בבקשה תגיבו..

אביר. אה. וסוס

11/01/2015 675 צפיות אין תגובות
בבקשה תגיבו..

שכבתי במיטה וחשבתי עליו, זה לא משונה, אני תמיד חושבת עליו.
גבוה עם עיניים כחולות ושיער מוזהב? או רחב כתפיים עם אף קטן ושיער מפוחם? בכל צורה שלא תהיה, הוא גבוה, בחלומות הוא רוכב על סוס שחור-כי לבן מתלכלך, על ראשו קסדה אדיוטית וורד כמוש בין אצבעותיו, כמובן, זה מחווה מטומטמת, חשבת פעם על הבחורה הראשונה שקיבלה ורד? לפני שהפרח הלז קיבל את הסנטימנטים הרומנטיים שלו, אני חוששת למדי לגורלו של הבחור הראשון שהעניק ורד, היא וודאי זרקה אותו- כי מה אומר ורד?
ובכלל, פעם, כשהיו מדברים בשפה של פרחים ולכל פרח הייתה משמעות, האם כשרצו לומר ״ אנחנו רק ידידים״ הרימו ורד צהוב ( סמל הידידות והשלום) או שפשוט תלשו את עלי הכותרת של האדום, נו זה שמסמל תשוקה וכו׳.
והליטוף הראשון, זה שמעורר בך פעימה בקצה השמאלי של הצלעות ממש מעל הטחול- או שזה בכלל בצד ימין?
האם המלוטף הראשון ידע שעליו להאנח ענוגות או שהוא פשוט חשב שהיא מסירה זבוב מעליו והמגע הטרידו?
והנשיקה, ההיא שהלב שלך עושה סלטה ואז הוא מנתר החוצה מהחזה ואתה שוכח לרדוף אותו, כי אתה עסוק ומנשק, האם העלמה הראשונה נדהמה כשלשון לשונית חדרה לפיה וטעמה אותו? או שהיא סגרה בכוח את הפה, כי היא אכלה לפני כן טונה.
והאישה הראשונה שעמדה חשופה בחושך, היא, הוא והפגמים של שניהם, היא חשבה שזה מביך? או שהבינה שהיא יצרה את מעשה האהבה- זה שעושים כדי לסמל אהבה, או להמציא, בטח היא לא ממש הרהרה בכך, אלא הייתהנ עסוקה בלתהות היכן שמה את תחתונית התחרה הצהובה- זה וודאי היה פעם, כשבנות לבשו תחתוניות ולבנים הייתה חזיה, אז החל עידן האהבה, מעניין מתי קרץ בחור לגבירה, ומתי זה נהיה מחוצף, האם השריקה הראשונה הייתה ביטוי התפעלות של נער אילם? ואם כן, איך היא ידעה שזוהי קריאת חיזור, אולי היו להם אינסטינקטים, כמו של החיות.
ונדמה לך שאיבדנו חלק מביטויי האהבה במרוצת השנים? יכול להיות שפעם פיהוק נחשב להצעת נישואין? אם כך, ישנן עלמים רבים הנשואים לבחורה המשמימה ביותר שפגשו, עיטוש בוודאי ביטא גירושין, בתולות זקנות ואלרגניות אומללות.
דגלי אהבה הם כה מטופשים, אבל אמשיך בפעם אחרת כי האביר שלי, המחוטב והגבוה הגיע עם הסוס ( השחור כן?) ואנחנו רוכבים אל עבר האופק, כמו נילס


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך