"אני אוהבת אותך"- "פאנפיק" לסיפור שלי (חלק 6)

Amora 27/10/2014 519 צפיות 6 תגובות

איילין לא ידעה מה עליה לעשות. היא הודתה שמירה צדקה, עכשיו ההזדמנות שלה, באמת הגיע הזמן לחכות עם זה. אבל מה עם זה לא ילך? אף אחד לא יודע, לכן אף אחד לא מבין כמה המצב שלה מסובך. היא הסתובבה ברחובות העיירה. היא חשבה על כך הרבה זמן, וסוף כל סוף אזרה מספיק אומץ בשביל לעשות את זה. עכשיו רק חסר משתנה אחד במשוואה- הוא.
היא לא ידעה איפה הוא נמצא, ולא ראתה אותו בשום מקום.
"היי, איילין." היא שמעה מישהו קורא לה. היא נעצרה והפנתה את מבטה לאחור. הוא הגיע אליה ושניהם הלכו יחד על המדרכה.
"היי, ניר." אמרה שחיוך. "מה אתה עושה עם זה?" שאלה כששמה לב שהוא סוחב אחריו מזוודה שחורה וגדולה.
"אני נוסע למרקוס, לסוף שבוע." ענה. "מגיע לאח שלי קצת מנוחה ממני."
"מרקוס?" שאלה.
"את יודעת, מרקוס. החבר שלי." הם עצרו ליד תחנת האוטובוס.
"לא ידעתי שיש לך חבר." ענתה. "ממתי?"
"התחלנו לצאת לפני כמה חודשים." השיב ניר. "ואני חייב להודות לעצמי שהצלחתי למצוא את האומץ בשביל להציע."
"זה חמוד." היא חייכה.
"תודה. זה בא לי טבעי." הוא חייך אליה בחזרה.
האוטובוס הגיע לתחנה וניר עלה עליו ונסע.
"הוא צודק." היא אמרה לעצמה. "עד כמה שזה קשה, זה יכול להשתלם בסוף."
איילין רצה במעלה הרחוב עם תשוקה חזקה על פניה וחיוך שרק גדל מרגע לרגע.


תגובות (6)

יפה מאוד! תמשיכי! (ואחלה תמונת פרופיל)

27/10/2014 21:44

    ממשיכה בקרוב! (נ.ב בקרוב סיימתי את הפאנפיק בוורד P:)
    וברור, אהרון טיילור ג'והנסון ואליזבת אולסן בתור קוויקסילבר ומכשפת הארגמן, איך אפשר להתווכח?

    27/10/2014 22:07

    התמונת פרופיל שלך זה קוויקסילבר ומכשפת הארגמן? האמת ממש ביאס אותי שבאקס מן העתיד שהיה קוויקסילבר היה ממש מכוער… למה השיער שלו היה אפור???

    28/10/2014 22:39

    וואו, סיפור ארוך… והוא ממש לא היה מכוער! זה אוון פטרס והוא אוסום, והשיער שלו בצבע כסף. גם מארוול וגם פוקס רכשו את הזכויות לקוויקסילבר ומכשפת הארגמן, אבל בגלל שפוקס רכשו את אקס מן, מארוול לא יכולים לקשר את התאומים לשאר האקס מן שזה ממש מבאס, ובאקס מן הם שינו לפייטרו את המראה וכנראה שגם את השם (או שהם פשוט חשבו שפייטרו זה מוזר) כדי שלא תהיה בעיה של זכויות יוצרים או משהו כזה.
    אני רק מקווה שקוויקסילבר בנוקמים יהיה מצחיק ומתלהב ולא דיכאוני ודרמטי, כי זה החלק הכי טוב בדמות שלו.
    (וזה ממש מצחיק שאהרון טיילור ג'והנסון ואוון פטרס שיחקו ביחד בקיק-אס, שלא לדבר על זה שאהרון ואליזבת' שיחקו בעל ואישה בגודזילה חחח)

    28/10/2014 22:54

סיימתי לקרוא את הכל עכשיו, וממש אהבתי *^*
תמשיכי, יש לך כתיבה ממש יפה ומעניינת :)

27/10/2014 23:29

    יואו תודה רבה. אני שמחה שאהבת! ^^

    27/10/2014 23:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך