אני חדשה כאן, אני מאוד אוהבת לכתוב אבל בעיקר לעצמי, אשמח לשמוע את דעתכם

לא נשאר כבוד

27/09/2014 691 צפיות 2 תגובות
אני חדשה כאן, אני מאוד אוהבת לכתוב אבל בעיקר לעצמי, אשמח לשמוע את דעתכם

״אני לא מאמינה״ חשבתי לעצמי, היא כבר חצי שעה מדברת וכל מה שאני עושה זה בוכה וחוזרת על שלושת המילים האלה בראש.
זה התחיל לפני כמעט חצי שנה, גלעד התחיל איתי בבר באיזה ערב יום רביעי ונתתי לו את המספר, עוד באותו הלילה דיברנו קצת על הלימודים שלי, על העבודה שלו ואז הוא שלח הודעה ״לא מצליח להירדם, הבר היה חשוך ולא מצליח להגדיר אם העיניים שלך ירוקות או כחולות, שלחי תמונה״ ושלחתי. למחרת דיברנו שוב, בדיוק הייתי בים, וגם אז הוא ביקש תמונה. לא מאוד רציתי כי הדיאטה עדיין לא הסתיימה ואני רחוקה ממשקל היעד אז אמרתי לו שאם הוא כל כך רוצה לראות אותי שיבוא, על התירוצים שהגיעו אחר כך אין צורך לפרט.
ואז באותו הלילה הכל התחיל, לא בטוחה איך זה הגיע למצב בו גלעד מספר לי בפרטים מדויקים להחריד מה הוא היה עושה לי, עם הידיים, עם השפתיים, עם הלשון ועוד…
אני בסך הכל ילדה מבית טוב, מעולם לא היה לי סטוץ, והתמסרתי רק לשני גברים במהלך 22 שנותיי, בזמן שכל חברותיי קפצו על כל אחד שרק קרץ לעברן, אני חיפשתי אהבה.
אבל עם גלעד זה היה אחרת, נמשכתי אליו כמו שמעולם לא נמשכתי, התמכרתי לשיחות שלנו, כל היום רק חיכיתי להגיע למיטה בתקווה שיהיה לו קצת זמן לענג אותי. היינו מדברים פעם, אולי פעמיים בשבוע. אחרי בערך חודש גיליתי שבעצם יש לו חברה, כמעט ארוסה, הם היו שש שנים ביחד וזה הסביר למה לא נפגשנו שוב מאז הבר.
כל פעם שהיינו מדברים הוא היה סוחט ממני כמה תמונות, כל שיחה הייתי נחשפת יותר, הרגשתי בנוח לאט לאט, הוא גרם לי להרגיש סקסית ומושכת למרות שאני בכלל לא כזאת.
ואז נועה שלוקחת איתי את אחד הקורסים התיישבה לידי בבוקר של יום ראשון, התיישבה לידי ונראתה מודאגת ״מאמי מה נשמע איך הסוף שבוע?״ עניתי שהיה רגיל למדי והיא הייתה נראית טרודה ״תראי בועז חבר שלי, את בטח זוכרת אותו, פעם תפסת איתנו טרמפ לצומת הכפר הירוק, בקיצור הוא חבר טוב של גלעד גבאי, ויש להם כזאת קבוצה את יודעת של כל החברים, ולגלעד יש תחביב לשתף אותם בבנות המסכנות שהוא משקר ומרמה אותן.״ ומאותו רגע כבר לא שמעתי כלום ממה שהיא אמרה, משהו על זה ש״לא נורא מאמי את לא הראשונה״ ו״הוא סתם בן זונה״. מסתבר שלגלעד יש עוד נשים כמוני שרק מחכות להגיע למיטה בלילה בשבילו ובפעם בכמה זמן החברה שלו מגלה על מישהי והם רבים ומיד חוזרים אחד לשנייה. מעניין אם הם רבו גם עלי.
כל יום רביעי אני הולכת לאותו הבר בתקווה לראות אותו, לא יודעת אם כדי להזהיר את הנשים, או אולי כדי לסתור לו או כדי לקחת אותו לשירותים.
ואז אחרי שלושה שבועות הוא הגיע. ראיתי איך הוא התחיל איתה, חייך את החיוך הכובש, גרם לה לצחקק בכל משפט שלו, ואז היא וחברתה הלכו, לא לפני שהם החליפו מספרים. ואני ישבתי והסתכלתי מרחוק.
אני וגלעד עדיין מדברים פעם, פעמיים בשבוע. הוא דרך עלי ולא השאיר לי טיפה של כבוד עצמי, אבל מי עוד יגיד לי כמה סקסית אני נראית בתנוחה הזאת?


תגובות (2)

תיראי , זה סיפור חמוד , אבל לדעתי הוא לא מיועד להיות קצר .. מדבר כזה יכולת לעשות סיפור שלם , אם יותר תיאורים .

27/09/2014 01:04

    תודה רבה, יש בזה משהו. את מוזמנת לקרוא את מה שפרסמתי עכשיו

    27/09/2014 01:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך