שלג
לקוח מה "בילוי" שלי ושל אחותי ביום שבת שעבר.

התפרקות

שלג 08/08/2014 676 צפיות 7 תגובות
לקוח מה "בילוי" שלי ושל אחותי ביום שבת שעבר.

התיישבתי ליד המחשב. מיואש.
הבטתי במילים שכתובות שם. מילים יצרו משפט בעל כוונות רעות. שקעתי בכיסא שלי כשידי על ראשי. "הי, אחוק." אחותי נכנסה לחדר באותו ייאוש שהיה בי, אלה שבגלל שהיא לבשה מכנסי בנים וגופיה היא נראתה פחות רצינית.
היא הניחה את ראשה על כתפי ולאט לאט חיבקה אותי, כשגופה רועד.
"מה קרה?" שאלתי אותה חזרה והרחקתי את הפוני שלה מעיניה. היא נראתה עייפה מאוד.
"אני עוד לא יודעת למה אני עצובה. אני רוצה לבכות-" קטעתי אותה.
"- ללא הצלחה." אמרתי והיא הנהנה.
הבטנו אחד לשני בעיניים. שני ילדים שבורים ובודדים שסובלים כבר מאז השנה שעברה. היא התחילה לבכות. הנחתי יד על המצח שלה והרגשתי חום. היא רק בכתה. הלכתי לחדר שלה ולקחתי את הכרית ואת השמיכה שלה. סידרתי ערסל, בו הנחתי את הכרית והשמיכה ואז את אחותי הבוכה, הכנתי תה מעלי נענע לשנינו והדלקתי את הסרט של אנה מונטנה.
אחותי נרעדה פתאום. "אולי. אני מרגישה נורא. כל מה שקרה לנו, זה שאנחנו לא באותו כיתה. המצב. זה שאימא מתה…" ראיתי אותה מתפרקת. ראיתי פעם דברים מתפרקים אבל כשאדם מתפרק זה משהו שונה. חיבקתי אותה חזק, כמו שמחבקים אדם אהוב. "זה בסדר. הכל בסדר. זוכרת, אוקיי? אז הכל אוקיי." זה הרגיע אותה ועד אמצע הסרט היא נרדמה בזרועותיי.
רק אחרי זה הרשתי לעצמי להתפרק בעצמי. חתיכה חתיכה.


תגובות (7)

נראה לי שזו הקדמה. אני המשיך את זה על החיים האישיים שלנו. מי שרוצה יש כאן הרשמה. אני רוצה להכניס לחיים שלנו בני אדם שיעזרו לנו או אנחנו להם.

08/08/2014 09:43

זה סיפור אמיתי?

08/08/2014 10:00

איזה סטומה אני…
וואי, אני נדמה שהתחלתי להעריץ אותך.
טוב אפחית במילים כי בזה לא אצליח לעזור.
אני חושבת דשאת עושה צעד נבון בכתיבת סיפור על זה זה יעזור לך לפרוק.

08/08/2014 10:04

שאת*

08/08/2014 10:04

תודה, אנונימית. גרמת לי לחייך. :)

08/08/2014 10:46

זה נשמע סיפור מאוד מעניין. הוא אמיתי או בדרך כלשהיא קשור אליך? מאוד אהבתי את הכתיבה, התיאורים והקשר בין שני האחים. מדהים.

08/08/2014 12:22

וואו, זה מבוסס על סיפור אמיתי? זה נשמע מדהים ועצוב. אני מקווה שהכל בסדר ואם תרצה לדבר תוכל לשלוח לי הודעה(במייל או בצור קשר). אהבתי מאוד את הקטע.

08/08/2014 13:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך