"תורת" הגבר

liran raz 26/04/2018 589 צפיות אין תגובות

תורת ה-"גבר"

תתני לי לספר לך מה הולך לקרות בארבעת השבועות הקרובים, מאז שהכרת אותו..
מאז שהכרת את ה-"גבר", אותו אומן חושים, כובש ומרסק הלבבות, הוא כל כך טוב שמספרים שזה המקצוע שלו.

זה פשוט, המתנקש שהכרת פועל לפי שלבים..
בשלב הראשון הוא יוצר מגע, מביע התעניינות בך, לפעמים גם מחמאה קטנה "את ממש יפה" תגיע.
התגובה שלך יבשה או לבבית ככל שתהיה- זה לא משנה לו כי מכאן הוא מתחיל לפעול בלי סנטימנטים, הכל על פי תורתו.

אחרי ההיכרות הראשונית הוא לא יזום שיחות, הוא יהיה אדיש בכל שיחה שלכם וכך אחרי מעט זמן הוא יגרום לך לרצות יותר, יוביל אותך לניסיונות להגיע אליו בדרכים אחרות. ואת תנסי.
טיפה לפני שתוותרי לנסות בינכם הוא ישנה כיוון, הוא יגרום לך להכיר אדם אחר, גבר רגיש שקשוב לבעיות ומקבל את השגעונות שלך. הוא יזרום איתך לשיחות עד השעות הקטנות של הלילה, ישמע על הצרות שלך בעבודה, עם החברות ועל הדיאטה שהתחלת. וברגע הנכון הוא ישלוף את המשפט- "אין לי הפרעת קשב וריכוז אבל מאז שאנחנו מדברים אני לא מסוגל להתרכז בשום דבר מלבדך"
ובתוכך את נמסה מאושר.

בשלב הבא אחרי שהוא הכיר אותך, למד על החסרונות שבך ושמע על האקסים החראות שעברת הוא יאמר לך את מה שאת רוצה לשמוע. לא בערך, בדיוק!
בשלושה ימים הבאים תשמעי ממנו שבעיניו את מודל היופי, מלאה בחוש הומור, אינטליגנטית כל כך "וכמה זמן חיכיתי שתגיע אחת כמוך"

הוא יעשה שימוש במידע שאסף עלייך, ישתמש במדויק עוד קצת בכל יום, במינון נכון כדי שלא תשימי לב איך אט אט המלכודת סביבך מתחילה להיסגר. איך הלב שלך מתחיל להתמלא, ואת להתאהב.
הוא יביא לך מתנה, לא יקרה במיוחד אבל מיוחדת כזו שתרגישי שהוא רציני לגביכם. שרשרת או עגיל לסימון טריטוריה. עכשיו את שלו.

עברו שלושה שבועות אבל עדיין לא תראי ממנו סימן לרצון לקפוץ למיטה, הוא נזהר. "אני רוצה שניקח את זה לאט, מאוד כיף לי איתך" יאמר לך ותתפרקי לתוך זרועותיו.

אתם תבלו בלי הכרה במסיבות, פאבים ומסעדות שוות במיוחד.. הוא יזמין אותך לביתו ואחר כך תגיעו לשלך, אמא שלך תתאהב בו. הוא יבטיח לך עולם טהור, כזה מושלם ששניכם חובקים עתיד משותף.
בשלב הזה כשאת מהופנטת ובוטחת בו יגיע סקס מטורף, בלי מעצורים שימשך לשבוע חלומי.
עכשיו הגענו לשלב האחרון כשאת All in במשחק, אחרי שהשקעת את כל הונך במנייה עליו, הלב שלך יתכווץ מגעגוע והעיניים יחליפו צבעם שתראי ממנו הודעה.

כאן המומחיות שלו תתחיל לפעול, של כובש ומרסק הלבבות כי הגיע הזמן שלו לחתוך, בעזרת סכין קצבים איכותית הוא יקרע לך כל וריד, נים וחדר בתוך ובדרך אל הלב.

הוא יסנן אותך כמה ימים לפני שתגיע הודעה ממנו "זה פשוט לא זה, באמת שניסיתי אבל אני לא חושב שזה יעבוד בינינו. בהצלחה"

עד שתסיימי לקרוא את ההודעה, לפני שהדמעות יזלגו מעינייך הוא כבר יהיה בדרך ללקוחה הבאה, הוא כל כך טוב שמספרים שזה המקצוע שלו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך