L.A

זו הפעם השלישית או הרביעית שלה אצלי.

L.A 23/05/2015 777 צפיות 3 תגובות

זו הפעם השלישית או הרביעית שלה אצלי.

פעם היא הייתה נופלת לרגליי בפאבים מסריחים בין אינספור גברים ונשים היא תמיד מצאה אותי, חייבת שאני אשים לב אליה.

ופתאום היא נעלמה לא אכפת לה ממני לפעמים זה נראה כאילו לא אכפת לה מהסביבה משהו מחק לילדה את הראש כאילו נשבר לה הזין מהעולם.

אז היא תמיד יושבת על הכיסא בבר ושאני עובר היא מגלגלת עניים מדליקה סיגריה וממשיכה בשלה.

משהו בריח הזה שלה שתמיד מעורבב סיגריות ובושם מתוק היה חסר לי, משהו בחיוך שלה , בפלירטוט שלה בשטויות שהיא מדברת שהיא מנסה להצחיק אותי ..משהו בה היה חסר לי.
אז שלחתי לה הודעה.

אולי האלכוהול או החומרים שהיא לוקחת גרמו לה לחכות לי למטה , הגענו לדירה שלי היא התיישבה על המיטה וחיכתה מראש לזיון..זה תמיד הרגיש כאילו היא לא מעריכה את עצמה מספיק כאילו שהיא השלימה עם עצמה שזה מה שהיא שווה ומעבר לזה כבר לא יהיה.
אז הבאתי לה שמיכה וכרית ובאמת רציתי רק להקשיב למלמולים שלה להסתכל על העיניים הגדולות שלה ולצחוק. אבל אני חרמן ובנזונה והייתי חייב , פשוט חייב לגעת לה בשדיים ,ללטף לה את הישבן ולחדור.

אז שכבנו.

רגע אחריי היא המשיכה לשכב על המיטה עירומה וכל כך יפה והרגשתי שהיא צריכה להישאר לידי לנצח ,אני לא יכול לחלק אותה עם כל העולם היא רק שלי..

היא שכבה איתי כל כך הרבה פעמים אבל מעולם לא הרגשתי ככה.

אז הנחתי את הראש שלה על החזה שלי וחיבקתי אותה ..'אולי תישארי לישון פה?'

היא התלבשה קמה והלכה.

זו הפעם השלישית או הרביעית שלה אצלי-וכנראה האחרונה.


תגובות (3)

ממש נחמד ויפה אני אהבתי

23/05/2015 10:39

סוף מפתיעה ,למה היא לא נשארה ?!

23/05/2015 11:02
L.A L.A

כי האהבה והערצה שהייתה לו כלפיו נעלמה..

23/05/2015 14:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך