גיא שמש
ובאמת, אני ממליץ לבקר בדרום. בעיקר הגברים, שיתארחו בדרום אצל הנשים. יש כיבוד ופיסטוקים ושתייה קרה, והרבה מצב רוח טוב. כולם נהנים והאירוח והארחה בחינם. אז סעו דרומה, ותהנו מנופים עוצרי נשימה ומזג אוויר נפלא.

היי דרומה

גיא שמש 14/02/2015 737 צפיות אין תגובות
ובאמת, אני ממליץ לבקר בדרום. בעיקר הגברים, שיתארחו בדרום אצל הנשים. יש כיבוד ופיסטוקים ושתייה קרה, והרבה מצב רוח טוב. כולם נהנים והאירוח והארחה בחינם. אז סעו דרומה, ותהנו מנופים עוצרי נשימה ומזג אוויר נפלא.

ואנחנו יושבים ומדברים והיא רוצה, רואים שהיא רוצה, איך שהיא משחקת בשיער וצוחקת על כל שטות… והיא מושיבה אותי במיטה הזו, זו מיטה זוגית עם חלל בשני הצדדים, צמודה לקיר רק בצד שישנים עם הראש, באשכרה מיטת זיונים או שינה, והיא הושיבה אותי פה, ואף-אחד לא הולך לישון בקרוב… היא מריחה נהדר, ואני אומר לה את זה, והיא מצחקקת ומחייכת ואומרת שלפני שבאתי היא התקלחה וגם נגעה בעצמה… אבל אני צריכה את הדבר האמיתי, היא אומרת… ואני מת למצוץ את השפתיים שלה ואני מתקרב, והיא מחייכת, וצוחקת, ומנשקת בחזרה, ואני מוריד לה את החולצה תוך כדי, והיא כבר מורידה את החזייה לבד ממש בצ'יק, ונותנת לי לטעום מהפה שלה ומהשדיים שלה, ואני מנשק אותה ואת הציצי הנהדר שלה, והפטמות עומדות לה כמו מסמרים… ואנחנו נשכבים על המיטה, ואני זוחל עם היד לבין הרגליים שלה, והיא מפשקת אותן, ומזיזה את האגן מטה-מעלה, ואני פותח את הרוכסן ועוזר לה להוריד את המכנסיים והתחתונים, והיא חולצת את הנעליים במהירות, ואני מושך ממנה את הגרביים, ומנשק לה את הבטן, והיא דוחפת את הראש שלי לבין הרגליים שלה ומתנשמת בקוצר-רוח, ואני אוכל לה אותו שם, והיא משתוללת ומלטפת את עצמה, ומקמרת את גבה, ושמה את הידיים שלה על החזה שלה, ומסתכלת בי, נושכת את השפתיים, ואני יורד לה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך