all_of_me
נכתב בנייד . אני מודעת לשגיאות הכתיב אין צורך לציין אותן.. מה שכתבתי זה מה שישב לי על הלב ואני חושבת שהמון בני נוער יזדהו .

דקה של מחשבה

all_of_me 20/06/2017 799 צפיות אין תגובות
נכתב בנייד . אני מודעת לשגיאות הכתיב אין צורך לציין אותן.. מה שכתבתי זה מה שישב לי על הלב ואני חושבת שהמון בני נוער יזדהו .

לא, אני לא רוצה לחזור אלייך, אחרי מה שעשית לי וכמה שפגעת בי זה הדבר האחרון שאני רוצה אבל לצערי אני לא יודעת למה אתה עדיין חשןב לי, כן אני מתגעגעת לקשר שלנו לצחוקים ולאהבה האין סופית. וכן, כנראה שאני עדיין אוהבת אותך אבל שונאת הרבה יותר. מנסה להתנהג כאילו שלא אכפת לי, שוכבת עם אחרים, שותה בכמויות ורק עושה שטויות בשביל לשכוח. הכל אני עושה בשביל לשכוח בשביל לא לשבת לדקה ולחשוב עלייך, עליינו ולעכל את מה ששקרה.
לא, אני עדיין לא רוצה לחזור אליך אבל אני עדייו מנסה לעכל איך כל זה קרה. איך כל כך מהר מלעשות אהבה עשינו שנאה? מתי "אני אוהב אותך" הפך ל-"אני מתבייש שהייתי איתך" ו"אל תתקרבי אליי יותר" .
10 חודשים? יותר כמו 10 שניות . זה מצחיק שכל כך מהר האהבה הפכה לשנאה ולקנאה.. איך אתה היית מסוגל לשכוח אותי ולסיים את זה רק בגלל איזו ילדה.
לא ,אני בטוחה שאני לא רוצה לחזור אלייךץ אבל לפעמים כשאני לא עסוקה בלשחק את עצמי שמחה , לעשות שטויות, כשאני לא עסוקה בכל הרעש שמסביב וכשאני רגע לבד עם עצמי במיטה אז פתאום אני חושבת עלייך. צוחקת על עצמי שאפילו אחרי כל מה שעשית לי אני עדיין דואגת לך ורוצה שתהיה בסדר . הרי אתה זה ששבר לי את הלב ופגעת בי כל כך אז איך אני יכולה עדיין לדאוג אחרי כל מה שקרה.
כל כך הרבה חומות בניתי, כל כך מהר פירקת אותן. ואיתך תמיד הרגשתי שיאללה זין על כל העולם. עולם שכל כך מלא בקנאה,שנאה, מלחמות וריבים לפחות התנחמתי בבזה שיש לי אותך ושהאהבה תגן עליי מהרעים.
אז איך אתה מצפה ממני כל כך מהר לשכוח? לעשות כאילו שלא אכפת לי ולהמשיך בחיים כאילו כלום, כאילו שום דבר לא השתנה , הכל בסדר ואהבה כבר ישנה.
עשרה חודשים שנזרקו לפח, אהבה שאף אחד עוד לא ראה ושכמוה לא הייתה וככה מהר זזרקת הכל לפח בלי לומר בגלל מה .
אז מה אתה מצפה שאני לא אדאג? שלא יהיה לי אכפת? חשבתי שאתה נחמד בן אדם עם רגשות אבל טעיתי ובגדול. בשבילך אני כבר לא קיימת וזה מרגיש כאילו שאף פעם לא באמת הייתי.
אז מה אני עושה? משתכרת במסיבה , רוקדת וצועקת שטויות עד שאתה דחפת אותי על הרצפה. אני שותה עוד ורוקדת ועושה שטויות מקללת המון מעשנת ובעיקר מתחרטת.
אני מתחרטת שהיינו ביחד שנתתי לך להיכנס לי ללב, נפגעתי מספיק בעבר ואת זה אתה ידעת.
אני מתחרטת על הפעמים שכעסתי סתם כי רציתי לשמוע שאתה אוהב אותי ולא אמרת .
אני מתחרטת על זה שאתה מתחרט שהיינו ביחד אבל עדיין מתפללת שעוד כמה חודשים שתקלוט כבר מה קרה שתתחרט שעזבת אותי ושאני כבר אהיה בסדר מחובקת בזרועתיו של גבר.
בעיקר אני מתחרטת שאני מתחרטת כי באמת הייתה לנו אהבה.
אבל לא, אתה צריך לצאת מהסרט כי לחזור אלייך אני ממש לא רוצה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך