ללא קליפה
היי לכולם. אני כותבת כבר כמה שנים, סיפורים קצרים כאלה שתמיד כתובים ומבוססים על רגשות אמיתיים ודברים שקורים. וזאת הפעם הראשונה שאני מפרסמת את זה איפשהו. מקווה שתיהנו :)

לנצח.

ללא קליפה 19/02/2015 698 צפיות 2 תגובות
היי לכולם. אני כותבת כבר כמה שנים, סיפורים קצרים כאלה שתמיד כתובים ומבוססים על רגשות אמיתיים ודברים שקורים. וזאת הפעם הראשונה שאני מפרסמת את זה איפשהו. מקווה שתיהנו :)

אומרים שלנצח לא קיים. וכל מילה בעצם מיותרת. אהבה תמיד הייתה קיימת ותמיד תהיה, וכדי לשמור אותה ולהיות מסוגלים לאמר ״לנצח״ צריך להילחם עליה, כל יום. המשימה האמיתית היא לא לא לריב, לא להראות לכל העולם את האהבה, אלא להזכיר אחד לשניה ובעיקר לעצמכם, את האהבה הזו. להרגיש כל יום כאילו זהו היום האחרון שלכם יחד, ולא לפתח יותר מידי ציפיות. לפעמים המילים אחרי זמן מסויים נשמעות נדושות, חוזרות על עצמן, לא אמיתיות כמו שנשמעו בהתחלה. החוכמה להתכוון לכל מילה, אחרי חודש, או אחרי שנה. החוכמה לדעת לאהוב אחד את השניה בכל זמן, לאהוב אחד את השניה כל יום יותר מביום שקדם לו, לדעת לתמוך אחד בשניה ברגעים קשים ובעיקר ברגעים הכי מאושרים. לדעת שגם אם לא תתראו שבוע, או יותר, אתם תחכו אחד לשניה, והציפייה והגעגוע למגע יהיה רק יותר ויותר חזק. החוכמה לדעת שיש לך בן זוג לחיים, לנצח. ואולי אומרים שלנצח לא קיים, או שאולי מי שאמר את זה לא פגש את הלנצח לו. את הנפש התאומה שלו, החצי שלו. אבל הגיע הזמן לפוצץ את המיתוס הזה, שנצח לא קיים, כי הוא כן. יש בעולם כולו בן זוג אחד לכל אחד, החוכמה היא למצוא אותו, ולהרגיש שזהו האחד, היחיד והמיוחד. הסיר למכסה הכפפה ליד, כל התיאורים המיוחדים האלה. אהבה אמיתית תמיד תנצח, ורק אהבה אמיתית תוכיח לכל אלו שבטוחים שנצח לא קיים שהוא אכן קיים. אהבה אמיתית גורמת לאוהבים להרגיש שהם יחיו כל החיים יחד, שהם יתחתנו ויקימו משפחה, שהם יזדקנו ביחד ושאולי בגלגול הבא הם יכירו שוב, ויתאהבו מחדש. אהבה אמיתית קיימת בדיוק כמו בספרים ובאגדות, סוף טוב ולנצח נצחים. אהבה אמיתית, זכייה באדם המושלם, במלאך


תגובות (2)

ממש אהבתי את הסיפור הזה, ואני מתחברת אליו. אני חושבת שהכתיבה שלך מדהימה והולכת עכשיו לחשבון שלך לקרוא. דירגתי 5

19/02/2015 19:35

אני לא הייתי קוראת לזה סיפור..
אבל..
זה חיבור יפה:)

19/02/2015 22:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך