abigothi
זו פעם ראשונה שאני מעלה תוכן לאתר דרך משתמש זה, פעם הייתי מעלה ממשתמש אחר. מקווה שאהבתם :) , אביגיל.

אהבה.

abigothi 26/07/2016 957 צפיות 4 תגובות
זו פעם ראשונה שאני מעלה תוכן לאתר דרך משתמש זה, פעם הייתי מעלה ממשתמש אחר. מקווה שאהבתם :) , אביגיל.

זה חלק מתהליך של אהבה, תאהב את עצמך, תסלח לעצמך.
אתה לא יכול לאהב ולסלוח לאנשים אחרים אם אתה לא אוהב או סולח לעצמך.
אתה צריך להבין שאנשים עושים טעויות, ואתה צריך לסלוח לטעויות האלה.
אז תאהב את עצמך ואז תאהב אנשים אחרים, בבקשה תסלח לעצמך.
אל תצא למסע כדי לחפש אהבה אם אתה עדיין לא סולח ואוהב את עצמך.

אני אוהב אותה!
אני כותב על הדף, דף חס הישע הזה שכבר שעה אני חופר לו על כמה שאני אוהב אותה.
אני קורא שוב ושוב את מה שכתבתי.. חיוך מרוח לי על הפנים, המורה מברברת מהצד ואני שומע רק את קולה בראשי.
עיניי שוב עוברים על הדף ברפרוף
'אני משתגע. היא משגעת אותי. אני לא יכול יותר.
כל פעם שאני רואה אותה הלב שלי מחסיר פעימה. היא כל כך יפה… העיניים שלה.. השפתיים שלה.. והגוף שלה… היא פשוט מלאך. היא לא אמתית עד כמה שהיא יפה.
אני לא מצליח להסתיר את חיוכי אך תוך רגע מבין שבעצם אין שום סיבה לשמוח. אני אומר לדוקטור ש- נדבקתי בחיה הקטנה ומעצבנת הזו שמעופפת לך בבטן ולא נותנת לך רגע של מנוחה.. פ…פרפרים. חטפתי את המחלה הזאת"

אני אוהבת אותו?
אני חושבת, 'מותר לך לפחד, זה אומר שיש לך משהו לאבד, את שאת אוהבת אותו. תחליטי איזה חיים את רוצה לחיות? לחיות בפחד מאחריות? אלה החיים שאת רוצה לחיות? זה האדם שאת רוצה לאהוב אבל מפחדת?.
אלוהים, למה החלטה צריכה להיות קשה כל כך?' אני מתעצבת בתוככי ליבי ומחשבותי חולפות.
'זה לא קשה. זה מכאיב , אבל לא קשה. אני ולא אף אחד אחר לא זוכה להזדמנויות בלתי מגבלות, את צריכה לקבל את הדבר שאת רוצה, אין דבר יותר נורא מלפספס הזדמנות שיכולה לשנות את חייך. והוא וישנה את חייך. את מפספסת אותו . הוא אוצר. '


תגובות (4)

יפה!! עמוק וכיף לקרוא

26/07/2016 23:17

    תודה רבה :)

    26/07/2016 23:19

מהמם

26/07/2016 23:20

תודה רבה :)

27/07/2016 12:06
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך