Arava_lavi
זה הסיפור הרומנטי-עצוב הראשון שלי. מקווה שאהבתם‎:)‎

כיסא נדנדה ישן

Arava_lavi 06/10/2015 645 צפיות 3 תגובות
זה הסיפור הרומנטי-עצוב הראשון שלי. מקווה שאהבתם‎:)‎

הלן ישבה בגינת ביתה על כיסא הנדנדה הישן שלה, והביטה בכוכבים שקרצו אליה.
לצידה היה כיסא הנדנדה של מייקל, בעלה שנפטר לפני כעשר שנים.
כבר עשר שנים שהלן ישבה לבד בגינת ביתה על כיסא הנדנדה הישן והביטה בכוכבים שקרצו אליה.
כבר עשר שנים שמייקל היקר שלה לא הכין לה את קפה הקסמים שלו, שהעלה על פניה חיוך גם בזמנים החשוכים ביותר.
הלן עצמה את עיניה וניסתה להיזכר בצחוקו של מייקל, בצחוק האחרון שלו, שהיה השמח מכולם, כשהם ישבו שניהם בגינת ביתם על כיסאות הנדנדה הישנים והביטו בכוכבים שקרצו אליהם.
הלן שמעה את חלון ההזזה בתנועתו, ואת קול עקבים של רוז נכדתה.
"סבתא, הבאתי לך שמיכה, קריר הערב, ואני יודעת שלא תסכימי להיכנס היום לבית."
"תודה יקירה." אמרה הלן לרוז כשהיא הניחה שמיכה על רגליה.
היום היה יום הנישואים ה-74 של הלן ומייקל. וגם בגיל 96 הלן לא תשכח את התאריך הזה.
רוז חזרה לתוך הבית המואר, והלן חזרה לנדוד במחשבותיה.
לפני שמונים שנה בדיוק, שכבו הלן ומייקל על הדשא שבגבעה ליד הכפר בו גרו. הם שכבו שם כמה שעות. מייקל הצחיק אותה ללא הפסקה והלן לא הפסיקה לצחוק, זה היה היום המאושר בחייה. באותו תאריך, שש שנים לאחר מכן, הם נישאו בכנסייה.
רוח קיצית עברה בעורפה של הלן, מביאה איתה הדי צחוק מהעבר.
באותו לילה, לפני שמונים שנה, הם הביטו בכוכבים ביחד בפעם הראשונה. כשעשו זאת, מייקל לא ניסה להצחיק אותה, והיא לא צחקה.
הם שכבו שם בדממה כשפתאום חתך את השמיים כוכב נופל. הלן לא תשכח את אותו רגע. אז היא ידעה שחייה לא יהיו כמו שהיו עד אז. היא ידעה שמייקל נכנס לליבה ולעולם לא ייצא.
הלן הביטה בשמיים בחיוך, נזכרת בכל הרגעים היפים עם מייקל, כשפתאום חתך את השמיים כוכב נופל.
הלן ישבה בגינת ביתה על כיסא הנדנדה הישן, והביטה בכוכבים שקרצו אליה. בפעם האחרונה.
הלן עצמה את עיניים עייפות, עיניים שלא יפקחו עוד לעולם. עיניים שנפלה עליהם שינת עולם.


תגובות (3)

מהמם! זה עצוב ויפה

06/10/2015 07:42

זה מרגש ומקסים. את כותבת מקסים ומשתמשת בתיאורים טובים.
עם זאת, הרגיש לי שמשהו קצת חסר בסיפור… אני לא יודעת בדיוק מה אבל משהו הרגיש לי לא "שלם" נקרא לזה ככה. מצטערת אם העלבתי, זה מה שהרגשתי, אני מקווה שתקבלי את זה בהבנה(:
טעות מקלדת אחת שמצאתי הייתה בערך באמצע, אחרי הקטע שבו נכתב-
"רוח קיצית עברה בעורפה של הלן"…
ואז שורה מתחת כתבת-
"באותו לילה, לפני שמונים שנה, הם הביאו בכוכבים יחד"… התכוונת ל-הביטו?
בכל מקרה, הקטע עצמו יפה וחמוד…(: (חוץ מהסוף כמובן ): )

06/10/2015 14:13

    טוב, תודה רבה! וממש לא נעלבתי. זו הייתה כתיבה של רגע בארבע לפנות בוקר. וזה גם טקסט שההשראה שלו הייתה בסיפור אחר שאני כותבת… אם זה היה מושלם זה היה לי מוזר.. אם תוכלי להגיד לי בדיוק מה הרגיש לך חסר אני ממש אשמח:)

    06/10/2015 14:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך