Just me
אני כותבת בדרך כלל למגירה... אני לא אוהבת לשתף אחרים ברגשות... הפעם הייתי חייבת לפרוק וזה יצא די גרוע אני יודעת, אבל זה מה יש, העיקר שזה עשה לי קצת טוב.

אהבה ראשונה

Just me 08/07/2017 1273 צפיות אין תגובות
אני כותבת בדרך כלל למגירה... אני לא אוהבת לשתף אחרים ברגשות... הפעם הייתי חייבת לפרוק וזה יצא די גרוע אני יודעת, אבל זה מה יש, העיקר שזה עשה לי קצת טוב.

אהבה ראשונה זה הדבר הכי נוראי שיש, לפחות ככה אני מרגישה עכשיו.

אתה לא נותן לי להמשיך הלאה, אתה תמיד אצלי. אני תמיד אשווה כל נשיקה לנשיקה הראשונה שלנו. כל נגיעה, כל דייט, כל חיוך…

אני לא יודעת אפילו למה נצרבת אצלי כל כך עמוק, היינו בסך הכל חודש ביחד, זמן קצר ביותר לכל הדיעות, אך בכל זאת הספקת להיות החבר הראשון שלי, הנשיקה הראשונה שלי, הדייט הראשון שלי, בקיצור…הראשון שלי.

זה לא משהו ששוכחים ברגע. אולי זה אפילו לא משהו ששוכחים אף פעם.
אני לפעמים כל כך שונאת אותך אבל גם מעריכה,לימדנו אחד את השני כל כך הרבה, ואולי בזכותך כל מערכת יחסים שלי נראית אחרת לטובה…
הסרת מעליי את הפחד הראשוני בזה שידעתי שאני גם הראשונה שלך…
שמחתי לדעת שאתה מתחרפן מפחד כמוני ושאני לא לבד בזה…
אז אולי אני לא שונאת אותך מאה אחוז מהזמן כי היה לי גם טוב..
אז רק תעשה לי טובה תצא לי כבר מהראש טוב?או שזה בקשה מוגזמת מדי…

אהבה ראשונה זה חתיכת צלקת אה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך