את אהבת חיי פרק 2 , אני יודעת שלא ביקשתם המשך אבל בבקשה תקראו זה מותח ממש נשבעת לכם.

זואי12366 04/10/2013 535 צפיות 3 תגובות

אחרי שבוע
שלום אני נועם חבר של שרון , שרון היא הייתה חברה שלי היא הייתה בת 16 ואני בן 18 , ההורים שלה לא הסכימו לקבל את זה שיש לה חבר בן 18 ואז אני והיא עברנו לגור בדירה, ואז היא גילתה עליי הרבה דברים שאני מסובך עם הרבה אנשים ואז הגיע יום אחד והם פשוט רצחו אותה מול העיניים שלי , לא האמנתי למה שאני רואה זה שבר אותי , לקחתי אותה לבית חולים אבל לא הצליחו להציל אותה אני עדיין אוהב אותה.
יום אחרי ראיתי דף בחדר שלה על השולחן והיא כתבה בו : הלילה יעבור מהר ואני יודעת שאתה לא תחזור, זה קרה באשמתי אני מודה טעיתי ואי אפשר לתקן.
לא מצליחה להירדם בגלל שאני חושבת עליך ואני כבר מתגעגעת , קשה לי להשלים עם העובדה הזאת שאותך אני יותר לא היראה.
הבית ריק כל דבר קטן מזכיר לי אותך אני מנסה להיזכר בקול שלך ואיני מצליחה זה רק גורם לי עוד יותר לבכות . אני יודעת שדאגת לי אהובי היקר וזאת הסיבה שבגללה אתה מת , לפתע שומעת דפיקות בדלת מנגבת את הדמעות ופותחת את הדלת , רואה אותך עומד ובעיניך ניצוץ חיבקתי אותך באותו רגע הכי חזק ובכיתי.
"דיי יפה שלי אני בסדר" הוא אמר לי וליטף לי את שערי,
"אני מבקשת סליחה אני לא התכוונתי שזה יצא ככה" אמרתי לו שדמעות בעיניי,
"אני יודע חיים שלי , אני יודע על הכל , יוסי עבד עלייך" הוא אמר לי.
"אני אוהבת אותך" אמרתי לו,
"גמאני אותך אתה אהבת חיי, אני תמיד יאהב אותך"הוא אמר לי.
ואת זה אני המשכתי :
לפתע שמעתי ייריה מאחור , לפתע הרגשתי מן כאב חזק בגבי ואני נופלת על הרצפה.

זה קרע אותי באותו רגע , לא ידעתי מה לעשות החלטתי לנקום ביוסי ובכל מי שקשור אליו.

היום.
"נועם אתה בא" רוי צעק לי מלמטה,
"רק שנייה" אמרתי לו,
שמתי את הג'ינס הקרעים של וחולצה השחורה שלי ונעלי נייק הגבוהות שלי , ירדנו לקניון כדי לקחת מידע על יוסי איפה הוא יהיה מחר , רוי מכיר איזה מישהו שמכיר ממש טוב את יוסי ויכול לתת לי עצות מה כדאי לעשות.
בקיצור הלכנו לקניון פתאום רוי לקח אותי לאיזה חנות של בנות , שנפתה לפני יומיים עדיין לא נכנסתי אליה אבל היום אני נכנס , אני עולה על המדרגת ורואה לפתע בקופה את שרון .


תגובות (3)

אוווימגאד תממשייכייי ממש יפה !!

04/10/2013 09:20

וואו זה פשוט…..מעולה
אני מקווה שאת תעשי
המשכים
בהצלחה!

04/10/2013 09:22

העלתי עוד פרק

04/10/2013 09:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך