שניים- פרק 8 בדרך לצויטוק הגדולה

״אבא!!!!!״ צרח אריסטו
בנצי ניסע לנסוע כרגיל ומכונית אחרת כמעט התנגשה בינהם!!
״מה קורה כאן????!!!״ צרחה בבכי ברלינה..
״אני מנסה!!!״ בנצי נוסע מעגל וניצל מפני תאונה..שלושתיהם נשמו לרווחה ניצלנו..

״אבא בפעם הבאה תכבה את המוזיקה שלך אתה יודע כמעט היינו מתים!!!״ כעס אריסטו..
״טוב בסדר אני באמת סתום כמו שחשבתי מה אתה מוציא עליי את העצבים!!!״ צרח בנצי..
״אולי דיי כבר!!! תראי זה לא עיר הבירה מרחוק?? אז במקום שתתעצבנו אחד אל השניה תהייה עוד תאונה ויהיה הכל טוב!!״ כעסה ברלינה.
״את שבי בשקט ילדה!!!״ כעס אריסטו.
״קודם תרגע ומהר!!!״ ענתה ברלינה..
״מה את מתערבת בכלל!!! את קשורה לחיים בכלל??? לא אז שבי בשקט כמו כלב..״
״סליחה???!!״
סלחתי :)״
״שוב פעם אתם רבים????? אריסטו לא מצפה שבן 23 יריב עם בת 15!!!!
״אויש אבא שתוק..״
בנצי לא ענה..עברו30 דקות לפני שהגיעו לעיר. ״עוד 10 דקות נגיע״. ״יופי!״ ענה אריסטו.
לאחר 10 דקות זה קרה הם היו בתוך העיר המקסימה ציוטוק- שער העיר עטוף בפרחים ורודים בניחוח טוב כל כך כל עיר נקייה ומטופחת,אנשים לבושים בבגדים צהובים הצבע המסמל את העיר (החוק שאומר רק ללבוש צהוב!) ומלמעלה נמצא ורד ענקי בגודל של בית ענקי..הורד הזה הוא הממשלה של המדינה..
עד שנגיע לבית יש לי מה להוסיף כמה מילים״ אמר בנצי..
״זאת עיר מדהימה בחיים לא הייתי פה!!!״ ברלינה התרגשה מאוד והריחה כל הזמן את הפרחים שנמצאים בכל רחבי העיר..
״עצור!!!! ״ צרח איש אחד
״מה קורה כאן??" שאל בנצי..
ואז הקיפו 6 אנשים את המכונית עם רובה שמאיימים לירות במכונית..
״אתם מוקפים אין לכם דרך לצאת מפה!!!״


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי

20/04/2014 14:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך