בגידה מותרת

09/10/2016 1572 צפיות 6 תגובות

הוא פתח את הפאקט המוחבא שקיבל מבן דודו, הוציא חפיסה ויצא במהירות אל החצר האחורית, שם קיווה לעשן לפחות שלוש סיגריות בשרשרת. זה קורה לו פעם בחודש בממוצע, בלי שום טריגר חיצוני. כולם יודעים שהוא הפסיק לעשן, אבל כשמגיע הדחף הזה, הוא מספק אותו עד שהוא כבר לא יכול לנשום.
כשהיה צעיר יותר, מלא בפחדים ותהיות, היה הולך לכל מקום עם חפיסת קאמל, בדרך כלל כזאת שנקנתה בחו"ל, וקייס של טבק מגולגל בטעם שוקולד מריר. ברגעי רוגע ונחת, היה מגלגל לעצמו טבק ומתענג על הסיגריה. במצבי סטרס וחוסר זמן, היה מעשן סיגריות רגילות במהירות.
הוא אהב את הסיגריות, ועדיין אוהב, רק יותר מרחוק. היה בהן משהו מרגיע, ולא רק הניקוטין. אולי זו ההתמקדות בנשימה, אולי זה הריפוי בעיסוק, אולי זו סתם הידיעה שהוא עושה משהו עם עצמו, בשביל עצמו, בלי לחשוב על אף אחד אחר.
הוא לא רצה לעשן לנצח, מכל הסיבות הברורות, אבל כשהיו שואלים אותו למה הוא לא מפסיק הוא היה עונה 'כי אני אוהב את זה'.
הוא התרחק לאט לאט מאלו שהיו נגד סיגריות, כי הסיגריות היו חלק ממנו, והוא פשוט נעלב. כשהיה רואה מישהו מעשן הוא היה מרגיש קשר מיידי איתו, וכשהיה רואה אישה מעשנת, תמיד היה מוצא את צורת העישון שלה סקסית.
ואז היא הגיעה. מהרגע הראשון היא ראתה בו את הניצוץ שהוא רק קיווה שיש לו. ועבורה הניצוץ הזה לא הצית סיגריה, מגולגלת או רגילה.
היא התעקשה, הוא התעקש בחזרה, והיא הציבה אולטימטום. אז הוא ניסה להפסיק, ולא הצליח. הוא התחנן, והיא עמדה על שלה "זה או אני או הסיגריות". לבסוף לא הייתה לו ברירה. לפעמים כשהחלום הגדול ביותר שלך מציג את עצמו לפניך, אתה חייב לעשות כמה צעדים כדי ללחוץ את ידו.
עכשיו הם גרים בדירה שקטה עם הרבה אוויר, וחושבים על להקים משפחה. היא יודעת שהוא מעשן בסתר, והוא די בטוח שהיא יודעת, ומעריץ אותה על כך שהיא מעלימה עין, ונותנת לו פעם בחודש להרוג קצת את עצמו כמו שהוא אוהב. מי יודע, אולי יום אחד הוא יאהב רק אותה.


תגובות (6)

E8 E8

קטע נחמד במיוחד וכאחד שקיבל מאמא שלו טראומה קטנה מסיגריות, נאה לראות את זה מהזווית של המעשן.

09/10/2016 02:18

    תודה רבה. האמת היא שגם אני כילד קיבלתי טראומה קטנה מאמא שלי, ודווקא כמה שנים אחרי שהיא הפסיקה, התחלתי לעשן.

    09/10/2016 02:21

הכותרת הטעתה אותי… חשבתי על בגידה מסוג אחר.
קשה לי להזדהות כי אני לא מעשן בעצמי.
כתוב נהדר :)

09/10/2016 11:23

    תודה רבה! האמת היא שאני בעצמי לא מרוצה מהכותרת, לא חשבתי על אחת מספיק מתאימה, אז בינתיים פשוט אלתרתי משהו.

    10/10/2016 01:09

מהממם

09/10/2016 15:43

    תודה! :)

    10/10/2016 01:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך