קיוטי לבן
מצטערת שזה בלי פסיקים ובלי נקודות קצת קשה לי לדעת איפה אני צריכה למקם אותם אז שוב סליחה ומקווה שאין לי שגיעות כתיב. אשמח אם תירשמו תגובות בונות

כבר לא הבובה שלך

קיוטי לבן 14/08/2016 1013 צפיות 13 תגובות
מצטערת שזה בלי פסיקים ובלי נקודות קצת קשה לי לדעת איפה אני צריכה למקם אותם אז שוב סליחה ומקווה שאין לי שגיעות כתיב. אשמח אם תירשמו תגובות בונות

אף פעם לא אהבת אותי אבל אני אהבתי אותך שש שנים אני תקועה עלייך לא מצליחה לנסות להוציא אותך מהראש שלי כבר שבוע וקצת שאני בדאון ביגללך עוד רגע וזה הופך לדיכאון כי ליפני שבוע וקצת הבנתי שאתה בחיים לא תאהב אותי והיתחלתי לחשוב מה לא בסדר איתי למה אתה לא אוהב אותי בחזרה למה דווקא לי זה קורה מה אני לא רזה מספיק אני מכוערת מה כלכך מגעיל אצלי שאתה לא אוה אותי ואז הבנתי הבעיה לא איתי הבעיה איתך אתה זה שלא מתייחס אלי וכשהוא מתייחס אלי זה כדי לתקן אותי או להעתיק שיעורי בית שלא עשית אף פעם הייתי כמו בובה על חוט בישבילך כי כשאמרת לי שטעיתי האמנתי לך כשבאתה אלי ראשונה כי ידעת שזה יהיה קל להשיג ממני שיעורי בית כי ידעת שאני מאוהבת בך אבל למזלי גילית רק ארבע שנים אחרי שהתחלתי לאהוב אותך כי אם הייתה יודע כנירא שהייתה קורא לי סתוקרית או משהו כזה למרות שאני לא עוקבת אחריך בשום מקום ולשום מקום אני בסך הכול אוהבת אותך אני רושמת את זה עכשיו וכבר עברה חצי שנה חצי שנה שאני לא הבובה שלך חצי שנה שאני כבר לך מאוהבת בכך חצי שנה שאני יודעת שאתה רוצה שאני יחזור להיות הבובה שלך כי ההורים שלך היו משפרים אותך על ציונים שהיו שלי ולא שלך אני מקווה שכשיעבור הזמן ויעברו השנים אתה תבין שפיספסת הזדמנות שאפילו ניסיון קטן לא נתת לה ותגיד איזה מפגר איזה מטומטם הייתי יכול להיות שאהבת חיי הייתה לי מול העיינים ופיספסתי הזדמנות אפילו אחת להיות איתה להבין איך זה להיות עם מישהו שאוהב אותך כלכך אבל אני הסתום אני הילד הדפוק שלא ראה ולא הבין אני זה שפיספס הזדמנות וכשאתה תבין את זה אני כבר אהיה אם מישהו אחר מישהו שכשהו הכיר אותי הוא התאהב ואני אוהבת אותו ליפעמים אני רציתי שתרגיש את אותו כאב אבל כזה כאב אני לא מאחלת לאף אחד או אחת זה כאב שהשאיר בי צלקת אבל עכשיו היא נירפאה בזכות זה שאוהב אותי ותמיד יואהב .


תגובות (13)

מהמם!

14/08/2016 09:17

תודה

14/08/2016 12:53

אהבתי מאוד :) יש לך טיפונת שגיאות אבל זה בקטנה..יותר נוח לקרוא את זה עם סימני פיסוק ואני בטוחה שעם הזמן את תסתדרי איתם..

14/08/2016 18:34

הסיפור ממש יפה מקווה שתכתבי עוד????

14/08/2016 18:59

תודה

14/08/2016 20:55

????????????????

14/08/2016 20:55

סיפור יפה -מקווה שלא אישי !
טיפ :תשתמשי במילים מקבילות זה לא טוב לחזור על אותה מילה מספר פעמיים ובטח שלא במשפטים סמוכים !
לגבי פסיקים ונקודות.
נקודה -שמים בסוף משפט כסיימת את מה שרצית להביע.
ופסיק יש לו הרבה תפקידים …
אם יעניין אותך ארשום לך .
בכל אופן -לא רציתי לחפור ! את מבטה את עצמך מאוד יפה !
שימוש במילים שונות יכול לעשות את זה רק :יפה יותר !

17/08/2016 11:46

תודה על הטיפ מאוד חשוב לי ביקורת בונה

18/08/2016 16:33

וואו ממש אהבתי..!!
קצת עשה לי הצפת רגשות בלב כי היה בנאדם שאהתבי אותו חמש שנים.. האמת שהתקדמתי והוא עד היום רודף אחרי כמו כלב

25/08/2016 02:25

וואי את לא מבינה כשקראתי את זה, כאילו אפילו רק את הכותרת, החסרתי פעימה, באמת, זה גם משהו שאני ממש בימים האלה מרגישה עם מישהו, בדרך שלי, אבל גם, וזה עזר לי המון וקראת לי את המחשבות ואת מדהימה

27/08/2016 22:29

תודה ❤❤❤❤❤❤

30/08/2016 14:40

וואו את כותבת מדהים, וזה מרגיש כאילו את יודעת בדיוק מה אני מרגישה וחושבת. את מדהימה!❤️

06/09/2016 22:02

תודה ❤❤❤❤

13/09/2016 16:03
סיפורים נוספים שיעניינו אותך