גבר החלומות

17/07/2017 709 צפיות אין תגובות

לגבר החלומות שלה ,
כשתגיע , או כשתרצה לצוץ בחייה יש כמה דברים שאתה חייב לדעת לפני.
היא בחורה פשוטה בסך הכל , בת 20 , שואפת, חולמת רחוק ובין היתר חולמת עלייך על הגבר שלה,
שיהיה אמיתי וכנה, שיצליח להבין אותה ולתת לה משהו שלא קיבלה עד היום, אהבה אמיתית.
הפכפכה , צוחקת כמו משוגעת, מתנהגת רגע אחד כמו ילדה עם צחוק בלתי נשלט ומדבק קשות, וברגע אחרי רצינית עם ראש על הכתפיים , חולמת על קריירה ועתיד מזהיר עם דיבור של מישהי מבוגרת שעברה לא מעט.
בחורה הפכפכה שיכולה בין רגע לעבור משמחה עילאית לעצב קשה, וצריכה אותך שם שתדע לחבק ברגע הנכון, לזרוק לה איזה מילה חמה ומעודדת ולהגיד לה שהכל יהיה בסדר והיא תרגיש שאתה לצידה בכל רגע נתון.
שתיתן לה זמן להיפתח אלייך ותהיה סבלני, כי היא היא נפגעה לא מעט ובנתה חומות כל כך רבות. היא תיראה לך בהתחלה בחורה עם קור רוח וסגורה, אבל ברגע שתיכנס לה ללב , הלב שספג כל כך הרבה , לא תצא ממנו בכזאת קלות והיא תיתן לך את כל כולה .
ואם זה רגעים של חוסר ביטחון, כי אחרי הכל עם החזות הקשוחה ומלאת הביטחון שלה, מסתתרת בחורה שעברה התעללות חברתית וחרם יותר מחצי חיים, ועדיין הצליחה לבנות את עצמה מאפס, שתהיה שם ותגיד לה שהיא הכי יפה בעינייך ומושלמת ולא יכולת לבקש מישהי יותר מדהימה.
שתדבר איתה עד השעות הקטנות של הלילה, והיא תרצה לישון כל כך אבל לא תוכל להפסיק לדבר איתך, הלילות הלבנים שתעברו יחד כשאתם רחוקים ובגעגועים עזים אחד לשני.
שתקום עם חיוך אחרי לילה ללא שינה, כי היא קיבלה את הבוקר טוב שלך , הבוקר טוב שיעשה לה את היום וישאיר אותה עם חיוך מטופש וילדותי.
שתחכה להודעה שלה כמו אוויר לנשימה, את התגובה שלה על הרעיונות שעולים לך כל יומיים לראש, כי אתה אתה יצירתי ומחפש להצליח ולבנות עתיד וחיים משותפים לשניכם.
שתדברו על היום העמוס והמרתק , כי שניכם לא יכולים לשבת שנייה בשקט ומאוהבים לא רק אחד בשנייה אלא גם בעומס ובעבודה שלכם, והיא תחלוק איתך את הצרות שלה והבעיות וגם אתה, שתהיו החברים הכי טובים ותרגישו בנוח לספר הכל ולהיות הכי כנים שיש.
שתיסעו ביחד לטיולים משוגעים בצפון עם מוזיקה בפול ווליום באוטו ותריבו על הפליליסט, כי היא היא אוהבת רוק ואתה בכלל מזרחית. ושאלו יהיו הצרות הכי גדולות של הקשר שלכם.
שתבלו את הלילות שלכם ביחד מכורבלים, והיא היא תרגיש הכי מוגנת בעולם איתך, ושתגיד לה כמה אתה אוהב אותה ושמח שהיא חלק מחייך.
כשתצאו עם חברים שלך לראשונה, ואתה אתה מלא חששות, כי חברים שלך לא קלים ומלאי ביקורות ודעות קדומות. תסמוך עליה שתוך דקה היא תכניס אור ושמחה לחבורה וכולם ירגישו שהיא חלק מהם בשנייה. ואחרי זה החברים שלך שכל כך פחדת להפגיש ביניהם לבינה יגידו כמה שהיא מדהימה ושזכית. והיא כבר הבינה שהיא זכתה בך.
שתחלקו את הרגעים הטובים וגם את הפחות תהפכו לחוויה עבורכם, אבל תדע לתת לה את הספייס שהיא צריכה , כי היא לא קלה ומתוסבכת, ומידי פעם צריכה את הזמן שלה לבד, להבין שוב פעם איזה אוצר יש לה בידיים.
אז מי שלא תהיה רק תיתן צפצוף לפני בואך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך