הפרידה הראשונה שלי

פשוט_סיפור 06/06/2016 743 צפיות אין תגובות

דפקתי את המרפק בפרצופו המדמם "צודקת, זה כיף" צחקתי והמשכתי ללחוץ במהירות על מקשי המחשב, "בטוחה שאת רוצה את זה ולא גלידה וסרטים עצובים" שאלה בציניות שיר מקצה החדר "את לא מבינה, ילדה מסכנה כמוה צריכה להוציא עצבים לא להשמין" אמרה זוהר מגלגלת סיגריות על המיטה, "בואי תעזרי לי מיסטר צדק שיודעת לגלגל יותר טוב ממני" אמרה ושיר התיישבה על המיטה, הפסקתי את המשחק "תביאי אחת קמתי והדלקתי אחת נושמת במהירות אך מסווה זאת "אחותי הרגע עבדתי עליה" אמרה זוהר ודחפה עוד כמה סיגריות לחפיסה המשומשת מרחיקה אותה ממני חייכתי טיפה עוצרת את הדמעות," אני כבר חוזרת" אמרתי במהירות והלכתי לשירותים במהירות סגרתי את הדלת והתפרצתי זהו נימאס לי למה שהוא יעשה את זה?
למה להיפרד ממני ככה?
מה עשיתי לא נכון?
לא היה מספיק לאבד את הבתולין אליו?
הייתי החברה המושלמת אפילו עזבתי את קורס האומנות בשבילו למה הוא לא אוהב אותי חזרה?
מה עשיתי לו?
כל הרגשות הסתחררו במוחי ויצאו בדמעות הגרון שלי התייבש כבר ועיני ראו מטושטש, נשמעה דפיקה קטנה בדלת "עדן?" נישמע כולה של זוהר "תיפתחי את הדלת" אמרה שיר קמתי מנגבת את הדמעות "רק רגע אני פשוט הפלתי משו" שמעתי נשימה עמוקה משתיהן פתחתי את הדלת וקיבלתי חיבוק ענקי "חמודה שומעים אותך בוכים" אמרה זוהר " וזה בסדר לבכות קדימה תוציאי את זה" אמרה שיר בקול האימהי שלה וליטפה את פני הדמעות חזרו "הוא בגד בי נכון?" נשמתי ושניהן הנהנו התפרצתי בועה על הכתף של שיר וזוהר הביאה לי משהו קר ליד הסתכלתי היה לי גלידת שוקולד ביד צחקתי והן איתי

^^^^כעבור שבוע^^^^^

"היי" אמר לי תומר הסתכלתי אליו מבט אחד והסתובבתי ללכת "רגע חכי שניה אני רוצה לדבר…" אמר ותפס את ידי הסתובבתי אליו מסתכלת בעיניו ונשברת מבפנים "עזוב לי את היד" אמרתי והוא שיחרר הלכתי לכיתה שלי וראיתי את שיר וזוהר מביטות בי בגאווה מהמחששה חייכתי לרגע ונכנסתי לכיתה.

^^^^^כעבור שלושה שבועות^^^^

שתיתי את השוט במהירות צוחקת וזוהר נפלה מהכיסא משיכרון התפקענו מצחוק "זה בשבילך" אמר המלצר "ממי?" שאלתי בגיחוך "ממני" אמר וקרץ לי הולך משאיר אותי בהפתעה שיר דחפה אותי בידי עם חיוך ממזרי בפרצופה השיכור צחקתי במבוכה מזיזה אותה ממני.

^^^^כעבור חודש וחצי^^^

נשפתי על אפי הקפוא "מה יש קר לך?" אמר אורי הנהנתי קצת הוא כרך סביבי את הצעיף שלו מקרב אותי אליו צחקתי שמה ידיים בכיסים שלו כדי להתחמם נשימתו הייתה על שפתי הנחתי את שפתי על שלו בעדינות וידיו אחזו במותני מקרבות אותי עוד מעמיק את הנשיקה חייכתי מצואה את הידיים מהכיסים מלפפת סביב צווארו התנתקנו בלי נשימה אבל לא התרחקנו "מספיק חם לך עכשיו?" שאל בחיוך ואני מסמיקה" אולי כן אולי לא" צחקתי והוא המשיך את הנשיקה בשמי.

^^^^כעבור שלושה חודשים^^^^

"את בטוחה?" שאל הנהנתי והוא ניכנס לתוכי חייכתי ועצמתי עיניים.
"אההה!!!" צעקו זוהר ושיר ביחד "סוף סוף איבדת את הבתולין לגבר אמיתי" כולנו צחקנו נשכבות על המיטה "איך הגמילה?" שאלתי את זוהר שאעלה מסטיק "מצליחה" אמרה וחייכה.

^^^כעבור שלוש שנים^^^

"כן" עניתי "האם אתה מוכן לקחת את עדן בן שחר לביות אשתך?" שאל הרב החזקתי ידים עם אורי בהתרגשות "כן" אמר "אתה רשאי לנשק את…" התחיל לומר הרב אבל כבר היינו בנשיקה החמישית "או פשוט להתנפל עליה מול אבא שלא גם בסדר מצידי" אמר וכולם צחקו התנתקנו חסרי נשימה זורקת את הזר שיר תפסה את הזר בקלות מוסרת אותו לזוהר בצחוק כשהיא מזיזה את הזה מידה לידה של סבתא.

^^^^כעבור חמש שנים^^^

"עדן זאת את?" הסתובבתי לאחור "אני לא מאמין" אמר תומר, הוא ניראה גרוע שיערו פרוע "כן זאת אני" אמרתי בחיוך "ואו" אמר צחקתי "אני לא מאמין שזאת באמת את איך הולך איתך?" שאל "טוב… טוב מאוד את האמת אני צריכה לאסוף את הבת שלי כרגע אז יש מצב אתה מזיז את האוטו שלך מהחניה שלי?" אמרתי והוא שתק הזיז את האוטו שלו והלך, חייכתי למראה רותם נכנסה לאוטו בעליזות עם עוד חמש ציורים "היי חמודה" אמרתי דרך המראה "את יודעת איזה יום היום ?" אמרתי בחיוך גדול עוד יותר "יום הנישואין שלך ושל אבא" צחקתי "נכון בגלל זה את אצל דודה שיר היום אוקי?" אמרתי מסיעה אותה לבית של שיר ואדם "ביי אמא אני אוהבת אותך" אמרה חייכתי שולחת נשיקה "גם אני אותך".
"בייב אני בבית" אמרתי נכנסת לחדר עצרתי במקומי מחייכת, המיטה הייתה מלאה בורדים ורודים "יום נישואין שמח יפתי" אמר חייכתי מנשקת אותו "יום נישואין שמח אהובי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך