שרונוקי :)
הסיפור יצא לי קצת מכוער. מצטערת :(( היה לי משבר אהבה...

אם תסתכלו עליי, מה תחשבו עליי?

שרונוקי :) 15/10/2014 691 צפיות 2 תגובות
הסיפור יצא לי קצת מכוער. מצטערת :(( היה לי משבר אהבה...

הלכתי ברחוב, באותו זמן ירד גשם אבל לא הייתה לי מטריה. פשוט הלכתי ברחוב כאילו אין גשם ויש שמש חמימה של קיץ. לא מיהרתי לשום מקום, לא היה לי משהו מיוחד שמצפה לי בבית.
פתאום ראיתי את הילדה הכי יפה שראיתי בחיי מתנדנדת על נדנדה בפארק ליד ביתי. לא יכולתי להסיר את עיניי ממנה, היא הייתה כל כך יפה.
ממש רציתי לבוא אליה, לשאול איך קוראים לה ולהגיד לה שהיא יפה. אבל אם הייתם מכירים מישהו כמוני, הייתם יודעים שהוא נורא ביישן.
פשוט הלכתי להתנדנד בנדנדה לידה, זה לא יהיה כל כך מביך, זו כולה נדנדה.
בסופו של דבר, החלטתי ללכת לשבת לידה כמו שחשבתי. הילדה הייתה הרבה יותר יפה ממה שחשבתי. היה לה שיער בלונדיני ועיניים בצבע ירוק כמו זיתים ושפתיים ורודות כמו פטל. היא נראתה בערך בגילי, אולי פחות בשנה, היא לבשה מעיל ירוק שנראה כמו שמלה ומגפיים שחורות. תהיתי לעצמי אם היא חושבת עליי עכשיו. אולי חושבת אם אני מוזר או סתם דביל מהרחוב. זה ממש סקרן אותי. כשהיא ראתה שאני בנדנדה ליד, היא הסתכלה עליי בעיניים הגדולות והירוקות שלה. הבטתי בתוך העיניים שלה בלי מבוכה, פשוט לא יכולתי להפסיק. לאחר מספר שניות היא צחקקה ואמרה לי: "היי, אני אמילי", הקול שלה היה כל כך עדין ומתוק. הרגשתי שאני יכול פתאום לדבר בלי להתבייש, בלי מבוכה.
"היי אמילי, אני ג'ייק. אני חושב שאת ממש יפה", אוי לא, למה אמרתי את זה? יופי הרסתי הכל. היא לא תדבר איתי יותר כי נשמעתי כמו איזה משוגע. אבל לא. היא רק חייכה.
לאחר מספר דקות נשמע קול לא מוכר.
"היי אמילי!", אמר הקול. זה היה ילד שנראה בערך בגילי. הוא לבש מעיל שחור וג'ינס כחול כהה, שערו היה בצבע חום מסורק לצד בצורה די יפה, היו לו עיניים כחולות.
אמילי עצרה את הנדנדה והלכה לחבק את הילד.
"מי זה?", שאל הילד את אמילי.
"זה ג'ייק, סתם דיברנו", היא חייכה אליי.
הבטתי בילד הזה, הוא הביט בי במבט של עלבון.
"שלום ג'ייק", אמר בצורה לא אכפתית.
"שלום…", לא ידעתי את שמו.
"טום, קוראים לי טום", אמר ואז סימן כאילו להתראות.
רגע… הם הולכים? הוא חבר שלה?! הייתי כל כך עצוב ועצבני באותו רגע.
טום ואמילי הלכו מחובקים בשביל של הפארק כשהם נראים שמחים. אמילי נופפה לי לשלום, לא יכולתי שלא להגיד דבר.
קמתי מהנדנדה ובריצה מהירה הגעתי אליהם.
"אמילי! חכי רגע!", צעקתי. נדמה לי שהיא נבהלה מעט.
"כשראית אותי מה חשבת עליי?", שאלתי אותה תוך כדי שידיי מזיעות מעט.
אמילי קצת היססה ולאחר 5 שניות בערך אמרה, "חשבתי שאתה חמוד", אמרה בחיוך.
הרגשתי הקלה…:)


תגובות (2)

חחח ממש חמוד!

15/10/2014 20:27

תודה ^-^

15/10/2014 20:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך