המלצרית היפה

11/06/2017 735 צפיות אין תגובות

לכבוד יום הולדתה החמישים, החליטה אודיה לעשות מסיבה גדולה רבת משתתפים. כמו מיני חתונה , עם שלל אורחים , שתיה , שפע אוכל ומוסיקה מטרפת. היא תזמין את החברים מהעבודה , את השכנים , החברים , משפחה … היא לא תחשוש, מגיע לה, היא חייבת את זה לעצמה. הרי אם תחכה שיגאל יפתיע אותה , זה לא יקרה. היא יודעת בברור.
בשנה האחרונה, היחסים התדרדרו. נכון כלפי חוץ הם משדרים עסקים כרגיל. אבל לחברה הטובה שלה גילי , היא סיפרה בעצב , שזה הכל פסאדה…האיש חי במעגל אחד והיא במעגל שלה . הם לא רבים , בקושי מדברים . אבל ההצגה חייבת להמשך, וכן היא יודעת שהוא בוגד בה . הוא לא מסתיר , והבגדים שלו תמיד מריחים מריח של אשה אחרת.
אז למה שבמסגרת ההצגה , היא לא תפרגן לעצמה יום הולדת מהסרטים.
היא שכרה אולם , קטן , גלריה מקסימה . עמדה להזמין קטרינג מעולה , עם אוכל גורמה' עם יינות משובחים ושמפניה בכמויות מסחריות. היא לא תחסוך הפעם . וחסר לו ליגאל שיעיר על זה משהו, כמה קלפים יש לה נגדו באמתחתה, שימשיך לבגוד ושישתוק.
יום ההולדת נקבע למוצ"ש. ההזמנות המקושטות נשלחו. היא קנתה שמלה מפוארת … נעלי עקב סטילטו מדהימות והיא נראתה כמו נסיכה מהאגדות. אף אחד לא חושב שהיא בת חמישים היום . מקסימום שלושים .
היא נפגשה עם בעל הקטרינג ועם הדי ג" , פגשה את המלצרים והמלצריות , התעניינה בהם , פטפטה איתם וצחקה איתם. והיתה לה הרגשה טובה … הערב הזה הולך להיות אחד הערבים אם לא ה…
גם יגאל הלך לבדוק בבוקר , את התפריט , התעניין בסוגי היינות , שאל לגבי המוסיקה .
עינו צדה מיד את הנערה השחומה, רזונת כמו גבעול , לבושה במדי המלצרית , היא נראתה לו אתיופית או תימניה , מקסימום בת שבע עשרה . הוא אוהב צעירות .
הוא התחיל לפלרטט איתה .
היי , אני יגאל .ואת חמודה ,מה שמך?
היא היתה ביישנית בכלד זאת גבר מבוגר , אבל שווה , חשבה בליבה . ..
טלי , זה שמי.
בא לך לצאת לעשן? הוא שאל …?
ברור לה שהוא בעלה של כלת השמחה. אבל כרגע זה לא ממש מטריד אותה . אם יש לו אומץ ,היא מוכנה , אין לה עכבות.
כן , היא אומרת , למה לא בכיף
והם עומדים זה מול זו בחצר , מעשנים . לגיטימי . משוחחים והוא מתכנן איך ינצל את ההזדמנות ואיך יצליח להיות איתה …
היום רק התחיל . המסיבה בערב .עוד חזון למועד .
היא מכבה את הסיגריה וחוזרת לעבודה .
יגאל נוסע לבית המרקחת לקנות קונדומים . הוא חייב להיות מוכן. הוא בינתיים הכשיר את הקרקע.
הערב הגיע.
אודיה עמדה במרכז האולם . כולם באים מחבקים ומנשקים אותה .
ראשה עטור זר פרחים לבן , שערה הבהיר חלק וגולש על כתפיה, והיא נראית ככלה ביום חתונתה .כולם מרימים לחיים לחייה , מרעיפים עליה שבחים , מברכים .
את יגאל אף אחד לא רואה .
במכונית הוא יושב עם טלי. והם מצחקקים. אף אחד לא מחפש את טלי. כולם במסיבה , עסוקים ונחפזים. המוסיקה רועשת והיין זורם חופשי, אודיה מרגישה כמו בחלום . היא מאושרת היום , אף אחד לא יפגע בה . היא היחידה שמבינה איפה בדיוק בעלה , אבל הפעם זה באמת לא מזיז לה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך