הבגידה

24/08/2016 1114 צפיות 2 תגובות

אני גונחת ונאנקת ,הלשון שלו יודעת בדיוק מה לעשות בדיוק איך לגעת ואיך לענג. אני גונחת כל כך חזק שאני פוחדת שהשכנים ישמעו אותי… מזל שהחלון סגור. לפתע הוא מפסיק.אני מתבאסת מעט,אבל תוך רגע הוא נכנס אליי בעוצמה חזקה אך רכה אני מגיעה לפורקן. הוא ממשיך לזוז ואני ממשיכה לגנוח מה ששומעים בחדר זה רק הגניחות הנשימות הכבדות וחריקות המיטה שלי.הוא מגיע לפורקן והוא גומר בתוכי.הוא נשכב עליי בכל כובד גופו .אני מחבקת את גבו החשוף ומעבירה את האצבעות על העורף שלו ובשערו החום והרך .שקט דממה הייתה בחדר.רק הנשימות שלנו נשמעו. ראשו היה צמוד לצוואר שלי ,ונשימותיו השאירו בי תחושה מדגדגת .ניסיתי לרמוז לו שיירד ממני בזה שקצת זזתי באי נוחות .הוא זז ממני ונשכב ליידי ומחייך אליי."היית הסקס הכי טוב שלי"אני אומרת לו מביטה לו בעייניו התכולות ."אף פעם לא נהנתי ככה בסקס נשבעת לך"חייכתי חיוך מלא רצון. הוא ליטף לי קבוצת שיערות "גם את היית הסקס הכי טוב שלי" אני מביטה עליו וכל כך נמשכת לגוף שלו אני מעבירה את אצבעותיי על החזה והבטן שלו הוא מחייך אליי ולוקח את כף ידי ומנשק אותה ברכות. כל כך נעים לי להיות ליד בחור שאני כל נמשכת אליו אבל לפתע הוא שיחרר לי את היד.אני מסתכלת על האצבע שלי שעליה מונחת טבעת אירוסין.איך הגיוני שעשיתי את זה ?איך הגיוני שבגדתי עם מישהו שהכרתי לפני כמה חודשים בארוס שלי שאיתו אני נמצאת ארבע שנים?מה קרה לי?איזה מפגרת אני! אני מתחילה לבכות בלי קול הוא נבהל רוכן מעליי ומחבק אותי "למה את בוכה יפה שלי?"הוא שואל ברכות "אתה יודע טוב מאוד למה!"אמרתי בכעס "בגלל הסקס?נו באמת זה יכול לקרות לכל אחד "הוא נשכב עליי ונישק לי את השפתיים "לא זה לא ! לא לי!"מחאתי "אבל את עצמך אומרת לא פעם ולא פעמיים שאת לא רוצה אותו שמשעמם לך איתו" "אבל מה הקשר??שאני אבגוד?" "אני יודע שגרמתי לך להיכנס למיטה אני יודע שגם את רצית את זה" "כי אתה מושך אותי אבל זאת עדיין לא סיבה לבגוד!אף פעם לא בגדתי !"טמנתי את פניי בתוך כפות ידי הוא ירד ממני ונשכב לצידי מזיז לי את הידיים מהפנים "אבל אני אוהב אותך ואת אוהבת אותי את באמת רוצה לוותר על זה?אני כל כך אוהב אותך!"אמר וקולו רעד מעט הבכי פרץ ממני "נכון אבל זה לא זה .אתה מבין שאני מאורסת " "למישהו שאת לא ממש אוהבת "הזכיר לי בנימה מתנשאת"די כבר! "בכיתי "תפסיקי לבכות כבר אוף"הוא קם מהמיטה ולבש את הבוקסר התלבשתי גם אני ויצאנו מהחדר שלו כבר היה חשוך וירד גשם בחוץ נכנסתי לשירותים לשטוף פנים ולנסות להירגע האם אני באמת אוהבת אותו כמו שהוא טוען ?אני כל כך מבולבלת עם עצמי .יצאתי לסלון וראיתי אותו מעשן סיגריה ומוזג לעצמו כוס יין עם קרח התיישבתי על הספה שלו הוא הגיע וישב ליידי "את מתוקה אני לא רוצה לוותר עלייך"הוא התקרב אליי ונישק לי את הצוואר והתחיל ללחוש את כמה הוא אוהב אותי הנשימה שלו שוב השאירה בי תחושה מדגדגת זזתי ממנו וגירדתי את איזור הצוואר ועלה בי חיוך קטן הוא צחקק "את חמודה כשאת צוחקת צריך להצחיק אותך יותר"הביט בי במבט המתוק והכחול שלו "קשה לי לצחוק כרגע כי אני מתוסכלת"נאנחתי "אני יודע בואי אליי מתוקה"הוא קירב אותי אליו ונישק אותי הלשון שלו הייתה מרירה וקרירה בגלל היין עם הקרח אחרי הנשיקה לקחתי את כוס היין ממנו ולגמתי לגימה קטנה ועוד לגימה ועוד כמה חשבתי אולי זה יעזור לי לחייך אבל לא זה סתם לא היה טעים "בואי נלך למיטה ,תשני איתי הלילה ונחשוב על הכל מחר שנקום רעננים "הוא לקח את כוס היין ממני ונטל את ידי הלכנו יד ביד אל חדר השינה שלו היד שלי נמסה בתוך ידו הלוהטת אנחנו נכנסים למיטה ומתכרבלים ,מתנשקים ומתחבקים ואני נרדמת מיד .בבוקר כשקמתי לא ידעתי אם כל הערב הנהדר והמוזר הזה היה חלום אני פוקחת את עיניי ורואה זוג עיניים תכולות בוהות בי ושפתיים רכות מחייכות אליי אני מתכרבלת בתוכו כמו גור חתולים קטן והוא נרדם שוב לפני שאני נרדמת עוד קצת אני יודעת שלא אוותר עליו למרות הכל.אני הולכת על זה.ונרדמתי מכורבלת בין זרועתיו.


תגובות (2)

הסיפור יפה מאחד (ואותי אישית מעט מטריד, אבל זה סתם כי אני ילדה קטנה

25/08/2016 18:28

) סליחה, נלחץ לי האנטר. בכל מקרה, כדאי שתנסי לפסק יותר ולרדת שורה לפני כל ציטוט, ככה הקטע יהיה יותר קל לקריאה, חוץ. זה הוא כתוב בצורה נהדרת.

25/08/2016 18:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך