זה על ילדה מקובלת באה לתיכון ומוצאת את אהובה

יומני היקר!

זה על ילדה מקובלת באה לתיכון ומוצאת את אהובה

היי שמי עדן קיצר יודעים אך זה לעלות לתיכון אז אני יספר לכם את סיפור שלי.:
בוקר אמא שלי העירה אותי ליום ראשון לימודים לבשתי חולצה בטן וג׳ינס קורעים נעלי וונס היתי בבית ספר האמת הרבה בנים הסתכלו עלי לדעתי! ביגלל שאני בולדינית טוב ישבתי בכיתה ונועה חברה הכי טובה שלי ישבה לצדי ולחשה לי יאו יש כאן שני בנים חתיכים צחקתי. בקול ואס הגיע ילד עם שער שטני חולצה טירקו נעלי ספורט עינים ירוקות ניגש עלי לחץ לי ילד שלום אני מאר אמרתי נעים מאוד אני עדן נועה משכה לי בשער ואמרה יאו הוא לגמרי מתחיל איתך! צחקתי וגם סתיו הגיעה חברה טובה ישבה ליד מאור קצת קינאתי אני מודה באה מורה שלנו טל היא עם שער ג׳ינג׳י טלטלים משקפים . בהפסקה שישבתי עם חברות פתאום מאור. בא ואמר באלך לצאת לסרט מילמלתי לא ידעתי מה להגיד אמרתי ברור וחברות שלי צרחו כמו מטורפות חזרתי הביתה לבשתי שימלה נעלי עקב הייתי כולי נרגשת מאור חיכה לי בחוץ עם חולצה מכובדת מכנס שחור נעלים מכובדות הלכנו לסרט מהנה חזרתי הביתה הרגשתי כולי נרגשת שמחה! קיצר בלינו הרבה יום אחד מאור הזמין אותי לים החזיק בידיי ואמר אני אוהב אותך. אמרתי בחזרה הוא התחיל לקרב את שפתיים שלו עלי והתנשקו בשקיעה הגעתי הביתה הייתי המומה יאו! הלכתי לבית ספר ישר מאור בא עלי וחיבק אותי ונישק ואני אותו אמר היום בערב נלך למסעדה היתי כולי שמחה והבנות קפצו עלי וצחקו ואי קיצר הלכתי למסעדה מאור היה עם חליפה מכובדת ואמר בואי חיימשלי נרקוד הצמדנו אחת לשני ורקדנו אני עדין כל כך שמחה!


תגובות (1)

מצטערת עם יש שגיות רק עכשיו שמתי לב וכותבת מהר

06/07/2016 21:36
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך