זוהר12
תגובות בבקשה!!!!!!

"אהבה"

זוהר12 22/11/2015 606 צפיות 3 תגובות
תגובות בבקשה!!!!!!

אני לא יודעת מי אני יותר, אני לא מכירה אותי יותר, השתנתי…
התבגרתי, גדלתי.
אני בחטיבה בבית ספר לאומנות. השינוי הזה זה… קשה, זה שונה פיזית, נפשית וחברתית.
"התאהבות" מה זה? איך אתה יודע שזה שם? אני יודעת שזה שם, זה כמו אש בוארת בתוכך… את יכולה לבהות בו שעות, לצחוק מכל מה שהוא אומר לחייך אליו כך את יודעת שאת מאוהבת בו, אבל הוא…. לא שם אלייך, לפחות לא כמו שהיית רוצה. אני בת 14 ולא היה לי מעולם חבר לכל החברות שלי כן אבל לי לא… אבל למה הוא לא שם עליי? אני לא יפה? לא נחמדה? שמנה? מה לא בסדר איתי? לי אין אומץ לעשות את הצעד הזה.

אני מקווה שאני אתגבר אליו…


תגובות (3)

את מספרת על תופעה מוכרת שכולנו חוות וגם חווים, ואת בשום אופן לא צריכה להרגיש חריגה או נחותה!
אני מעריכה את האומץ והרצון לשתף, תמיד עדיף לפרוק את העול מאשר להמשיך לשאת אותו.
בעניין הניסוח, יש מספר שגיאות כתיב. הקפידי לבדוק איות לפני שאת שולחת סיפורים.
את מתנסחת טוב, אל תפסיקי לשתף את הסיפורים שלך!
ובכל אופן, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי בכל עניין שיהיה :)

22/11/2015 21:37

זה שונה, זה מפחיד – אבל עם הזמן את תראי שאת תתרגלי, ואולי אפילו תתחילי לאהוב את זה. תנסי לחפש דברים טובים ואם עדיין לא טוב- תעברי. אני בת 16, ולקח לי 9 שנים להגיע להחלטה שעשתה לי שינוי מבחינה חברתית מטורפת, והיום אני מתחרטת לפחות על השנתיים האחרונות שבזבזתי. אל תפחדי – תעיזי. מקסימום, מה כבר יקרה? תמיד תעני לעצמך על השאלות האלה. "אהיה לבד" – את בת 14 !! הכל פתוח!! תצטרפי לתנועות נוער, תצאי עם חברות, תלכי לסרט, תעשי שטויות, תהי עם משפחה!!
"אין לי חבר" – יהיה לך. אני יודעת איך זה נראה. אפילו שבגיל 13 היה החבר הראשון שלי, זה עדיין לא נורמלי בגיל הזה לחבר. טוב, לפחות לא כמו שאת מצפה שיהיה. בגלל זה עכשיו תתעסקי בדברים כמו ספורט, יציאות, לימודים. אני מבטיחה לך שככל שתהני, תצאי ותאפשרי לעצמך להיחשף – הסיכויים למצוא "אותו" יהיו. גם אני עד לא מזמן מצאתי את עצמי בוכה שבחיים לא אמצא מישהו כמו אחד מהאקסים שלי, והיום אני כבר אוטוטו מסיימת חודש שלישי עם בן אדם שהכרתי – במקרה לגמרי – אחד המדהימים שפגשתי. את הולכת לעבור מלא. אני מבטיחה לך! אני זוכרת בדיוק איך הייתי בגיל שלך, כולה לפני שנתיים, והייתי בדיוק ככה.
ולגבי השאלות ששאלת את עצמך לגביו – לא. אל תאשימי את עצמך. אל תתני לזה לקרות. אל תגרמי לעצמך לרצות לשנות את עצמך. את צריכה לשאוף להגיע למצב שאת נמצאת עם בן אדם כי הוא אשכרה אוהב אותך בתור מי שאת ולא בתור הדמות שתנסי למכור לו.
את מרגישה רוצה להרזות ? תעשי ספורט תאכלי בריא. את לא יפה? – את כן. וזה שלחברות שלך היו חבר – אל תתני לזה לבאס אותך. תפרגני להן, ותראי איך עוד שנייה ויהיה לך מישהו כמו שצריך, ולא מהר מהר כמו שלהן.
אז אין שום דבר שלא בסדר איתך. תזרמי עם הרגשות. אין לך אומץ? לא נורא, תהני מההתרגשות הזו , ואם זה מספיק חשוב לך – את בעצמך תדאגי לעשות את זה.
בכל אופן, אם את רוצה תרגישי חופשי לכתוב לי :)

22/11/2015 21:57

תודה על התגובות, אבל זה רק סיפור… חלק אמת וחלק… פשוט סיפור :)
אבל אני חושבת שמה שאמרתן ממש יפה. תודה!

26/11/2015 18:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך