הפעם הלכתי על קונספט אחר מקווה שאהבתם! אני מקווה שנגעתי בלב שלכם, שנקודה בלב שלכם התעוררה ואמרה גם אני מרגישה ככה.

מהי אהבה?

05/03/2018 818 צפיות אין תגובות
הפעם הלכתי על קונספט אחר מקווה שאהבתם! אני מקווה שנגעתי בלב שלכם, שנקודה בלב שלכם התעוררה ואמרה גם אני מרגישה ככה.

כולם חושבים שאהבה היא משהו טהור, רגש מתוק ונעים.
כולם חושבים או יותר נכון חיים בסרט שאהבה היא הדבר הכי טוב שמעולם התגלה.
אז תנו לי לפתוח לכם את העיניים ולהקשות לכם את הלב, אהבה היא לא דבר טהור, היא דבר כואב שגורם רק סבל.
אין לנו אפשרות לשלוט עליה, והיא משהו שבא והולך, וכשהוא בא הוא בא חזק ופוגע.
היא תופסת אותנו בסיטואציות הכי לא מתאימות, כשאנחנו נשואים, כשאנחנו נמשכים למין שלנו, כשאנחנו לא יכולים לקיים אותה כי אנחנו יודעים שאחר אוהב את אותו האדם שאנחנו אוהבים, אנחנו לא רוצים לפגוע בו ולכן מוותרים על עצמנו וחושבים על האחר.
כואבים כאב גדול שבסופו רק עוד פגיעה.
צועקים ובוכים למרות שאף אחד לא שומע.
רוצים לספר אבל לא יכולים, כי אנחנו לא באמת סומכים על מישהו שישמור על הסודות שלנו כאילו אלה שלו.
נכון תמיד אהבה היא משהו לא נעים, תמיד היא רעה ואף פעם אין לה לב.
אבל סך הכל היא בדיוק כמונו, בעצם אפשר לומר שהיא חלק מאיתנו.
גם אנחנו פוגעים לפעמים כאילו אין לנו לב, גם אנחנו לא שולטים בעצבים שלנו כשהם באים בבום.
גם אנחנו לא טהורים.
אבל תנו לי לגלות לכם שיש דבר אחד שמשותף לאהבה ולכם, הדבר הזה נקרא "עבודה קשה", "השקעה", "התמדה".
גם באהבה וגם בחיים שלנו אנחנו רואים תוצאות טובות אחרי השקעה, ורק אחרי שהזענו.
זה מתבטא באהבה שאם תשקיעו בה, תחזקו את הקשר, תרצו אותו באמת, ותתגברו על כל המכשולים, יצא מזה הדבר הכי מתוק הכי נעים והכי טהור שיש בעולם.
גם בחיים זה ככה, אם תציבו לכם מטרה כי אתם רוצים אותה ואתם רוצים להגיע אליה, אתם תגיעו, אולי עם דם בשיניים והרבה עבודה, קשה אבל אתם תגיעו ואתם תהיו מרוצים מהתוצאה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך