me myself & i
צולע, כתיבה מעצבנת, אני יודעת אבל משעמם לי ואני לא נרדמת.

המפתח

me myself & i 19/04/2014 551 צפיות 2 תגובות
צולע, כתיבה מעצבנת, אני יודעת אבל משעמם לי ואני לא נרדמת.

"ג'ון.”
"הא לאב?” ג'ון עדיין בהה בקיר. הוא תהה איך יעשה את זה, מה הוא יאמר או מה יעשה.
"אתה יכול להיות איתי רגע? אני מנסה לדבר איתך.” אמה התעצבנה. כבר יומיים שג'ון מהורהר.
"כן סליחה, צודקת. אני איתך עכשיו.” הוא החליט שעד שימצא דרך. הוא ינסה לרצות אותה, הוא חשב כמה היא תתרגש ולא לטובה אם ימשיך ככה. הוא לא רוצה לגרום ללב שבור.
"מה עובר עליך?” 'הו אמה כל כך תמימה' ג'ון חשב.
"כלום, תמשיכי.” אמה המשיכה לדבר וג'ון, ג'ון ניסה לא לשקוע שוב במחשבות. אבל ללא הצלחה.
"אמה, בייב, אני מצטער אבל אני חייב לזוז.” ג'ון קם מהכיסא ורץ החוצה משאיר את אמה המומה מאחוריו.
'מה עובר עליו? הוא אף פעם לא התנהג ככה בעבר. משהו קורה ואני עומדת לברר את זה.' אמה פתחה את דלת ביתה ורצה בעקבות ג'ון היא חשבה שאם תרוץ מהר מספיק תצליח להשיג אותו.
אמה ראתה את ג'ון נכנס למונית. היא נכנסה מהר למכונית שלה ועקבה אחריו ממרחק ביטחון, כמובן.
היא ראתה אותו נכנס למקום, בית קטן עם חלון שהשתרע על כל חלקו העליון של הקיר. היא החליטה להשאר במכונית ולא להתקרב, 'זה יהיה סיכון מיותר' חשבה לעצמה. היא ראתה אותו מדבר עם אישה רזה וגבוה הם דיברו במשך כמה זמן היא נתנה לו משהו, אבל כף ידה הייתה מעבר לתחום ראייתה. ג'ון לקח את הדבר מידה העדינה ונתן לה נשיקה על הלחי. ג'ון יצא מהמקום ואמה ראתה את הדבר. זה היה מפתח.
ג'ון נכנס למונית שחיכתה לו עד עכשיו ונסע. אמה לא עקבה אחריו הפעם היא הייתה צריכה לחשוב.
'היא חברה לשעבר שלו, הם סיימו את היחסים בצורה טובה, היא נתנה לו מפתח לביתה בשביל שיאסוף את הדברים שהוא שכח אצלה.' אמה ניסתה לחשוב על עוד דבר, המחשבה הזאת לא כל כך מצאה חן בעיניה. 'היא ידידה שלו, הוא נתן לה מפתח לתא קטן כי היא רצתה לאחסן דברים והוא צריך את התא בחזרה, אז הוא הלך לקחת ממנה את הפתח לתא.' את התאוריה הזאת אמה אהבה, אבל כמה דברים לא הסתדרו עם התאוריה הזאת. 'אולי יש לזה הסבר.. אני אשאל אותו.' אמה התניעה את מכוניתה מחדש ועמדה לנסוע לביתו בתקווה למצוא אותו שם. לאחר שעברה רבע מהדרך היא ראתה מכונית. 'היא נראית כמו המכונית של ג'ון.' אמה הסתכלה על הנהג וגילתה שזה אכן ג'ון. היא הסתובבה כשהגיעה לצומת שהייתה שני מטר משם. הוא שוב נסע לאישה ההיא. הוא נכנס ויצא איתה הם נכנסו למכונית כשהם צוחקים ולאחר זמן מה של נהיגה הם הגיעו למקום ירוק ופורח עם מפל היא התגנבה והסתתרה מאחורי שיח כשג'ון עם הגב אליה והאישה מחוץ לטווח ראייתה. הוא כרע על הברך שלו והוציא קופסה קטנה מכיס מעילו. אמה רצה לכיוון השני הכי מהר שיכלה בזמן שבעיניה דמיינה אותה קופצת עליו ומנשקת אותו. אמה אף פעם לא הייתה בכיינית ולכן הגיעה לביתה והטביעה את יגונה בגלידה לאחר שסיימה אותה הלכה לחדרה ונרדמה בזמן צפייה בטלוויזיה.
*~*~
כשאמה התעוררה היא מצאה מעטפה שעליה היה כתוב ממני. היא פתחה אותה ומצאה מפתח קטן מאוד ויפה עם עיטורים חרוטים עליו ופתק שהיה כתוב בו, תשמרי אותו קרוב ללבך. אמה מצאה שרשרת והשחילה אותה בתוך חור המפתח. היא שמה את השרשרת על צווארה ויצאה מהדלת מחוץ לדלת היא מצאה קופסה ארוכה שלעטיפתה מחובר פתק, 'נסי כאן את המפתח.' היא פתחה את הקופסה ומצאה שרשרת עם תיליון בעל חור מפתח. היא מצאה עוד פתק בתוך הקופסה 'המפתח הזה, הוא המפתח ללבי.' היא פתחה את השרשרת ומצאה בפנים תמונה של ג'ון על רקע המפל כורע ברך ובידו משהו קטן ומטושטש על התמונה היה כתוב 'האם תנשאי לי?' ג'ון שהתעורר מהדלת של אמה שחרקה בזמן שאמה פתחה אותה יצא ממחבואו ואמר, “אז מה את אומרת?” הוא כרע על ברך והוציא קופסה מכיס מעילו "תנשאי לי?” הוא חייך בזמן שאמה התקרבה עליו. כשהגיעה קרוב מספיק נתנה לו כאפה מצלצלת. “איך אתה מעז להציע לי נישואים לאחר שאתה מאורס כבר לאחרת?!”


תגובות (2)

זה לא רע.
רפרפתי על זה, אבל זה חמוד!
תגידי, את מכירה דואטים קצביים לתחרות כישרונות?

19/04/2014 01:28

    אשמח אם תצרי איתי קשר במייל :)
    תודה ולילה טוב!

    19/04/2014 01:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך