סתם משהו שחשבתי עליו לאחרונה, כנראה אני מדברת מתוך ההתאהבות שלי ונותנת לכן את הנסיון שלי:) (לא משו)

התאהבתי? המדריך הרשמי לחבר

05/03/2015 950 צפיות תגובה אחת
סתם משהו שחשבתי עליו לאחרונה, כנראה אני מדברת מתוך ההתאהבות שלי ונותנת לכן את הנסיון שלי:) (לא משו)

אף פעם לא הבנתי אם אני מאוהבת או לא.
אני, ילדה קטנה, ש-׳לא יודעת מהחיים שלה׳ ו-׳שיש לה עוד זמן ושתהנה מהנעורים׳ אבל תמיד סיקרן אותי (מטבע הדברים, התאהבות זה דבר בסיסי שמסקרן אותך) מה זה הרגש הפתאומי הזה שמשתלב לך באמצע החיים כאילו זה הדבר הכי נורמלי, ומעורר בך רגשות שלא ידעת שהם קיימים בכלל, שפתאום הבנים שלפני רגע חשבת שהם סתם בריונים חסרי השכלה, ושלא היית נוגעת בהם במקל, או סתם סוטים. ~.~
את מגיעה לגיל הזה שפתאום בנים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלך, פתאום המראה החיצוני שלך שעד לפני דקה היה בסדר גמור, הופך להיות נוראי ומבולגן ולמגזימות שבנינו, אפילו מכוער.
זה תופס המון מקום כל החרא הזה שנקרא להתאהב, זה דורש חותר כוח מחשבה יותר חיפוש יותר הסתקרנות, לצאת לכל המקומות שהוא יהיה רק בשביל לראות אותו קצת, להסתכל עליו לשלוח לו מבטים, לסמן לו משו העיקר שיבחין שאת שמה.
שמת לב לזה? שפתאום כשאת מדברת עם בנים, סתם בן אקראי ידיד טוב או סתם ידיד או אפילו מכר! פתאום כשאת מדברת איתו את מקגישה את כל המתח שיש בינך לבינו, את מגמגמת קצת? מחייכת מעווט? סימן שאת מדברת עם בן! (מנסיון חברות)
נכון, לא כל הבנות ככה יש בנות עם יותר בטחון עצמי ויש כאלו שעם פחות בטחון עצמי. אהל מה לעשות שכשזה מגיע להתאהבות כולנו צפרדעות.
המין הנשי הוא מין קשה, אין מה לעשות נבראתן בנות חמודות, את צריכית הדרכה בנושא הכאוב הזה של התאהבות.
אל תדאגי, את בחורה צעירה מאוהבת וזה נורמלי לחלוטין כשאת מאוהבת זה כל כך קל לדעת את זה שאת בעצמך לא יכולב לפספס את זה את מחייכת לכולם וקורנת, את תופסת את עצמך מציירת לבבות על מחברת אנגלית וחושבת על אותו בחור, הדפיקות לב שלך גדלות כל פעם שאת חושבת עליו וכשאת קצת טיפטונת מחטט לו בחברים בפייסבוק, את מתעצבנת לגלות את כמות הבנות (ושעדיין לא עזרת אומץ לשלוח לו בקשת חברות)
אחחח כמה שקשה להיות מאוהבת, את בטוחה במאה אחוז שהוא חושב עלייך מחשבות איומות (כשאת מאוהבת, את נוטה להגזים) ובלי לשים לב, כל שיחה שלך עם חברה של בטעות זולגת לדבר עליו ותוך כדי לפנטז על הילדים שיצאו לכם (מי לא עשתה את זה, אני צודקת?)
את יודעת שאת בשיא ההתאהבות שלך כשאת חולמת עליו (שיא שיא ההתאהבות זה לחלום עליו עם בנות אחרות ואת מקנאה) ובקיצור-להיות מאוהבת זה חרא, בהצלחה לעבור את זה (מדברת מנסיון)
נ.ב- את יודעת שאת נידלקת (קראש) על מישו כשאת לא מפסיקה להסתכל עליו בתמונות אבל את לא מציירות לבבות במחברת אנגלית


תגובות (1)

מאמיי שליי,את באת וכתבת משהו משהו יפה מאוד.
תהיי גאה במה שאת עושה אל תכתבי בסוף לא משו.. כי זה הרבה יותר תעריכי את עצמך מאמי שלי.
בהצלחה.

05/03/2015 10:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך