Shir.berenshtain
בבקשה תגיבו! זה ממש חשוב לי

10 דברים לפני המוות-פרק 2

Shir.berenshtain 23/07/2014 709 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו! זה ממש חשוב לי

אני אוהב אותך!

פרק 2:

״גם אני אוהבת אותך״ הוא התקרב עליי ונישק אותי,הסרט נגמר, נכנסנו למכונית,״אז את רוצה שנהיה ביחד?״ הוא שאל,״תמיד רציתי״ אני מחייכת חיוך ממזרי ומנשקת אותו בלחי, נשיקה
קצרה, עדינה, אך מלאת עוצמה. הגענו לביתי, ״אז לא מגיעה לי נשיקת לילה טוב?״ הוא אמר וחייך חיוך חושף שיניים היתקרבתי עליו, הנחתי את יידי על צווארו,קירבתי אותו עליי ונישקתי אותי קלות, ״זהו״ אמרתי בחינניות וניכנסתי הבייתה. קפצתי למיטה והלכתי לישון עם חיוך.

-למחרת-

אני מתעוררת בבוקר לצליליי השעון המעורר שלי, אני מסמנת ברשימה את להתנשק ואת להשיג חבר, אני פותחת MTV ומתחילה להתלבש ולרקוד אני לובשת טופ ורוד ומכנסוני ג׳ינס ואולסטאר ורודות. דיויד *אחי הגדול* צורח עליי מהחדר שלו ״נו תכבי תמוזיקה יאמטורפת!!!״ אני עוברת בחדר שלו ושופכת עליו דלי עם מים, ״את גמורה!! אין יותר רומי!!״ הוא רודף אחרי עד הבריכה שלנו, ובסופו של דבר נופל לתוכה, אני מוציאה לו לשון ומדלגת להסעה, אני ניכנסת לאוטובוס וצועקת ״בוקר טוב!!!״ וכל האוטובוס כמו מקלה: ״נו סתמי מנסים לשמוע כאן מוזיקה!״ ״אני רואה שקמת עם אנרגיות טובות?״ אומר ניק ומחבק אותי מאחור, אני מנשקת אותו, ורואה את גאיה עוד שנייה מתפוצצת מכעס וקינאה. אני קורצת לה ואנחנו מיתיישבים,אנחנו מגיעים לבית הספר. אני מקבל הודעה בוואטסאפ:
מיכל-וואי!!! אתם הזוג הכי יפה בתיכון!! כולם מדברים עליכם!!
אני אפילו לא עונה.

צילצול

יש שיעור חינוך מיני, איכס, בשביל מה צריך תשיעור הזה?? אנחנו כבר יודעים את זה…
אני מיתיישבת בכיתה, ניכנסת מורה זקנה ואומרת ״היום נלמד מהו קונדום!״ אני שמה אוזניות וכך גם ניק.אני מחזיקה לו את היד, ורק מחכה שהשיעור המטומתם הזה יגמר.

סוף יום לימודים

אני ניכנסת הבייתה וזורקת את התיד הצידה, אני רואה את כל המשפחה, יושבת בסלון, ואז אבא אומר לי ״אנחנו צריכים לדבר״


תגובות (2)

C.C C.C

את כותבת את זה כאילו את מספרת מה עבר עלייך היום. זה ממש לא כתוב בצורה אובה. לא הפנמת ממה שכתבתי לך קודם

24/07/2014 02:13

תמשיכי. רק תכתבי בצורה יותר ברורה וספרותית , כי את כותבת
כאילו בא לך רק לסיים את הפרק…

25/12/2014 23:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך