליצה לבחירת עורכים.

09/09/2015 23:17

כתיבה מעולה!
אין על שייקספיר!
אישית, אני יותר אוהב את הסוחר מוונציה, המלט, אותלו, הלילה השניים עשר, מקבת וחלום ליל קיץ. אלה האהובים עליי. אבל גם רומיאו ויולייה זה סבבה…

09/09/2015 23:20

    תודה רבה :)

    18/09/2015 18:24

ההמלצה עבדה? יאי ^^
מגיע לך.

11/09/2015 22:24

    חחחח תודה רבה ♡♡

    12/09/2015 19:32

מדהים, מדהים, מדהים. אין מילה אחרת.
מנוסח יפה, מרגש ואפילו לי גרם לכמה פרפרים בבטן.

16/09/2015 17:25

    תודה רבה :)

    18/09/2015 18:23

למרות שאני לא כלכך מחבבת את הסיפור של רומיאו וג'ולייט,(רק בגלל הסוף) אני די מחבבת את האופן שבו סיכמת את הסיפור, למרות שלי באופן אישי היה די נחמד אם היית מוסיפה ציטוטים או דו שיח קטן בין הדמיות, משהו שיעמיק טיפה את הרגש בניהם, רק בסגנון כתיבה שלך. או אפילו איזשהוא קטע ספציפי שממש ריגש אותך מהמחזה, ולתאר אותו בכתיבה שלך.
אבל יכול להיות שזה הסגנון שלך להביע את הסיפור הזה, בכל מקרה, אהבתי מאוד.
ומקווה שלא נעלבת או משהו, ממה שאמרתי.

08/10/2015 15:36

    חחחח לא נפגעת:) ההפך אני שמחה שנותנים לי עצות ככה אני אוכל להשתפר. אני דווקא מאוד אוהבת את הסיפור של רומאו ויוליה בעיקר בגלל הסוף…
    בכל מקרה תודה ;)

    13/10/2015 21:32

את פשוט לא יכולה להבין כמה אני אוהבת את רומיאו וג'ולייט, זה ללא ספק המחזה האהוב עליי בעולם כולו, ותיארת אותו בצורה כה יפה. ההערה היחידה שלי זה שהם התנשקו פעם ראשונה עוד במסיבה הזאת, כשהם יצאו החוצה ואז העוזרת של ג'ולייט קראה לה, ורק אחרי זה הוא הלך לבית של ג'ולייט. אבל בכל מקרה, כן, אני כלכך אוהבת את המחזה הזה והקטע הזה ממש מדהים

16/10/2015 14:37

    תודה רבה:) וכן אני יודעת שהם התנשקו עוד במסיבה אבל לפי איך שאני רואה את זה הם הבינו את מהות אהבתם באמת רק בנשיקה השניה, בעוד שבנשיקה הראשונה זה הגיע בהפתעה וזו רק הייתה היכרות.. הם רצו לפגוש זה את זה שוב והנשיקה השניה הייתה מלאת רגש והבנה מלאה לרגשות שלהם. זה כמובן איך שאני רואה את זה… אני שמחה שאהבת :))

    17/10/2015 18:53

וואו, הכתיבה שלך ממש טובה. אני אוהבת את רומיאו וג'ולייט, זה סיפור יפה ומרגש אף על פי שיש כאלה שיטענו שהוא קיטשי. את ממד ריגשת אותי.

17/10/2015 11:42

    תודה רבה!! וכן אני מסכימה לגמרי שזה לא סיפור קיטשי , הסוף שלש המחזה רק מוכיח שזה לא קיטשי ולא כל דבר נגמר בטוב, והם לא חיו באןשר ובעושר. זו אחת הסיבות העיקריות למה אני אוהבת ומעריכה את הסיפור הזה

    17/10/2015 18:55

מרגש.

20/01/2016 09:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך